Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava, miksi olet lihava?

Vierailija
05.05.2016 |

Itse olen lihava, lihoin noin 6v sitten kun hengailin lihavien ihmisten kanssa jotka tartuttivat sen minuun. Tutkittua tietoa, lihavuus tarttuu http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-2000001172831.html

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että tämäkin aihe on käsitelty kattavasti aikaisemmissa noin kymmenessä ketjussa, jotka tästä aiheesta löytyy vähän etsimällä. Onko läskifoobikolla jo pitkälle edennyt dementia, kun jatkuvasti pitää tätä ihmetellä?

Ehkä ap odotti keskustelua tuosta uutisesta kuitenkin, vaikka otsikoikin noin?

Vierailija
62/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, koska olen kohtalon lapsi.

Voi Elsa, vanhemmiltako sait tartunnan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön epäterveellisesti, paljon herkkuja, korvaan aterioita välillä herkuilla joissa on paljon enemmän kaloreita kuin ateriassa olisi, muttei pidä nälkää kuitenkaan eikä ravintoaineitakaan saa. Sitten väsyttää jatkuvasti ja syön väsymykseen vähän lisää karkkia. Urheilen aika harvoin enkä mitään hikijumppaa melkeinpä koskaan.

Se että miksi näin teen johtuu siitä että olen heikko ja tyhmä ja laiska enkä kauheasti välitä.

160/55 lihomaan päin koko ajan

Vierailija
64/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään syönyt hiukan enemmän kuin kulutan. Välillä on ollut kantapää tai polvi kipeä, jolloin liikkuminen on liian vaikeana ja kipeänä jäänyt tekemättä. Välillä on ollut isoa murhetta ja stressiä, joita suklaa lieventää. Ja suklaan lisäksi toinen heikkouteni on juusto.

Siis hyvänen aika. Olen varma, että olen kirjoittanut juuri näin johonkin aikaisempaan ketjuun. Mutta en tänään, enkä tähän ketjuun. :o

Vierailija
65/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huviksi. En arvosta laihuutta tarpeeksi nähdäkseni vaivaa ja elääkseni kitukuurilla.

Lievä ylipaino ei ole terveysriski, kun kunto muuten on hyvä.

Vierailija
66/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutan ja tyynnytän itseäni herkuilla. Lisäksi makeanhimoni kasvaa makeaa syödessä, eli mitä enemmän syön herkkuja sitä enemmän niitä tekee mieli, koskaan ei tule sellaista oloa että nyt ei tee enempää mieli suklaata tai kakkua.

Vierailija
67/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tartunta täälläkin!

Vierailija
68/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin lihavuudesta esteettisesti. Siltä miltä läskillä kuorrutettu vartalo näyttää. Vatsa- ja selkämakkaroista, kainalopoimuista, kolmoisleuasta, käsivarsien alleista, isosta takapuolesta, paksuista reiseistä ja ranteista, pulleista sääristä, läskin täyttämistä rinnoista, siitä kun maha roikkuu pimpin päällä ja pimppikin on läski...

Sitä kun maha ja takamus ja rinnat hyllyvät liikkuessa, siitä että kävely on lyllertämistä.. Puistelen läskimakkaroita mahassa ja selässä, "hyllytän" niitä. Saan myös mielihyvää herkkujen syömisestä, tuntuu että se on mystistä ja maagista, yliluonnollista että se ihana herkku jonka syön muuttuu ihanaksi läskiksi esim.vatsamakkaran muodossa. Olen ihanan löysä ja pehmeä, hyllyvä joka puolelta... Myös fat admirer mieheni rakastaa läskejäni, sekin on yksi syy miksi tykkään olla lihava.

N30/157 kg

Vierailija
69/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnomnom

Vierailija
70/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava, koska olen kohtalon lapsi.

Ulkoistatko kokonaan liikapainoisuutesi?

Ei kannata 😉

Itse voit siihen eniten ja parhaiten vaikuttaa ainakin, jos et asu jossain laitoksessa tms.

Ulkoistus toimii, sen ovat monet yritykset havainneet. Ainakin minulla on huumorintajua, mitä ei voi eräistä sanoa.

Vierailija
71/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkistä saa taas uuden tekosyyn miksi on lihava :D "en syö mitään vaan kaikki muut lihavat on tartuttanu sen muhun" ^^

Vierailija
72/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tykkään todella paljon hyvästä ruuasta, syön sitä kerralla liikaa

- Huono tahdonvoima

- Liikun todella vähän

- Muutenkin ns helposti lihova

Vierailija
74/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/78 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kertyneet kilot eivät putoa hetkessä. Syitä hurjaan painonnousuun en ala setvimään muuta kuin sen, että se on noussut vain silloin kun olen ollut todella pohjalla elämässäni. Mitat 162/73 ja en häpeä itseäni lainkaan. Päinvastoin, ylpeä olen, koska aloitus paino oli 130kg.

Vierailija
76/78 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/78 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska syön liikaa, vihaan liikuntaa ja tahdonvoimani on olematon.

T: 152/62

Ei noilla mitoilla ole lihava.

Vierailija
78/78 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut koko elämäni koska syön ja juon liikaa limpsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi