Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En antaisi pettämistä anteeksi. Antaisitko sinä?

Vierailija
06.05.2016 |

Minun puolestani mies saisi lähteä. Pärjäisin hyvin ilman epäluotettavaa miestäkin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko, että mua kauheasti rassais, toki luottoa hiertäis. Mut ei se käyttämällä kulu.

Vierailija
2/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan pettämisen tasosta.  Jos pettäminen oli vaikka kerran fyysinen akti, niin antaisin anteeksi. 

Jos pettämisessä olisi kyseessä epäluotettavuus, valehtelu tai ihastuminen ilman vaikka ilman fyysistä aktia, niin en antaisi anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo vähän riippuisi millaisesta pettämisestä olisi kyse. - Se, että kumppani pujahataa vieraisiin lakanoihin parinkymmen avioliittovuoden jälkeen ei tietenkään tunnu hyvältä, mutta aika pieni hinta tuo on päättämään koko parisuhde. Eli saattaisin antaa anteeksi, vaikka tuskin voisin unohtaa. Ja tietysti riippuisi varmaan hieman siitä, miten pettäminen kävisi ilmi. On eriasia saada tietää asiasta anteeksi pyytävältä ja katuvalta pettäjältä itseltään, kuin yllättää pettäjä itse teosta.

Vierailija
4/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais nainen lähteä. Kukaan ei ole korvaamaton ja ihmisen voi unohtaa. Uusi luotettava henkilö tilalle. Enkä nyt muutenkaan usko mihinkään ikuiseen rakkauteen, kestää minkä kestää.

En ole itse koskaan pettänyt.

Vierailija
5/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran antaisin anteeksi jos pettäjä kertoisi asiasta heti tapahtuneen jälkeen itse ja katuisi selvästi tekosiaan M30..

Vierailija
6/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. En ajattele seksivetoisesti - eihän se itse asiassa ole edes kuulunut elämäämme moneen vuoteen. On monta muuta asiaa, joiden sattuessa voisin harkita eroa, mutta seksi ei kuulu niihin. Seksiähän aloituksessa kai tarkoitettiin?

Vierailija
7/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos pettäminen olisi pitkään jatkunut salasuhde niin silloin olisi vaikea tilanne.. mutta esim. jonkun kännihairahduksen voisin antaa anteeksi. Rakastan miestäni ja meillä on hyvä suhde joten en ihan tuosta vain olisi eroamassa. Anteeksianto toki vaatisi sen että mies aidosti katuisi tekoaan ja olisi valmis keskustelemaan asioista jotta tilanne ei toistuisi tulevaisuudessa.

N26

Vierailija
8/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen selän takana en, eli siis jatkuneen rakkaussuhteen tai pitkän seksisuhteen. Yhdenyönjutut sen sijaan on meillä ok muutenkin.

Vierailija
9/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antaisin. En ajattele seksivetoisesti - eihän se itse asiassa ole edes kuulunut elämäämme moneen vuoteen. On monta muuta asiaa, joiden sattuessa voisin harkita eroa, mutta seksi ei kuulu niihin. Seksiähän aloituksessa kai tarkoitettiin?" - Niin itseasiassa Aloittaja ei sanonut tai kirjoittanut seksistä sanaakaan, joten tulkinta on meidän lukijoiden. - Ehkä se, että niin moni ilm. ajattelee seksiä pettämisen yhteydessä ensimmäisenä kertaa siitä kuinka primitiivisiä ja alkukantaisia me lopulta olemme. On jännää ajatella, että itse sorrun hieman samaan. - Jos ajattelen, että ennen minua kumppanillani on voinut olla useita seksikumppaneita. Ja kun hän sitten lupautuu tai asettuu olemaan minun kanssani, niin jos hän pitkään yhdessä olomme jälkeen eksyisi tai päätyisi vieraisiin lakanoihin, niin kai tuo olisi myös itsetutkiskelunkin paikka. - Mitä hän oikeastaan oli vailla?  Sillä varmastikin -vaikka tätä on vaikea myöntää- niin en kaikkina aikoina ole se elinvoimaisin ja kiihkein seksikumppani. Ja toisekseen jokainen meistä omistaa itse oman seksualisuutensa.  Ei puolision, tai kumppanin seksualisuus ole minun omaisuuttani. Ja toivon, etttä puolisollani on niin paljon muitakin hyviä ominisuuksia, että niiden takia suhdetta kannattaisi jatkaa, vaikka monopoliasemani hänen jaettuun seksualisuuteensa, kokisi särön, jos hän hyppäisi vieraisiin lakanoihin.    

Vierailija
10/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei mitään niin hyvää syytä keksi että anteeksi antaisin. Mies pitää mua puutteessa aina, joten olisi aika omituista että kävisi sitten jotain toista köyrimässä.

Vierailija
11/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin naiselle joka miestäni kuksi, että muista sitä imiessä että se kalu on käynyt mun persiissä. Jätin miehen.

Vierailija
12/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo vähän riippuisi millaisesta pettämisestä olisi kyse. - Se, että kumppani pujahataa vieraisiin lakanoihin parinkymmen avioliittovuoden jälkeen ei tietenkään tunnu hyvältä, mutta aika pieni hinta tuo on päättämään koko parisuhde. Eli saattaisin antaa anteeksi, vaikka tuskin voisin unohtaa. Ja tietysti riippuisi varmaan hieman siitä, miten pettäminen kävisi ilmi. On eriasia saada tietää asiasta anteeksi pyytävältä ja katuvalta pettäjältä itseltään, kuin yllättää pettäjä itse teosta.

Mä olen vähän samoilla linjoilla.

Jos pettäminen tarkoittaa vuoden salasuhdetta, niin en usko, että pystyisin antamaan anteeksi. Tai jos toinen osapuoli olisi joku läheinen, esim. ystävä tai sukulainen.

Jos pettäminen taas olisi yksi sekoilu kännissä, niin tilanne voisi olla toinen. Meillä on lapsia ja ihana perhe, en ole taistelematta valmis siitä luopumaan. Jos mies oikeasti katuisi ja kärsisi teostaan, voisin antaa toisen mahdollisuuden. Vaikeaa se toki olisi, mutta uskon että olisin valmis yrittämään. Tietenkin meidän parisuhteen tilannekin siihen vaikuttaisi.

Vierailija
13/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi. Jos mieheni kertoisi siitä HETI saattaisin harkita. Ei vitkuttelua päivien kuluessa siis... Jos näyttäisi aitoa katumusta niin saattaisin antaa anteeksi, muussa tapauksessa en. Panemista en antaisi anteeksi, suukottelun kyllä jos aloite ei ole miehen puolelta tehty sekä että hän olisi puhaltanut pelin poikki.

Vierailija
14/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi. Voisin myös harkita suhteen avaamista.

Vierailija
15/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt, mutta ei siitä tullut mitään. Tunteet kuolivat.

Vierailija
16/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä, joiden mielestä on vähemmän pettämistä, jos kerran pokaa baarista (ehkä kännissä ehkä ei) jonkun vieraan vosun ja käy nusaisemassa sitä kuin se, että on salasuhde tai pitkään jatkunut platoninen rakastuminen toiseen. Molemmat ovat mielestäni pettämistä, tuollaista kännin oikeuttamaa vieraissa käyntiä ymmärrän jopa vähemmän kuin sitä, että oikeasti rakastuu toiseen ihmiseen, eikä uskalla kertoa sitä puolisolleen.

Sitä paitsi miksi teille on edes ok, että mies käy yksin ryyppäämässä jossain naistenkaatoklubeilla? Ryyppääminen on niin last season muutenkin.

Vierailija
17/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon....

Miten on petetty - pelkkää seksiä kerta tai toinen/pitkään jatkunut salasuhde jossa tunteet mukana

Kenen kanssa - tuntematon hupakko/hyvä ystävä (ei varmaan olisi hyvä ystävä tapahtuman jälkeen)

Keneltä kuulen asian - herra itse/joku muu

Ja ylipäätään kaikki muu miten suhteessa muuten on mennyt, jos mennyt huonosti jo aikansa, niin lähtölaskenta alkaisi välittömästi, jos taas muuten puitteet kunnossa, niin keskustelu ja asioiden korjaus lienee paikallaan. Unohtamatta, että molempien täytyy haluta olla suhteessa ja hoitaa sitä.

Meillä säännöt on selvät, toista ei petetä ja jos alkaa tuntumaan että joku muu kiinnostaa niin ovi on auki, lupa mennä, mutta takaisin ei ole tulemista.

Minusta nämä ovat pitkälti valintakysymyksiä kenen kanssa kukakin haluaa olla, tunteilleen ei tietenkään kukaan mahda mitään, mutta jos aidan toinen puoli tuntuu koko ajan vihreämmältä, niin silloin on aika keskittää ajatukset omaan parisuhteeseensa ja panostaa siihen (ja todellakin poissuljettuna juopot puolisot, narsistiset tai muuten vain mieleltään sairaat ihmiset)

Vierailija
18/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se käyttämällä kulu. No, ei minuu kyl haittais. Meillä on rakkautta ja seksiä ja ihana perhe, mutta kyllähän vaihtelu virkistää. Eihän sitä vissiin pettämiseksi voi kutsua kun tosiaan ollaan sovittu, että jos joskus joku tosi hyvä tilaisuus tulee vaikka baarissa vastaan, niin siitä vaan hommiin. Kondomi on tietty ihan ehdoton ja asiasta puhutaan vielä sitten kotona, mutta joo. Ei yksi jyystö sinne tai tänne koko avioliittoa riko! Seksiä se vaan on.

Vierailija
19/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin minäkin luulin, ei se kuitenkaan niin helppoa ollut.

Anteeksi en ole antaniut, enkä unohtanutkaan kahdessa vuodessa, mutta yhdessä ollaan toistaiseksi

Vierailija
20/37 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todennäköisesti antaisi anteeksi, koska olen kumppanilleni sanonut, että jos tahtoo vierasta, niin tunnustaa ja pyytää luvan. Minusta on täysin luonnollista, että pitkässä parisuhteessa eläessä tekee joskus mieli kokeilla vähän vierastakin. Parisuhteen perusta on kuitenkin luottamus ja toisen selän takana puuhaaminen rikkoo (ehkä pysyvästi) tuon perustan. Itselle pahaa tekisi tuossa pettämisessä myös julkinen häpeä, kyllähän tuo tieto pienellä paikkakunnalla leviää. Edellä tarkoittamani luvan edellytyksenä on ehdottomasti, että vieraan täytyy olla jostain toisesta kaupungista. Kumppani ei ole ainakaan vielä ko. lupaa pyytänyt, mutta on sovittu, että voi tanssia(rohkeamminkin) vapaasti kunhan tekee senkin jossain toisella paikkakunnalla. Kumppanilla on yksi hyvä tyttökaveri, jonka kanssa tekevevät toisinaan työttöjen reissuja isompiin kaupunkeihin ja tämä kaveri tietää myös kumppanilleni antamastani tanssiluvasta ja myös siitä, että olisin valmis antamaan luvan muuhunkin. M29