Suomessa on liian vähän naisia?
Olen jo pitkään ihmetellyt sitä rankkaa kilpailua jota minä muiden sinkkumiesten kanssa joudun käymään päästäkseni treffeille kiinnostavan naisen kanssa. Tulin sitten vilkaisseeksi tilastokeskuksen lukuja väestörakenteesta ja sain vastauksen aika nopeasti. Parisuhdeikäisissä ihmisissä naisia on selkeesti liian vähän. Ja viimeaikoina tilanne on tuntunut vain pahenevan. Olen sitä mieltä että Suomeen pitäisi ottaa lisää maahanmuuttajia mutta painotus pitäisi olla vahvasti naisissa. Arvioisin että 200 - 300 tuhatta ahkeraa naista saisi Suomen talouden piristymään, henkisen laman taitettua ja koko kansan elinvoimaisemmaksi. Varsinkin kun miesten ei tarvitsisi laittaa niin armottomasti resursseja hyödyttömään parisuhdekilpailuun, jota naiset niin rankasti dominoivat. Vai mitä itse luulette? Onko satojen meilien lähettämisessä naisille, jotka eivät koskaan vastaa, mitään järkeä?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä itsekin muuttaa vaikka Venäjälle tai Kiinaan. Pakkoko niitä akkoja on aina tänne rahdata.
Ai meinaat, että Kiinassa olisi ylitarjontaa vapaista naisista ? :-)
Länsimaiselle miehelle on. Kaverillani on aivan uskomaton flaksi Pekingissä.
Vierailija kirjoitti:
Treffijuttuihin en ota kantaa, mutta oikean huomion tilastoista olet tehnyt. 0-55 -vuotiaissa miehiä on enemmän ja siitä ylöspäin naisia. No sen verran vielä noihin treffeihin. Lisäksi miesten enemmistön, toinen ongelma on naisten korkeampi koulutus. Tämä myös rajaa joidenkin miesten parinsaantia markkinoilla.
Olisi hyvä, jos Suomeen tulisi naisia esim. Kauko-Idästä.
Miesten naisia korkeampi koulutustaso ei koskaan ole ollut ongelma. Miksi se toisin päin on?
Laittaisitko lähteen
Tilastokeskuksen mukaan v 2015 miehiä on enemmän kaikissa alle 55 v ikäryhmissä
Miksi jaat väärää tietoa
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kaikkea liian vähän.
Paitsi lunta, pakkasta, katkeruutta ja kateellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Itse en pääse treffeille kenenkään kanssa vaikka ikähaitari 20-45 vuotta. Miehet lakkaavat nettideiteissä vastaamasta parin viestin jälkeen, löysivät jonkun kiinnostavamman. Ja kyllä, olen tehnyt aloitteita ja treenannut kropan hoikaksi.
Ei kai tilastokeskus sentään lukuja ilmasta heittele. Sieltä kun hakee taulukoista niin ero on aivan selkeä.
Meillä nyt ei tässä keskustelussa olen kuitenkaan kuin sinun tulkintasi asiasta, ja se voi olla vaikka kuinka vinoutunut.
Tilastokeskuksen loistavaa palvelua hyödyntäen tein oheisen taulukon: http://pxnet2.stat.fi/PXWeb/sq/013b2a5a-c9fb-46fa-9fe8-7155cf315641 Siitä näkyy selvästi, että alle 55-vuotiaissa naisia on selvästi vähemmän. Vanhemmissa taas miehiä on reilusti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffijuttuihin en ota kantaa, mutta oikean huomion tilastoista olet tehnyt. 0-55 -vuotiaissa miehiä on enemmän ja siitä ylöspäin naisia. No sen verran vielä noihin treffeihin. Lisäksi miesten enemmistön, toinen ongelma on naisten korkeampi koulutus. Tämä myös rajaa joidenkin miesten parinsaantia markkinoilla.
Miesten naisia korkeampi koulutustaso ei koskaan ole ollut ongelma. Miksi se toisin päin on?
Tänä päivänä on aika harvinaista, että korkeasti koulutettu mieskään ottaisi puolisokseen pelkästään peruskoulun käynyttä Alepan kassaneitiä. Maailma on muuttunut ja nykyisin parisuhteelta haetaan ensisijaisesti tasaveroista kumppanuutta eikä niinkään perinteisten miesten ja naisten roolien täyttämistä perheessä.
Miksi aina sanotaan että tyttöjä syntyy enemmän kuin poikia.minun mukaani pitäis tarjontaa olla paljon.jos ollaan liian ronkeleita pysytään vanhana piikana tai talonpoikana
Tosiasia kuitenkin on, että ainoastaan silloin kun uroksia on runsaasti ja ne joutuvat kilpailemaan keskenään harvoista naaraista ja siitosmahdollisuudestaan, on lajilla mahdollisuus kehittyä ja menestyä naaraiden päästessä valitsemaan parhaimmat urokset. Kun uroksilla on ns. kissanpäivät eli naaraita on enemmän ja urokset toimivat lähinnä siitoskoneina, on laji tuomittu taantumaan ja lopulta sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä itsekin muuttaa vaikka Venäjälle tai Kiinaan. Pakkoko niitä akkoja on aina tänne rahdata.
Molempiin maihin on aika vaikea muuttaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä on aika harvinaista, että korkeasti koulutettu mieskään ottaisi puolisokseen pelkästään peruskoulun käynyttä Alepan kassaneitiä. Maailma on muuttunut ja nykyisin parisuhteelta haetaan ensisijaisesti tasaveroista kumppanuutta eikä niinkään perinteisten miesten ja naisten roolien täyttämistä perheessä.
Ei ole.
Johtuu ainoastaan siitä, että naisia löytyy opiskelujen parista ja työpaikoilta enemmän kuin joskus 50 vuotta sitten. Näissä pääsääntöisesti ollaan samalla koulutustasolla.
Mitä väliä niiden lukumääräällä kun ne ovat joka tapauksessa järjestäänsä ahneita?
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia kuitenkin on, että ainoastaan silloin kun uroksia on runsaasti ja ne joutuvat kilpailemaan keskenään harvoista naaraista ja siitosmahdollisuudestaan, on lajilla mahdollisuus kehittyä ja menestyä naaraiden päästessä valitsemaan parhaimmat urokset. Kun uroksilla on ns. kissanpäivät eli naaraita on enemmän ja urokset toimivat lähinnä siitoskoneina, on laji tuomittu taantumaan ja lopulta sukupuuttoon.
Nythän naiset pääsevät valitsemaan ja mitä tapahtuukaan? Suomessa väestön lukumäärä taantuu jos ei oteta maahanmuuttoa huomioon. Talous on jumissa ja kehitys jäissä. Eli tässä valossa sinun väitteesi ei pidä paikkaansa.
N28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Itse en pääse treffeille kenenkään kanssa vaikka ikähaitari 20-45 vuotta. Miehet lakkaavat nettideiteissä vastaamasta parin viestin jälkeen, löysivät jonkun kiinnostavamman. Ja kyllä, olen tehnyt aloitteita ja treenannut kropan hoikaksi.
Kuten itsekin tietysti tiedät, niin tuollainenhan tilanne ei tietenkään ole. Me tiedämme kaikki, että hoikalla ja hyvännäköisellä naisella ei todellakaan ole pulaa kumppaneista, vaan pikemminkin vaikeus valita.
Tuo on kyllä myytti. Olen jo keski-ikäinen, mutta olin juuri tuollainen pitkä, hoikka ja hyvännäköinen nainen, mutta huh huh miten vaikeaa oli löytää kunnollinen mies. Siis naurattaakin laittaa noita pinnallisia kuvauksia, mutta kun stereotypia on se, ettei minunlaisellani pitäisi olla mitään ongelmia. Mutta tosiaan miehen etsintä oli yhtä painajaista. Tuli vastaan aivan outoja tyyppejä, patologisia valehtelijoita tms. Vieläkin huimaa kun ajattelen sitä mylläkkää. Asun pk-seudulla, mikä ehkä selittää tilannetta. Täällä on kaikenlaista koheltajaa.
Olen varma, että jos Suomi alkaisi valita pakolaisleireiltä kiintiöpakolaisiksi vain naisia, niin miesasiamiehet ärähtäisivät siitä, että taas naiset asetetaan etusijalle.
Ei tuon nyt internet-aikana luulisi olevan vaikeaa laajentaa parisuhdekumppanin hakua ulkomaille. Olen itse aikoinani seurustellut parinkin ulkomaalaisen miehen kanssa, toisen tapasin livenä kun hän oli turistina Suomessa ja toisen netin kautta. Ensimmäinen suhde kaatui etäisyyteen, silloin ei vielä ollut halpislentoyhtiöitä, mutta toisen kanssa tapailtiin pari vuotta viettäen kaikki lomat ja 1-2 vkl/kk yhdessä jomman kumman kotimaassa. Se suhde ei kaatunut etäisyyteen vaan siihen, ettemme sopineet loppujen lopuksi yhteen niin hyvin, että olisi kannattanut alkaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta jomman kumman maassa (tai jossain kolmannessa maassa).
Jos nykyinen suhteeni jostain syystä päättyy ja jos vielä ylipäänsä parisuhteeseeen haluan, niin lähden itse ihan tietoisesti etsimään kumppania ulkomailta (Euroopasta). Juuri siksi, että yli 50-vuotiaissa miehiä on suhteellisesti vähemmän kuin naisia, ja niistä vähistäkin miehistä suuri osa on ammatti- tai jopa vain peruskoulun käyneitä ja/tai asuu maaseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö poikasikiöitä abortoida enemmän? Se oli vitsi. Ja vieläpä erittäin huono sellainen, anteeksi. On totta, että lukumäärältään naisia on tuossa ikäluokassa vähemmän. Ongelma ei kuitenkaan ole pelkästään siinä.
No ei ole pelkästään siinä, mutta jos sitä ei saada korjattua (ei saada Suomessa, pahennetaan tieten tahtoen vaan) niin millään muulla ei ole väliä, yhteiskuntatasolla. Juu, joku yksilö parantaa tasoaan ja mahdollisuuksiaan parisuhderuljanssissa, mutta sehän tapahtuu aina toisen yksilön kustannuksella, sillä yksi nainen ei voi olla saman aikaan naimisissa usean miehen kanssa.
Jos naimaikäisiä miehiä on 50 000 enemmän kuten Suomessa, se tarkoittaa että vähintään 50 000 miestä elää ilman kumppania. Todellisuudessa tietenkin paljon enemmän.
Ruotsissahan nuorten keskuudessa ollaan jo Kiinan sukupuolivääristymän tasolla (110%), ja aina vaan pahenee. Me tullaan 10-20v perässä kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kilpailu mistä puhut tarkoittaa levottomuuksia, eli väkivaltaa. Yhteiskuntajärjestyksen heikkenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko, mutta täällä on vääristymä ja yhteiskunnalle olisi hyvä jos se korjattaisiin.
Miehistä kuitenkin suurempi osa on kehitysvammaisia, istuu vankilassa, päihdeongelmaisia... Että ne on ne ihan tavalliset miehet, jotka valitsee tai vain hyppii kukasta kukkaan. Sen huomaa korkeakoulutettujen piireissä. Täällä peräkammarin pojat valittaa kun on vaikeaa löytää naista, kun elämänhallinta on olematonta ja sosiaalisia taitoja ei ole. Normaali ulkonäöstä ja hygieniasta huolehtiminenkin pitää miesten kohdalla erikseen mainita kriteeriksi, naisille itsestäänselvyys.
Lällällää!!
Terveisin homo :D