Lihava, miksi olet lihava?
Itse olen lihava, lihoin noin 6v sitten kun hengailin lihavien ihmisten kanssa jotka tartuttivat sen minuun. Tutkittua tietoa, lihavuus tarttuu http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-2000001172831.html
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava, koska olen kohtalon lapsi.
Voi Elsa, vanhemmiltako sait tartunnan :/
Syön epäterveellisesti, paljon herkkuja, korvaan aterioita välillä herkuilla joissa on paljon enemmän kaloreita kuin ateriassa olisi, muttei pidä nälkää kuitenkaan eikä ravintoaineitakaan saa. Sitten väsyttää jatkuvasti ja syön väsymykseen vähän lisää karkkia. Urheilen aika harvoin enkä mitään hikijumppaa melkeinpä koskaan.
Se että miksi näin teen johtuu siitä että olen heikko ja tyhmä ja laiska enkä kauheasti välitä.
160/55 lihomaan päin koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkään syönyt hiukan enemmän kuin kulutan. Välillä on ollut kantapää tai polvi kipeä, jolloin liikkuminen on liian vaikeana ja kipeänä jäänyt tekemättä. Välillä on ollut isoa murhetta ja stressiä, joita suklaa lieventää. Ja suklaan lisäksi toinen heikkouteni on juusto.
Siis hyvänen aika. Olen varma, että olen kirjoittanut juuri näin johonkin aikaisempaan ketjuun. Mutta en tänään, enkä tähän ketjuun. :o
Huviksi. En arvosta laihuutta tarpeeksi nähdäkseni vaivaa ja elääkseni kitukuurilla.
Lievä ylipaino ei ole terveysriski, kun kunto muuten on hyvä.
Lohdutan ja tyynnytän itseäni herkuilla. Lisäksi makeanhimoni kasvaa makeaa syödessä, eli mitä enemmän syön herkkuja sitä enemmän niitä tekee mieli, koskaan ei tule sellaista oloa että nyt ei tee enempää mieli suklaata tai kakkua.
Koska nautin lihavuudesta esteettisesti. Siltä miltä läskillä kuorrutettu vartalo näyttää. Vatsa- ja selkämakkaroista, kainalopoimuista, kolmoisleuasta, käsivarsien alleista, isosta takapuolesta, paksuista reiseistä ja ranteista, pulleista sääristä, läskin täyttämistä rinnoista, siitä kun maha roikkuu pimpin päällä ja pimppikin on läski...
Sitä kun maha ja takamus ja rinnat hyllyvät liikkuessa, siitä että kävely on lyllertämistä.. Puistelen läskimakkaroita mahassa ja selässä, "hyllytän" niitä. Saan myös mielihyvää herkkujen syömisestä, tuntuu että se on mystistä ja maagista, yliluonnollista että se ihana herkku jonka syön muuttuu ihanaksi läskiksi esim.vatsamakkaran muodossa. Olen ihanan löysä ja pehmeä, hyllyvä joka puolelta... Myös fat admirer mieheni rakastaa läskejäni, sekin on yksi syy miksi tykkään olla lihava.
N30/157 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava, koska olen kohtalon lapsi.
Ulkoistatko kokonaan liikapainoisuutesi?
Ei kannata 😉
Itse voit siihen eniten ja parhaiten vaikuttaa ainakin, jos et asu jossain laitoksessa tms.
Ulkoistus toimii, sen ovat monet yritykset havainneet. Ainakin minulla on huumorintajua, mitä ei voi eräistä sanoa.
linkistä saa taas uuden tekosyyn miksi on lihava :D "en syö mitään vaan kaikki muut lihavat on tartuttanu sen muhun" ^^
- Tykkään todella paljon hyvästä ruuasta, syön sitä kerralla liikaa
- Huono tahdonvoima
- Liikun todella vähän
- Muutenkin ns helposti lihova
Koska kertyneet kilot eivät putoa hetkessä. Syitä hurjaan painonnousuun en ala setvimään muuta kuin sen, että se on noussut vain silloin kun olen ollut todella pohjalla elämässäni. Mitat 162/73 ja en häpeä itseäni lainkaan. Päinvastoin, ylpeä olen, koska aloitus paino oli 130kg.
Vierailija kirjoitti:
Koska syön liikaa, vihaan liikuntaa ja tahdonvoimani on olematon.
T: 152/62
Ei noilla mitoilla ole lihava.
Oon ollut koko elämäni koska syön ja juon liikaa limpsaa.
Ehkä ap odotti keskustelua tuosta uutisesta kuitenkin, vaikka otsikoikin noin?