Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo apu iho-ongelmaan

Vierailija
06.05.2016 |

Tai en tiedä onko outo mutta yllättävä.
Mulla on hirveä couperosa ja naama pukkaa punaisia näppyjä kaiken aikaa. Kaikenlaista voidetta ja lääkettä olen kokeillut mutta mikään ei ole auttanut. Kaikki ruokavaliovinkit olen kokeillut. Ei apua. Lopulta päätin lopettaa rypsiöljyn kun tulin ostaneeksi Lumenen rypsiöljyä sisältävää voidetta ja se suorastaan tuhosi ihoni päivän käytön jälkeen.
Rypsiöljyn vähentäminen ruokavaliosta on hyvin vaikeaa kun sitä on lähes kaikessa. Kaikissa leivissä, margariineissa, valmisruoissa ja jopa kauramaidoissa yms. Mutta vaikuttaa siltä, että olen lopultakin keksinyt mikä noi näpyt ja punaisuuden tekee. Nyt vaan pitää keksiä mitä syön, etten tule rypsiöljyä syöneeksi.
Tulen raportoimaan jatkosta lisää mutta tällä hetkellä tosiaan vaikuttaa siltä, että rypsiöljy on syyllinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan rasvoilla on vaikutusta ihon kuntoon, en nyt tiedä onko sulla allerginen reaktio kuitenkin.

Leivän päälle voita tai sit voi/oliiviöljy -komboa. Leipääkin voi itse tehdä ja tulee halpaa ja hyvää eikä taatusti sisällä muuta kuin haluamiasi aineita.

Kiinnitä huomiota hieman enemmän Omega3-rasvojen saantiin nyt kun jätät rypsit pois, esim. Omega3-kananmunia tai kalaa lisää ruokavalioon.

Iho-ongelmaisten kannattaisi kiskoa D-vitamiinia kaksin käsin ja kalaöljyjä päivittäin, noista on jonkinverran tutkittua hyötyä esim. psoriaksen hoidossa.

Vierailija
2/3 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan rasvoilla on vaikutusta ihon kuntoon, en nyt tiedä onko sulla allerginen reaktio kuitenkin.

Leivän päälle voita tai sit voi/oliiviöljy -komboa. Leipääkin voi itse tehdä ja tulee halpaa ja hyvää eikä taatusti sisällä muuta kuin haluamiasi aineita.

Kiinnitä huomiota hieman enemmän Omega3-rasvojen saantiin nyt kun jätät rypsit pois, esim. Omega3-kananmunia tai kalaa lisää ruokavalioon.

Iho-ongelmaisten kannattaisi kiskoa D-vitamiinia kaksin käsin ja kalaöljyjä päivittäin, noista on jonkinverran tutkittua hyötyä esim. psoriaksen hoidossa.

Voi olla, että olen allerginen rypsiöljylle. Kirjoitan tämän tänne kuitenkin siksi, että jos joku muukin kärsii iho-ongelmista mihin ei löydy apua niin voi kokeilla rypsiöljyn poistamista ruoka-valiostaan.  Luulin pitkään että kyse on hiivasta tai vehnästä mutta kun käytin kauramaitoa eikä sekään helpannut yhtään niin aloin jo ihmettelemään. Kauramaidossapa onkin rypsiöljyä joukossa! Siksi en saanut siitäkään apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan