Riittääkö 2 vkon lukeminen yliopiston pääsykokeisiin?
Kommentit (25)
Taloustieteen oppikirja on melko selkeä ja helppolukuinen, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen tiedekuntaan pääsee 300 sivulla? Kerro minullekin, voisin vaihtaa alaa.
Onhan noita vaikka kuinka. Esim. monilla humanistisilla ja yhteiskuntatieteellisillä linjoilla, joissa pääsykoekirjallisuutena verkkomateriaalit, on paljon vähemmänkin luettavaa. Mutta tässä kyseessä HY maa-metsis ja kirjana Taloustieteen oppikirja, sivumäärä sanastoineen ja luetteloineen 328. Ap
Jestas. Mua on huijattu, mutta siitä onkin jo aikaa. Meille kauppikseen oli noin 1200 sivun paketti (6 kirjaa) sinä vuonna kun menin. Vieläkin osaan ulkoa osia :D Ei ollut verkkomateriaaleja ei, vaikka tarviihan niihinkin jotenkin perehtyä. Mutta jos silloin olisi ollut av, olisin jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen tiedekuntaan pääsee 300 sivulla? Kerro minullekin, voisin vaihtaa alaa.
Onhan noita vaikka kuinka. Esim. monilla humanistisilla ja yhteiskuntatieteellisillä linjoilla, joissa pääsykoekirjallisuutena verkkomateriaalit, on paljon vähemmänkin luettavaa. Mutta tässä kyseessä HY maa-metsis ja kirjana Taloustieteen oppikirja, sivumäärä sanastoineen ja luetteloineen 328. Ap
Jestas. Mua on huijattu, mutta siitä onkin jo aikaa. Meille kauppikseen oli noin 1200 sivun paketti (6 kirjaa) sinä vuonna kun menin. Vieläkin osaan ulkoa osia :D Ei ollut verkkomateriaaleja ei, vaikka tarviihan niihinkin jotenkin perehtyä. Mutta jos silloin olisi ollut av, olisin jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Noissa verkkomatskuissa ideana ei ole se, että osaa lopottaa ne ulkoa vaan että ne sisäistää ja että niitä osaa ennen kaikkea soveltaa, myös kokeessa jaettavaan aineistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Kauppikseenkin riittää nykyään 3 kirjaa ja esim. lääkikseen ei ole pääsykoemateriaaleja enää ollenkaan. Niin väärin Galtsua päntänneitä kohtaan...
Itse en lukenut HY:n tietojenkäsittelyopin laitokselle ollenkaan. Otaniemen pääsykokeeseen kävin kurssin. Oikiseen pyrkivät kaverit jotka pääsi kaikki myös sisään luki pääsykoekirjoja 20 sivua tunnissa kun joskus kysyin.