Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on liian vähän naisia?

Vierailija
05.05.2016 |

Olen jo pitkään ihmetellyt sitä rankkaa kilpailua jota minä muiden sinkkumiesten kanssa joudun käymään päästäkseni treffeille kiinnostavan naisen kanssa. Tulin sitten vilkaisseeksi tilastokeskuksen lukuja väestörakenteesta ja sain vastauksen aika nopeasti. Parisuhdeikäisissä ihmisissä naisia on selkeesti liian vähän. Ja viimeaikoina tilanne on tuntunut vain pahenevan. Olen sitä mieltä että Suomeen pitäisi ottaa lisää maahanmuuttajia mutta painotus pitäisi olla vahvasti naisissa. Arvioisin että 200 - 300 tuhatta ahkeraa naista saisi Suomen talouden piristymään, henkisen laman taitettua ja koko kansan elinvoimaisemmaksi. Varsinkin kun miesten ei tarvitsisi laittaa niin armottomasti resursseja hyödyttömään parisuhdekilpailuun, jota naiset niin rankasti dominoivat. Vai mitä itse luulette? Onko satojen meilien lähettämisessä naisille, jotka eivät koskaan vastaa, mitään järkeä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itse en pääse treffeille kenenkään kanssa vaikka ikähaitari 20-45 vuotta. Miehet lakkaavat nettideiteissä vastaamasta parin viestin jälkeen, löysivät jonkun kiinnostavamman. Ja kyllä, olen tehnyt aloitteita ja treenannut kropan hoikaksi.

Vierailija
2/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Itse en pääse treffeille kenenkään kanssa vaikka ikähaitari 20-45 vuotta. Miehet lakkaavat nettideiteissä vastaamasta parin viestin jälkeen, löysivät jonkun kiinnostavamman. Ja kyllä, olen tehnyt aloitteita ja treenannut kropan hoikaksi.

Ei kai tilastokeskus sentään lukuja ilmasta heittele. Sieltä kun hakee taulukoista niin ero on aivan selkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelemme mutta valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun.

Vierailija
4/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Missä päin asustelet? Itse olen korkeintaan keskiverron näköinen keskisuuressa kaupungiss asuva kolmekymppinen nainen, joka pitkän seurustelun jälkeen lähti kokeilemaan nettideittailua. Viestejä on tullut kivasti, vaikka iso osa onkin toki "annax piluu"-tyylisiä. Olen itsekin laittanut joitakin viestejä ja aina saanut vastauksen. Muutamat treffit takana, mutta etsintä jatkuu.

Vierailija
5/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nekin naiset, joita Suomessa on miesten yleisen mielipiteen mukaan rumia ja epänaisellisia. Hankkikaa vaan niitä naisia Aasiasta tai mistä haluattekaan, voisi ihan totta tehdä väestörakenteelle hyvää.

Vierailija
6/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuissa painopisteen tulisi muutenkin olla naisissa ja lapsissa. 

Lapsista voi kasvaa ihan normaaleja ihmisiä kun pääsevät sivistyksen pariin ja tyypillisesti naiset sopeutuvat paremmin. Ja ovat ainakin vähemmän alttiita raiskailemaan, räjäyttelemään itseään sun muuta, vaikka näitäkin naisia on maailmalla nähty - kuitenkin vähemmän kuin mamumiehissä. 

Sanoisin että mamunaisilla olisi myös kovempi motivaatio pärjätä täällä. Siellä saattaa olla paljonkin ns. nukkuvaa potentiaalia kun eivät ole voineet kotimaissaan toteuttaa itseään (positiivisessa mielessä). 

Ei tänne ihmisiä pariutumismielessä voida raahata IMO. Koen erittäin arveluttavana pakolaisten hyväksikäytön, jota on nyt tapahtunut esim. SPR:n naisten toimesta. Se tulkoon sitten aikanaan kun mamut ovat oppineet vähän kieltä, elävät suhteellisen normaalia itsenäistä elämää jne. Sitten sieltä saattaa jollekin mies/nainen löytyä ihan luonnollista tietä. Mitään seksiorja-markkinaa en lähtisi rakentamaan.  

Vierailija
7/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset miehet ovat usein komeita, joten heitä voi tuoda Suomeen piristämään katukuvaa.

Vierailija
8/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten itsekin tietysti tiedät, niin tuollainenhan tilanne ei tietenkään ole. Me tiedämme kaikki, että hoikalla ja hyvännäköisellä naisella ei todellakaan ole pulaa kumppaneista, vaan pikemminkin vaikeus valita.

Vierailija
9/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten itsekin tietysti tiedät, niin tuollainenhan tilanne ei tietenkään ole. Me tiedämme kaikki, että hoikalla ja hyvännäköisellä naisella ei todellakaan ole pulaa kumppaneista, vaan pikemminkin vaikeus valita.

Pulaa huippukumppaneista on. Jos lainaamasi vastaaja on kirjoitellut vain kaikista halutuimmille miehille, niin lopputulos varmaankin on tuo.

Vierailija
10/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffijuttuihin en ota kantaa, mutta oikean huomion tilastoista olet tehnyt. 0-55 -vuotiaissa miehiä on enemmän ja siitä ylöspäin naisia. No sen verran vielä noihin treffeihin. Lisäksi miesten enemmistön, toinen ongelma on naisten korkeampi koulutus. Tämä myös rajaa joidenkin miesten parinsaantia markkinoilla.

Olisi hyvä, jos Suomeen tulisi naisia esim. Kauko-Idästä.

Vierailija
11/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tilastokeskus sentään lukuja ilmasta heittele. Sieltä kun hakee taulukoista niin ero on aivan selkeä.

Meillä nyt ei tässä keskustelussa olen kuitenkaan kuin sinun tulkintasi asiasta, ja se voi olla vaikka kuinka vinoutunut.

Vierailija
12/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasuomalaisista miehistä ei ole mihinkään ja irakilaiset miehet vievät ansaitusti vapaana olevat naiset. Irakista voisi tulla lisää naisia tänne.

Vierailija
13/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne paranee laskemalla ulkomailta maahan kymmeniä tuhansia nuoria miehiä.

Vierailija
14/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta olen ollut nettitreffeillä 2 vuotta. Olen pääsy tapaamaan yhden naisen.

M 27v

Vierailija
15/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä itsekin muuttaa vaikka Venäjälle tai Kiinaan. Pakkoko niitä akkoja on aina tänne rahdata.

Vierailija
16/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä itsekin muuttaa vaikka Venäjälle tai Kiinaan. Pakkoko niitä akkoja on aina tänne rahdata.

Ai meinaat, että Kiinassa olisi ylitarjontaa vapaista naisista ? :-)

Vierailija
17/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kaikkea liian vähän. Paskat markkinat ja kaikki vihaa ja raatelee toisiaan.

Vierailija
18/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö poikasikiöitä abortoida enemmän? Se oli vitsi. Ja vieläpä erittäin huono sellainen, anteeksi. On totta, että lukumäärältään naisia on tuossa ikäluokassa vähemmän. Ongelma ei kuitenkaan ole pelkästään siinä. Tänä päivänä deittipalstat ja tinderit ovat kuin postimyyntiluetteloita, joista valitaan ja tilataan. Ja jos tilaus ei saavukaan tai ei vastaa tilaajan toiveita, tilataan seuraava. Tällaisella toiminnalla on varsin vähän tekemistä tutustumisen, ihastumisen ja rakastumisen kanssa. Rehellisesti sanottuna tuo on varsin epäromanttista ja mitä useammasta naisesta olet kiinnostunut parisuhdemielessä, sitä vähemmän olet kiinnostava naisten mielestä. Naiset kun edelleenkin odottavat parisuhteesta ihastumista ja rakastumista, joka kohdistuu vain yhteen ihmiseen eikä sataan muuhunkin naiseen.

On sanottu, että kun lakkaa etsimästä, Se Oikea kävelee vastaan.  Minusta tässä on totuuden siemen. Tehkää asioita, joista pidätte, käykää paikoissa, joissa on ihmisiä, tavatkaa ystäviänne ja sukulaisianne, osallistukaa niihin hemputin firman pikkujouluihin ja liikuntapäiviin, harrastakaa ja nauttikaa elämästä ilman, että jokaista vastaantulevaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa katsotte sillä silmällä, pääsisikö tuon kanssa peittoa heiluttelemaan. Kun elämässä on sisältöä, olette tyytyväisiä sekä itseenne että omaan elämäänne, teistä "heijastuu" sellaista positiivisuutta, joka viehättää myös vastakkaista sukupuolta. Sen sijaan satojen meilien lähettäminen kuvastaa lähinnä epätoivoa. 

Vierailija
19/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri naisellisten miesten määrä korvaa tämänkin puutteen.

Sillä suomalainen mies on täysin tossun alla, karvaton, puhuu pehmeästi tai kimeästi ja muistuttaa entisaikojen homostereotyyppiä, nykyään homothan hakee enemmän maskuliinisuutta kuin suomalaiset heteromiehet.

Vierailija
20/39 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään thaikkuja. Suomalaisista tulee vielä entistäkin rumempia. Aika vaikea saada vaikka 200 000 ranskalaista naista tänne. :D Arabit on kauniita, mutta siinäkin on pieniä logistisia ongelmia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä