Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitkä ovat ärsyttävimmät trollaukset täällä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ja uskis-trollaukset. Veikkaisin että joku mielenvikainen tekee.
Luulenpa että uskovaiset ovat niin sekaisin Jeesuksesta että trollailevat ihan itse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä venlalle nimeksi? Pahin kaikista
Yleisesti ärsyttää samojen aiheiden loputon pyörittely.
Perjantaisin olevat selkeät trollit pettävistä ukoista tai että asunnossa tapahtuu jotain kummaa
Alue: Aihe vapaa
Jeesus ja uskis-trollaukset. Veikkaisin että joku mielenvikainen tekee.