Pahinta mitä sinulle on tapahtunut autokoulussa?
Oletko esimerkiksi kolaroinut tai ajanut jonkun päälle?
Kommentit (21)
Vanha miesopettaja oli jotenkin outo. Vaihdoin autokoulua.
Mitään pahaa ei periaatteessa tapahtunut. Mutta vedin liinat kiinni, kun valo vaihtui yllättäen punaiselle, niin takana oleva pakettiauto-peräkärry joutui väistämään pientareelle. Tämä tammikuussa, kun oli pirun liukasta.
Auto sammui keskelle Aninkaistenmäkeä klo 16 ruuhkassa enkä oikein osannut mäkilähtöä siitä :D :D Ope oli vihainen!
Ei mitään isompaa. Jokusen kerran sammui valoissa.
No olihan se meno liikenteessä aika hidasta ja tuli tööttäilyä ja vaarallisia ohituksia. Olin kans kerran bussin takana ajamassa ja en uskaltanut ohittaa edes kun bussi pysähtyi pysäkille, joten jäätiin perään odottamaan. 😂 Lopulta kortin sain, mutta en uskalla ajaa.
Sammutin auton junaraiteille. Olin autokoulussa silloin kun Ruoholahdessa vielä väisteltiin junia
Opettajalle tais olla pahinta kun osasin peruuttaa laatikkoon ominpäin ja sujuvasti vaikkei hän pystynyt kokoajan ohjaamaan vaan puhui puhelimessa. Ei uskonut että selviän itse. Vanha ukko jolla kai asenne ettei koululainen osaa käyttää aivojaan ajotunneilla.
Väistin moottoritielle vievää ramppia kiihdyttäessäni oravaa. Ihan refleksinomainen väistöliike. Autokoulun ope nappasi ratista kiinni ja kehotti jatkossa olemaan väistämättä mitään poroa pienempää. Onneksi ei sattunut mitään eikä ollut inssiajo kyseessä :)
Se, että isäni opetti. Sitä huudon määrää koko ajan vaikken tehnyt mitään virheitä. Kortti on taskussa mutta tuskin tulen ajamaan enää koskaan.
Ai, muillakin on kokemusta näistä vanhemmista miehistä jotka päsmäröi yms.
Irstas äijä, käpälöi ja vihjaili.
Ei tapahtunut mitään pahaa. Autokoulu oli oikein mukava kokemus.
Viera kirjoitti:
Auto sammui keskelle Aninkaistenmäkeä klo 16 ruuhkassa enkä oikein osannut mäkilähtöä siitä :D :D Ope oli vihainen!
Turus.
-Minulla oli vaikea peruuttaa. Sen siaan sain ajaa eteen oikeastaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahtunut mitään pahaa. Autokoulu oli oikein mukava kokemus.
Sama juttu. Sain kortin kolmisen kuukautta sitten 40vuotiaana. :)
Miesope puhui koko ajan alapääjuttuja.
Ihastuin opettajaan, olin itse 25 v. ja hän pikkuisen vanhempi. No ihan viatonta oli, mutta tultiin hyvin toimeen ja juttua ja naurua riitti. Pahinta oli, kun tunnit loppuivat. Tästä on jo kauan, mutta yhä lämmöllä häntä muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Huono ope
Kuunneltiin aina paskaa radio asemaa kun ajeltiin.
Opettaja oli ilkeä idiootti🤦