Lihava, miksi olet lihava?
Itse olen lihava, lihoin noin 6v sitten kun hengailin lihavien ihmisten kanssa jotka tartuttivat sen minuun. Tutkittua tietoa, lihavuus tarttuu http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-2000001172831.html
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen ettei minulla ole mitään velvollisuutta selitellä asiaa kenellekään.
En ole tilivelvollinen kenellekään, vaikka maksaisitte kuinka paljon verorahojanne.
Miksi otat noin itseesi?
En ole ottanut itseeni. Mutta jos haluat että olisin ottanut, niin leikitään että olen sitten ihan kauhean pahasti mieleni pahoittanut.
Ja jatkuu vaan... :/
Minä itken täällä ja kieriskelen lattialla. Oi voi voi kun sattuu sydämeen.
Kärsin tuskissani.
Ihmiset liikkuisivat enemmän jos se ei tuntuisi siltä että on alistunut jonkun hullun sössön tahtoon.
Monet mieluummin antavat terveytensä tuhoutua kun ovat mieliksi läskivihaajille.
Maiskis, maiskis, röyyhhh! Ruoka, juoma ja herkut vain ovat niin hyviä, ettei niitä olisi sääli jättää vanhenemaan. Itse sentään omat läskini kannan, joten turha moralisoida!
Vierailija kirjoitti:
Juon 15-25 kaljaa/siiderä päivittäin.
Arvostan suuresti :D
Siksi että syön liian suuria annoksia, ihan kunnollista ruokaa kylläkin. Välillä iskee myös jonkinasteisia ahmimiskohtauksia. Enpä juuri häpeä muuala kuin lääkärissä, mutten esittelekään.
Syön viihdyttääkseni itseäni sillä en saa mielihyvää mistään muusta. Olen yksinäinen ja masentunut.
N22v 178cm 88kg
Yritän kyllä laihduttaa taas normaalipainoon.
Väärää ravintoa
Liian suuret annoskoot
Liian pitkä väli ruokailuilla ja se aihettaa ahmimista
En häpeä. Ei ole paljon ylipainoa mutta kaikki ikävästi vatsassa :(
Olen lihava, koska olen kohtalon lapsi.
Olen lihava koska syön paljon. Rakastan leipää ja jälkiruokia.
Välillä olen erittin sujut vartaloni kanssa välillä hukuttaudun isoihin housuihin ja huppareihin
Itsellä vakavan onnettomuuden ja liikuntakyvyttömyyden vuoksi kesti hetken että aiemmin aktiivisesti liikkunut ihminen pääsi sinuiksi sen kanssa ettei ihan niin paljoa voi enää syödä kun ei pysty liikkumaankaan samalla tavoin kuin ennen. Jonkun verran ehti kertyä ylimääräistä joita nyt poistellaan samalla kun yritellään opetella uusia keinoja olla aktiivinen. Ylipaino ei hävetä, enemmän riipaisee se kun aina välillä unohtaa että jotain asiaa ei voi tehdä, ja sitten taas muistaa etteihän se enää onnistukaan. Joskus tulee ihan noloja tilanteitakin kun ensin on lähtevinään johonkin toimintaan mukaan ja sitten muistaakin että ai niin, eihän tämä enää onnistukaan ja joutuu peruuttamaan pois.
Miksi liikkua? Miksi syödä terveellisesti? Miksi välittää mitä muut miettivät?
Syön mitä haluan, koska se on enää harvoja asioita elämässäni josta saan edes hetken nautintoa.
Yksinkertaista.
Koska pidän herkuttelusta ja ruoka tuo mulle edes hetkeksi hyvän olon. Ja kyllä, häpeän vartaloani.
N20, 162/69.
Syön liikaa ja normiruuan lisäksi turhia juttuja. Häpeän kyllä ja toivon pian kasvattavani selkärangan asian suhteen, jotta saisin aloitettua paremmat elämäntavat. Olen jo pieniä askeleita ottanutkin oikeaan suuntaan, mutta matka on pitkä ja kokonaisuudessaan elämänmittainen.
Olkaa onnellisia te normaalipainoiset. :)
Nautin hyvästä ruuasta ja makupaloista. En ole innostunut liikunnasta, joten kulutan vähemmän kuin syön. Olen siis mukavuudenhaluinen laiska läski.
Siksi kun joku lihava tartutti minuun lihavuusbakteerit. Lainattu Iltalehdestä. Ei ole mun vika.
https://www.k-ruokakauppa.fi/k-market-erottaja/tuotteet/532799/movenpic…
Olen siksi lihava, että olen syönyt Mövenpick jäätelö ennen niin paljon. En syö enää.
Mövenpick jäätelön hintaa (litrahinta) on nostettu juuri lähes 75% kerralla ! Haloo ! Kuka ostaa enää? Ei kukaan järkevä.
Ennen siis oli 0,9 litran paketti ja nyt 0,5 l. Ja hinta lähes sama.
Yritti nestle tehdä tuon saman pakettikoon muutoksen 1l pakkauksesta 500 ml:aan jo 6-7 vuotta sitten, mutta kuluttajat lopettivat ostamisen, ei käynyt kauppa. Ja palasivat sitten 0,9 litraan.
Nyt taas yrittävät samaa. Luulen, että kuluttajat kyllä äänestävät kukkarollaan. On muitakin hyviä jäätelöitä, eikä tartte syödä ilmaa (Mövenpick jäätelö on ilmaa täynnä, pierettääkin). Ben&jerry jäätelö on täyttä tavaraa eikä ole ilmaa vatkattu täyteen.
Kiitti mulle riitti. Rupeen nyt laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava, koska olen kohtalon lapsi.
Ulkoistatko kokonaan liikapainoisuutesi?
Ei kannata 😉
Itse voit siihen eniten ja parhaiten vaikuttaa ainakin, jos et asu jossain laitoksessa tms.
Tarttuukohan se kakkahiutaleista hammasharjaan tai jos ei käsikakkaa ja plumpsahtaa pöntöstä suoraan aukolle?