Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olen paastonnut kaksi päivää ja painan kaksi kiloa vähemmän kuin aloittaessa

Vierailija
04.05.2016 |

Ja turha saarnata, aloitan terveellisen ruokavalion paaston jälkeen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paastoat 20 päivää.lopputulos on huomattava

Vierailija
2/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, valitettavasti siitä kahdesta kilosta 1,5 kg on nesteen menetystä, joka tulee takaisin, kun alat taas syödä. 0,5 kg on todellinen painonpudotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta saarnaamaan? Paastoaminen on itse asiassa terveellistä muutenkin kuin läskien vähenemistä ajatellen.

Vierailija
4/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nautit paaston aikana?

Jospa sitä itsekkin kokeilisi samaa.

Vierailija
5/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nestettä, koska rasva poistuu niin hitaasti kehosta, ettei tuossa ajassa ehdi.

Vierailija
6/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun alat taas syömään NIIN JOKA IKINEN GRAMMA TULEE TAKAS.

Terveisin 80-luvulta asti keväällä paastonnut..... ihan vaan puhdistuksen vuoksi, koska paasto ei laihduta OIKEASTI.

Sorry

ps. Muistathan ottaa päivittäisen peräruiskeen? Ja tehdä sen vielä oikein? Eli kylppärin lattialla vasemmalla kyljellä maaten koko (peräruiske)pussilinen suoleen, jonka jälkeen käännyt selällesi ja alat hieromaan alavatsaasi pyörivin liikkein oikealta-vasemmalle.... kuin kellotaulua mukaellen. 12 on häpyluun päällä ja 6 rintalastan alapuolella.

Aloitat hieromisen klo 3:sta ja hitaasti sivelet kämmenellä 6:sen kautta kohti 9 ja 12..... Niin kauan, että tulee tarve ulostaa.

Eikä siinä vielä kaikki. Sitten nouset vessanpytyn PÄÄLLE KYYKKYSILLEEN ja tyhjennät suolen. Ja toimenpiteen voi toistaa, jos siltä tuntuu....

Jos pelkästään paastoat, etkä tee peräruisketyhjennystä päivittäin, imeytät KAIKKI MYRKYT JA KUONA-AINEET TAKAISIN ELIMISTÖÖSI. Eli kehosi joutuu toksiseen tilaan. Siitä mm. johtuu paaston aikaiset päänsäryt.

Pelkkää vesipaastoakin voi pitää, mutta se on lähinnä ammattilaisen hommaa.... siispä vihannesmehuja kannattaa juoda enimmäkseen.... hedelmämehutkin käy MUTTA KAIKKI PITÄÄ OLLA LUOMUTASOISIA.... ei mitään kaupan tuoremehuja....

Onnea paastolle.

Vierailija
7/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin karppaamisen sunnuntai -iltana. Paino on tippunut 2,5 kg maanantai aamusta tämän pvän aamuun. Olen syönyt 2,5 pkt pekonia, paketin voissa paistettuja kananmunia, kasviksia n. 1,5 kg ja vähän viinirypäleitä. Lisäksi maitoa ja kermaa kahviin.

Vierailija
8/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Kyllä tiedän, että on nestettä, joka on poistunut, mutta silti tuntuu hyvälle. Olen liikkunut ja käynyt jumpassa ihan normaalisti. Ja tiedän senkin, että paaston jälkeen saa grammat takaisin, mutta tämä on puhdistautumiskeinoni, jonka jälkeen jätän epäterveellisyydet vähemmälle ja keskityn siihen, mikä on minulle oikeasti hyväksi. Peräsuolikin on tyhjennetty, kiitos huolenpidosta!

Luontaistuotekaupan litkuilla mennään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä