Voiko olla juntimman näköistä kuin älypuhelin takataskussa???
Aivan järkyttävän näköistä ja tätä näkee vielä naisilla, jotka yrittävät muuten olla niin tyylitietoisia. Tulee mieleen 90-luvun humalainen suomalainen mies, jolla housut roikkuivat ja lompakko sojotti takataskusta. Todella mautonta.
Kommentit (29)
Samaa katsellut usein kaupungilla. Nyt ilmiö korostuu kun alkaa lämpimien kelien vuoksi vaatteet vähenemään. Todellista WT-touhua.
Oli eilenkin aika koominen näky kaupungilla kun yksi teinityttö oli sulloitunut ainakin kolme numeroa liian pieniin valkoisiin housuihin ja sitten jumalaton laatikko perstaskussa toisen kannikan kohdalla.
Se näytti paljon paremmalta sitten kun se alkoi näprätä sitä puhelintaan.
Piti olla tarkkana etten ajanut kenenkään perään enkä tytön yli kun kääntysin suojatien poikki minne se viipotti.
M
Voi helkkari, olen pahoillani hetkellisestä junttiudestani. Eilen kävin pienessä kivijalkaliikkeessä samalla lastani kantaen (ei vielä osaa kävellä), mukanani vain autonavain ja se puhelin. Housuni olivat mallia farkkuleggingsit (HUOM! OBS! paitani oli pitkä, joten housut näyttivät ihan OK:lta).
Sen puhelimen ja avaimen(!) olin laittanut takataskuuni, sillä on hyvin hankalaa kuljettaa lasta yhdellä kädellä ja pikkutavaroita toisella, kun liikkeen ovikin täytyisi avata ja niitä ostoksia tutkia. :(
Kuten sanoin, syvimmät pahoitteluni!
Tunnetaan myös köyhän naisen Freddynä.
Tollasta missään näe. Ainoastaan kaupoissa tms. työntekijät käytännön syistä saattaa pitää luuria takataskussa, ja se heille sallittakoon.
Rintsikoihinko se pitäis laittaa? Ei mahdu etutaskuun. Prkl mul on ikävä järkevän kokoista vanhaa puhelintani jonka tyhmyyksissäni rikoin. En todellakaan ala roudata jotain käsilaukkua pelkästään ton älykännykän takia joka paikkaan.
Papiljotit päässä, sortsit ja rintaliivit päällä lähikaupassa? Voi olla monia juntimpiakin juttuja. Ja tämä hlö oli luokanopeäitini 70-luvulla😂.
Takatasku on huono paikka melkein mille tahansa, koska sitten kun istuu niin tavarat painaa persettä.
Jos ei oo käsilaukku mukana tai takkia päällä (jossa taskut) niin puhelin on takataskussa. Viimeksi hotellin aamiaisella. Ihan sama mitä muut ajattelee.
Tuleehan näille naureskeltua. - Oikeasti tyylikäs nainen
90-luvulla miehen kanssa naureskeltiiin lenkkeilijöille, joilla oli sen ajan isokokoinen kännykkä takataskussa. "Pitääkö sen muka koko ajan olla tavoitettavissa, mitä se itsestään oikein luulee?"
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla miehen kanssa naureskeltiiin lenkkeilijöille, joilla oli sen ajan isokokoinen kännykkä takataskussa. "Pitääkö sen muka koko ajan olla tavoitettavissa, mitä se itsestään oikein luulee?"
No minulla ei lenkkeillessä kännykkä ole takataskussa(koska lenkkeilyhousuissa ei ole sellaista), mutta tavoitettavissa haluan olla, koska lapset ovat kotona ja jos hätä tulee, niin saavat minut kiinni. Ja toinen syy kännykän mukana oloon on se jos minulle sattuu jotain, taitan vaikka nilkan tms. enkä pääse kävelemään, saan puhelimella apua.
Pitääkö sen puhelimen olla tiiliskiven kokoinen, jos ei sille enää löydy sopivaa säilytyspaikkaakaan? Paitsi perstasku.. "Onks Viljoo näkyny?"
Mua veetuttaa ku nykyään enää tehä naisille housuja joissa EDES OLIS etutaskut. Saati et niihin mahtuis jotain!
Töissä puhelin kulkee perstaskussa siihen asti että saan jonkun pikkulaukun hommattua avaimille, puhelimelle yms.
Pakko pitää takataskussa, koska 1. nykyään farkuissa ei enää etutaskuja 2. jos on etutaskut ne ovat liian pienet 3. isosta laukusta on vaivalloista etsiä kännykkää aina kun tarvitsee
Kaikesta saa tehtyä niin hankalaa nykyään :D
Jossain kaulalaukussa/pussukassako sitä pitäisi kanniskella ja miehille 80-luvun vyölaukut takas jotta mahtuu uusin Samsung (150,9 x 72,6 x 7,7) . Oikeastaan pitää , 15 cm kalikkaa aika hankala tunkea taskuihin
No ainakin leopardi- tai tiikerikuvioidut vaatteet sekä leijonakorut.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin leopardi- tai tiikerikuvioidut vaatteet sekä leijonakorut.
Halko perstaskussa voittaa jopa nämä mainitsemasi mauttomuudet.
No mulla joskus on ja ei oo muutakaan paikkaa! En jaksa kädessä kuljetella joka paikkaan.