Lue keskustelun säännöt.
Raskaana?
06.05.2016 |
Olen 19-vuotias tyttö. Harrastin pitkästä aikaa seksiä lauantaina 30.4 ja sen jälkeisenä päivänä minulla oli järjetön vatsakipu ja lievää pahoinvointia. Pahoinvointi jatkui vielä seuraavana päivänä. Meillä hajosi kondomi enkä toki tajunnut hakea jälkiehkäisyä kun sain tiedon myöhään..
Onko aivan mahdotonta että tuntisin jotain raskauden oireita näin nopeasti? Vai ovatko nämä jotain muita oireita? Minulla pitäisi alkaa ensi viikolla kuukautiset.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei,
joillakin naisilla, jotka tuntevat kiertonsa hyvin, voi olla tuntemuksia ovulaation ja alkion kiinnittymisen aikoihin. Heti yhdynnän jälkeen ei mistään tuntemuksista kuitenkaan voi päätellä hedelmöittymistä.
Jos yhdyntä on ollut rajua tai jos naisen ja miehen sukuelimillä on suuri epäsuhta miehen ollessa kookas, voi nainen tuntea kipua alavatsalla tai emättimessä yhdynnän jälkeen. Jos kipu on kovaa, voi se aiheuttaa pahoinvointiakin. Pahoinvointi seuraavana päivänä voi toki johtua siitäkin, jos on ollut humalassa. 30.4. oli vappuaatto, joten mietin tätäkin vaihtoehtoa.
Jälkiehkäispillereistä ei nyt enää ole apua, kuten varmasti jo tiesitkin. Voit vain odottaa kuukautisia alkavaksi. Raskaustestin voit tehdä jo sinä päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.