Olen niin lihava, että/etten.... jatka lausetta :D
Aloitan. Olen niin lihava, etten pysty pesemään pyllyä alapideellä! noniin, kuka uskaltaa jatkaa :D
Kommentit (43)
mikä juttu tää sss on? oon monesti miettiny, mutta nyt tuli kysyttyä ääneen :O
ap
Olen niin lihava että ssss pitää minua norsuna :D . 173/53
Olen niin lihava, että kun menin uimaan märkäpuvussa merivartiosto saattoi mut ulkomerelle.
Olen niin lihava, että vesi tulvii laitojen yli kun menen altaaseen
Olen niin lihava että kun kävelen telkkarin ohi, perheeltäni jää kolme ohjelmaa näkemättä :D
Olen niin lihava että sösösösökään ei ole nähnyt näin läskiä ikinä.
Olen niin lihava, että jaksan naida vaikka sataa naista putkeen!
Olen niin lihava että en voi vahata itselleni brasilialaista. Mies auttaa <3
Olen niin lihava etten ole enää vuosiin ylettänyt lakkaamaan varpaankynsiäni.
Olen niin lihava etten pääse itse ylös lattialta jos sinne laskeudun.
Olen nin lihava etten saa enää kengännauhoja kiinni.
Olen niin lihava että kun koulussa piti harjoitella nostamaan potilas pyörätuolista ja sängystä, kukaan luokaltamme ei saanut minua nostettua! Se oli kyllä jo aika noloa....
- läski hoitsu
Olen oikeasti niin lihava, että töistä ei löydy tarvittavan suurta työhaalaria. Haalari ratkeaa aina takapuolesta kun kumarrun tai kyykistyn. En saanut työantajalta enää uutta haalaria vaan jouduin itse askartelemaan haalarin takamukseen resorikankaasta venyvän kaistaleen. Hyvin toimii.
Olen niin lihava, että maata kuvannut satelliitti ilmoitti havainneensa dinosauruksen.
Lenkkeilin kerran punaisissa ja pikkupojat luuli, että paloauto tulee.
olen niin lihava etten näe pippeliäni.
hei 15, tosi mainio peseytymisvinkki! Mutta 30, missä oot duunissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lihava että raskausarvillani on raskausarpia
Onhan niitä normaalipainoisilla ja laihoillakin :D
Olen niin lihava etten mahdu perhekuvaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti niin lihava, että töistä ei löydy tarvittavan suurta työhaalaria. Haalari ratkeaa aina takapuolesta kun kumarrun tai kyykistyn. En saanut työantajalta enää uutta haalaria vaan jouduin itse askartelemaan haalarin takamukseen resorikankaasta venyvän kaistaleen. Hyvin toimii.
Hyvä idea tuo resori, pitääpä pistää korvan taakse! Aihe sinänsä ajankohtainen, että oltiin miehen kanssa tänään lenkillä... Mies sitten siinä kyykistyi silittämään koiraa ja kuului *RÄTS*; housut ratkesi haarovälistä 15 sentin matkalta. Ei ollut edes ensimmäinen kerta! Meinasin, että ensi kerralla paikkaan housut jollain Dumbo-paikalla, oppiipa ostamaan isompia housuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lihava etten ole enää vuosiin ylettänyt lakkaamaan varpaankynsiäni.
Olen niin lihava etten pääse itse ylös lattialta jos sinne laskeudun.
Olen nin lihava etten saa enää kengännauhoja kiinni.
Olen niin lihava että kun koulussa piti harjoitella nostamaan potilas pyörätuolista ja sängystä, kukaan luokaltamme ei saanut minua nostettua! Se oli kyllä jo aika noloa....
Onko maha tiellä estämässä kynsien lakkaamisen ja kenkien solmimisen? Paljon oikein painat? Youtubessa on video, jossa 135-kiloinen nainen solmii vaivatta kengännauhat.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin lihava, että vesi tulvii laitojen yli kun menen altaaseen
Olen niin lihava, että vesi tulvii laitojen yli kun menen Atlanttiin.
Tää ketju on NIIIN ssss-magneetti! Jäänpä odottelemaan popparikulhon kera, koska alkaa tapahtua...