Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastavatko tuollaiset 17-19-vuotiaat muka seksiä?

Vierailija
05.05.2016 |

Eikös tuon ikäiset ole vähän liian nuoria etsimään sellaista "hauskaa"? Kyllä kädestä pitämisen ja halaamisen pitäisi riittää noin nuorille.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja nuoremmatkin.

Vierailija
2/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harrastaa jo 12-vuotiaana. Entinen bestis menetti neitsyytensä 11-vuotiaana 12-vuotiaalle pojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sopiva seksielämän aloitusikä on 40.

Vierailija
4/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa parasta seksi on lukioiässä. Se jännitys ja opettelun fiilis! Kolmekymppisenä koko jyystö ei jaksa enää juuri säväyttää.

Vierailija
6/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä aletaan heti harrastamaan sitten kun se alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
7/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata vuotta sitten tuon ikäisen kuuluu olla jo naimisissa ja pari lasta pyöräyttänyt. Ei ole edes mikään nykyajan trendi. Kai se neitsyys alkaa useimmilta mennä siinä 15-17v iässä, joiltakin aiemminkin.

Miksi muiden seksielämä häiritsee sinua?

Vierailija
8/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me istutaan valkoisissa kaavuissa päivät pitkät rukoilemassa. Toista sukupuolta ei sovi edes katsoa silmiin, mutta jos erehtyy, niin silloin on sopivaa rangaistus on itseruoskinta samaan aikaan toistaen isä meidän -rukous neljään kertaa. 

Perverssiä edes ehdottaa tuommoista kädestä pitämistä ja halailua. On tämä av-palstan taso laskenut huimasti, kun häpeättä kehoitetaan tuommoista sodomiaa harrastamaan. Edes ystäviään ei sovi kosketella tuttavallisesti, jottei syntiset halut pääse valtaamaan mieltä. Rukoilen kadotukseen tuomitun sielusi puolesta.

Vierailija
9/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa parasta seksi on lukioiässä. Se jännitys ja opettelun fiilis! Kolmekymppisenä koko jyystö ei jaksa enää juuri säväyttää.

Kerrankin eriävä mielipide. Ensimmäistä kertaa luen tämän, enkä sitä iänikuista "Seksi on paranee iän myötä ja on parasta seitsemänkymppisenä!" Hehheh. Olen aina epäillyt tuota heittoa. Mitään kokemustahan minulla ei seksistä ole ja olen 35-vuotias.

Suorastaan tuntuu että elämä on turhaa, kun ei lukiossa päässyt nussimaan!

Vierailija
10/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata vuotta sitten tuon ikäisen kuuluu olla jo naimisissa ja pari lasta pyöräyttänyt. Ei ole edes mikään nykyajan trendi. Kai se neitsyys alkaa useimmilta mennä siinä 15-17v iässä, joiltakin aiemminkin.

Itse pääsin poikuudesta eroon vasta 21-vuotiaana, ja sillä on ollut erittäin haitallinen merkitys. Siitä alemmuuden tunteesta on ollut vaikea päästä kokonaan yli, ja edelleen tuntuu siltä, että seksi ei ikään kuin kuulu minulle.

Paras ikä aloittaa on noin 16. Ei ole enää haavoittuva lapsi, mutta ei vielä "myöhässä".

Vierailija
11/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin poikuudesta eroon vasta 21-vuotiaana, ja sillä on ollut erittäin haitallinen merkitys. Siitä alemmuuden tunteesta on ollut vaikea päästä kokonaan yli, ja edelleen tuntuu siltä, että seksi ei ikään kuin kuulu minulle.

Paras ikä aloittaa on noin 16. Ei ole enää haavoittuva lapsi, mutta ei vielä "myöhässä".

Minä vasta 26-vuotiaana ja se jäikin todennäköisesti ainoaksi naiseksi. Nyt olen 37 ja jo aika tottunut tähän seksittömyyteen. En ole aloitteellinen, kuten miehen pitää olla. Olen hyvin naismaisesti passiivinen odottelija ja tuo ainoa naisenikin iski minut.

Vierailija
12/12 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin poikuudesta vasta 25v ja kärsin siitä vieläkin, kun se meni niin myöhään. Nuoruudesta ei ole paljon hyviä muistoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän