Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen paikkakunta on Tuusniemi?

vv
04.05.2016 |

Mielelläni kuulisin mitä mieltä olette paikkakunnasta Tuusniemi eli Joensuun ja Kuopion noin puolivälissä sijaitsee? Minkälainen paikkakunta on asua, työskennellä, koulut ja muut palvelut? Luontoa on kyllä lähellä, mitä palveluja ja toimintaa sekä minkälaisia ihmisiä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa paha sanoa kun en ole koskaan siellä päin käynyt. Itse asun Varkaudessa ja kyllä tää vähän kuolleelta vaikuttaa.

Vierailija
2/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusniemi on (tai ainakin oli vielä pari vuotta sitten) siitä kummallinen kunta, että se on/oli velaton. Eli talous on hoidettu hyvin.

Ainakin se keskustan ranta-alue on kaunis ja hyvinhoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusniemi on rauhallinen eläkeläisvoittoinen maalaiskunta. Itse pidän  Tuusniemellä asumisesta ja Tuusniemen asukkaista. Muutin tänne pääkaupunkiseudulta ja minut on  otettu hyvin täällä vastaan (jotain kertonee sekin, että olen viihtynyt täällä noin 25 vuotta). Asiointi kunnassa on mutkatonta ja päätöksiä ei tarvitse odottaa kauaa, lisäksi asunnot täällä ovat edullisia.

Vierailija
4/24 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Tuusniemellä on oma lukio?

Montako ruokakauppaa?

Vierailija
5/24 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pieni paikkakunta. Mitä lapset voivat harrastaa? Joutuuko siellä uusi asukas heti tarkkailun alle silmätikuksi?

Vierailija
6/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis paikka.  Virkeä kunta ja velatonkin.

Vierailija
7/24 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Tuusniemellä on oma lukio?

Montako ruokakauppaa?

On lukio, jossa juuri uusitut hienot tilat. Yksi ruokakauppa löytyy.

Vierailija
8/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko kesän kutujuhlat jotakin paikkakunnan luonteesta eli löytyykö lämpöä ja lempeä?

Vierailija
9/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusniemi on mun syntymäkunta ja vietän siellä edelleen kaikki kesälomani ja monet viikonloput =)

Tosi hiljainen paikkahan se nykyään on. Tänä kesänä yksi päivä laskettiin ihmisiä kun ajettiin kylän läpi. Tulos oli 4.

Työllisyydestä en tiedä, kun en siellä varsinaisesti ole asunut yli 20 vuoteen. 

Kauppoja on tällä hetkellä yksi, S-market, mutta konkurssin tehneeseen K-markettiin on saatu jatkaja, näin kuulin.

Kaunis paikka se kyllä on ja itseasiassa minulle se maailman paras ja rakkain. 

Pienen paikkakunnan tavoin juoruthan siellä kulkevat salamannopeasti. Viime lomalle mentyämme, mökille tuli seuraavana päivänä Tuusniemen sukulaisia kun olivat kyliltä kuulleet, että tultiin =)

Jos et pelkää pienen paikkakunnan kiroja ja otat kaiken pienen paikkakunnan edut avoimin mielin vastaan, niin viihdyt varmasti.

Olen vähän kade =)

Vierailija
10/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutujuhlissa on yhtä paljon romantiikkaa kuin Hillary Clintonissa. Hirveä kalanhaju vain leijuu.

Vierailija
11/24 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä olin ihan varma, että ap trollaa, kun täähän on se maalaiskomedioiden kuvitteellinen paikkakunta, mutta sehän olikin Kuusniemi :D

Vierailija
12/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto Tuusniemelle jo lähellä - kannattaakin olla kade! Odotan innolla pienen paikkakunnan ilot ja murheetkin, täältä tullaan!

Vierailija
13/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on paikkakuntalaiset, kertokaa!

Vierailija
14/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuusniemi on mun syntymäkunta ja vietän siellä edelleen kaikki kesälomani ja monet viikonloput =)

Mitä muistat vuosien 1992 ja 1996 tapahtumista?

Vierailija
15/24 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just suunnittelin matkaa sinne. Mistä löydän edullisen majoituksen?

Vierailija
16/24 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoitusta löytyy mökkejä välittäjärinkien kautta sekä mökki- ja maatilamatkailumajoituksena. Hintatasoa en osaa arvioida, mikä on mielestäsi edullista. Hotellia ei taida Tuusniemellä olla?

Vierailija
17/24 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on toinenkin ruokakauppa saatu takaisin toimintaan Tuusniemellä?

Vierailija
18/24 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain kauniiksi lopuksi sanoisin, että todellisuudessa ihan paska paikkakunta on. 

Vierailija
19/24 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Tuusniemi. Isovanhempani, nyt jo kuolleet, olivat tuusniemeläisiä. Minulla on monia hyviä muistoja Tuusniemen kesistä ja jouluista. Tosi kaunis luonto siellä!

Vierailija
20/24 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän