Oletteko löytäneet parisuhteen ns. etsimättä?
Eli löytynyt silloin, kuin sitä vähiten odottaa tai ei ole edes etsinyt suhdetta?
Kommentit (51)
Olin juuri julistanut kaverilleni, että paskat miehistä, yksin on hyvä olla. Kaverini oli juuri mennyt naimisiin ja kaveripiirimme yhdistyi sitä kautta. Olimme kerran porukalla yötä tämän yhteisen kaveripariskunnan luona. Kävikin niin, että juttelin kaverini miehen hyvän ystävän kanssa koko yön. Sillä tiellä edelleen. Hän sattuikin olemaan ns. Sielunkumppanini.
Julistuksestani meni siis kaksi viikkoa, kun olin jo parisuhteessa :D
Minä en etsi, vaan löydän.
Näin kävi minulle, kuten myös Pablo Picassolle.
Vierailija kirjoitti:
naisilla se oikea voi vain tulla vastaan, koska miehet tekee 95% aloitteista. Miehenä ei kannata odottaa.
Höpölöpö. Jos mies ja nainen istuvat toisiaan vastapäätä junassa, nainen aloittaa juttelun sen vuoksi, että hänestä on mukavampaa jutella jonkun kanssa kuin istua koko matka yksin hiljaa. Nainen ei etsi parisuhdetta vaan juttuseuraa. Näin pitäisi miehenkin toimia. Ongelma on, että jos mies aloittaa juttelun sen vuoksi, että haluaa päästä panemaan naista, niin silloin mies nimenomaan etsii jos ei nyt ihan parisuhdetta niin panoseuraa ainakin. Jos sen junamatkan aikana juttu luistaa ja toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja mukavalta, siitä VOI syntyä enemmänkin kuin juttuseura junamatkalle, mutta homma kusee yleensä miehen osalta kintuille, jos miehen tavoite on päästä naisen pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisilla se oikea voi vain tulla vastaan, koska miehet tekee 95% aloitteista. Miehenä ei kannata odottaa.
Höpölöpö. Jos mies ja nainen istuvat toisiaan vastapäätä junassa, nainen aloittaa juttelun sen vuoksi, että hänestä on mukavampaa jutella jonkun kanssa kuin istua koko matka yksin hiljaa. Nainen ei etsi parisuhdetta vaan juttuseuraa. Näin pitäisi miehenkin toimia. Ongelma on, että jos mies aloittaa juttelun sen vuoksi, että haluaa päästä panemaan naista, niin silloin mies nimenomaan etsii jos ei nyt ihan parisuhdetta niin panoseuraa ainakin. Jos sen junamatkan aikana juttu luistaa ja toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja mukavalta, siitä VOI syntyä enemmänkin kuin juttuseura junamatkalle, mutta homma kusee yleensä miehen osalta kintuille, jos miehen tavoite on päästä naisen pöksyihin.
Jos mies aloittaa juttelun tuntemattomalle naiselle, niin kannattaa aina olettaa, että tässä on koira haudattuna. Miehen seksuaalisuus on ikään kuin jatkuvasti aktiivinen ja etsintätilassa, sitä on vaikea varmaan naisena ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies aloittaa juttelun tuntemattomalle naiselle, niin kannattaa aina olettaa, että tässä on koira haudattuna. Miehen seksuaalisuus on ikään kuin jatkuvasti aktiivinen ja etsintätilassa, sitä on vaikea varmaan naisena ymmärtää.
On varmasti olemassa miehiä, jotka ovat kykenemättömiä ajattelemaan aivoillaan tai hallitsemaan penistään. Mutta suurin osa miehistä kykenee. Jos mies ajattelisi aina vain panemista, niin miten ihmeessä miehet pystyisivät keskittymään tärkeisiin asioihin kuten avosydänleikkaukseen, lentokoneen ohjaamiseen, ihmisten pelastamiseen tulipalosta, sillan rakentamiseen, uusien lääkkeiden kehittämiseen, miljardiluokan osakekauppojen tekemiseen ja tuhansiin muihin asioihin? On puhtaasti miehen omaa saamattomuutta, jos antaa sukupuolielimensä hallita kaikkea toimintaansa. Jos on tällainen "ajatteluni tapahtuu jalkovälissäni" -mies, kannattaa opetella itsehillintää vaikka aloittamalla jutteleminen jonkun sellaisen naisen kanssa, joka ei viehätä tippaakaan seksuaalisesti. Vaikka jonkun mummon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmasti olemassa miehiä, jotka ovat kykenemättömiä ajattelemaan aivoillaan tai hallitsemaan penistään. Mutta suurin osa miehistä kykenee. Jos mies ajattelisi aina vain panemista, niin miten ihmeessä miehet pystyisivät keskittymään tärkeisiin asioihin kuten avosydänleikkaukseen, lentokoneen ohjaamiseen, ihmisten pelastamiseen tulipalosta, sillan rakentamiseen, uusien lääkkeiden kehittämiseen, miljardiluokan osakekauppojen tekemiseen ja tuhansiin muihin asioihin? On puhtaasti miehen omaa saamattomuutta, jos antaa sukupuolielimensä hallita kaikkea toimintaansa. Jos on tällainen "ajatteluni tapahtuu jalkovälissäni" -mies, kannattaa opetella itsehillintää vaikka aloittamalla jutteleminen jonkun sellaisen naisen kanssa, joka ei viehätä tippaakaan seksuaalisesti. Vaikka jonkun mummon.
Nuo miehet ajattelivat munallaan kanssa. Noiden ammattien kautta nimittäin pääsee todella hyvin pillun makuun. Sinä muuten itsekin ajattelit tuossa pillullasi, koska et listannut esimerkiksi porrassiivoojaa, parturi-kampaajaa tai lähihoitajaa. Seksuaalisuus on kaiken ytimessä, näköjään naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se on mielessä :) Kyllä kesken noidenkin suoritusten ehtii "sitä" miettimään... luuletko ettei esim. eduskunnan istunnoissa kellään kävisi mielessäkään?
Syömättä juomatta ja naimatta en jätä! N60
Ei tällä ikää enää ajattele mitä joku mies haluaa jos tulee jutteleen. Antaisin heti eräälle ikäiselleni miehelle jos tulisi tilaisuus jne. Flirttiä on ilmassa mutta varmaan liikaa esteitä ja estoja. Ehkä hänen puoleltaan.
N59
Vierailija kirjoitti:
Kokemukset aivan toisin päin. Omassa tuttavapiirissä on ollut jo parikymmentä vuotta 95 % se tilanne, että jos nainen ei ole valmis jahtaamaan miestä ja tekemään aloitetta niin suhde ei koskaan ala, vaikka mies vaikuttaisi kiinnostavalta. Kaupunkilaiset akateemiset kyseessä. Ehkäpä pienemmillä paikkakunnilla ja työväenluokkaisissa piireissä elää vahvemmin perinteiset roolit miehestä aloitteentekijänä.
Korjaus: Siis "jos mies vaikuttaisi _kiinnostuneelta_" piti olla. T:34
Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu ihmisen sosiaalisesta elämästä, jos on laajat piirit, käy eri tapahtumissa ja harrastuksissa sekä on niitä kavereiden kavereita niin ei välttämättä tarvitse etsiä. Toisaalta, jos on vaikka nainen naisvaltaisella alalla työssä ja harrastuksina sali ja lenkkeily eikä käy viihteellä usein, niin se parisuhteen löytyminen voi olla haastavaa (??). Harvemmassa taitaa olla ne tapaukset et kaupassa kukaan on tullut iskemään. Ja sieltä kotisohvalta koneen äärestä vaikea ketään on tulla hakemaan, voin kyllä tulla pyytäämään ulos lenkille, mutta tuskin kukaan uskaltaa osoitettaan antaa :P
- 30Vmies
Juuri näin. Koskaan ei ole kotoa haettu eikä vastaan kävellyt. Kumppanin tapaaminen on vaatinut erityistä aktivoitumista esim. baarielämän saralla, tuttavien aktiivista tapailua jne.
Kyllä. Olin muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja kävin vikaa iltaa vanhassa kaupungissani baarissa. Tarkoitus ei todellakaan ollut mitään miehiä katsella. Hieman hiprakassa menin kuitenkin erittäin söpölle miehelle juttelemaan kun en voinut olikaan kävellä ja nyt seitsemän vuotta yhdessä ja naimisissa :) Luottakaa vaistoihin!
Olen kaikki kumppanini (elämän varrella 3) tavannut kun jossain mielessä olen ollut "haku päällä", ollut olo, että haluaisi oikeastaan suhteen mutta lähinnä olen pitänyt silmiä auki ja ovat vastaan tulleet. Tuon silmien aukipidon huomaa siitä ettei kukaan tule ehdottelemaan mitään kun on parisuhteessa, tai jos jotain viestejä lähetetäänkin minulle en niitä noteeraa. Ainakin mulla tuollainen olo "valmis parisuhteeseen muttei epätoivoisesti sitä etsimässä" on ollut paras, silloin niitä sopivia samanlaisia on vastaan tullut.
En ole löytänyt kummallakaan tavalla :D Ilman hakua olen ollut vuosikausia ja aiemmin etsin miestä pitkiä aikoja käymällä aktiivisesti tapahtumissa, baareissa, kokeilin nettideittailua ja tein itse aloitteita. Olen jo hyväksynyt ikisinkkuuteni.
Kyllä alkoi ihan odottamatta olin aikoinaan käymässä gynella ja siellä oli harjoittelija nainen,
sattumalta vaan rakastuttiin.
Siinä jutellessa sit sytty jokin ja harjoittelija otti riskin kun otti yhteyttä minun tietojen perusteella.
EIkä kaduta yhtään
Ja nyt meillä on kaksi lasta ja rakkaus kukoistaa.
Joo ja ei. Olen mennyt tietoisesti tilanteisiin joissa tapaa paljon uusia ihmisiä uuden edessä, ja pitänyt silmät auki mahdollisuuksien suhteen, ja lopulta on vain vääjämättä tullut vastaan joku jonka kanssa on molemminpuoleisesti kolahtanut. Toki sitä ennen oli monia yksipuoleisia ihastumisia varattuihin jotka eivät johtaneet mihinkään. :)
Tavallaan joo. Tapasin yhden kiinnostavan miehen joka oli opiskelukaverin tuttu. Sen verran piti yrittää itse että sanoin kaverille että pyytää tuon tuttunsa mukaan seuraavalle baarireissulle. Loppu on historiaa.
Kyllä olen tavannut ihan täysin etsimättä, omilla syntymäpäivilläni kun olimme ystävieni kanssa juhlimassa. Kun tapasin mieheni, ei ensitapaaminen baarissa ollut mikään rakkautta ensi silmäyksellä, mutta muutaman tapaamisen jälkeen olin täysin myyty sillä mies osottautui todelliseksi herrasmieheksi. Yhdessä olemme olleet nyt 4 vuotta ja loppua ei näy.
Kyllä. Kaikki suhteet ovat lähteneet käyntiin ilman kumppanin erityistä etsimistä. Viimeistä takana jo 12 vuotta. Tämän mies tuli pöytääni kesäterassilla juttelemaan.