Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies veti kilarit, kun 15-vuotiaan pojan huoneesta löytyi piilotettuna

Vierailija
04.05.2016 |

tyhjä limpparipullo, micropopcorn -pussi ja karkkipussi. Kaikki siis tyhjiä ja luvatta keittiöstä pöllittyjä.. Ja lapsi on ihan nolona.

Niin, ja minä yritin pidätellä naurua ja olen tyytyväinen, ettei löytynyt kaljapulloja, tupakkaa tai huumeruiskuja...

Minkälainen kasvattaja sinä olet?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä noita ei tarvitse pölliä, ihan saa luvan kanssa ottaa kaapista. Just siksi, että olen valinnut taisteluni, limunjuonti ei ole ongelma, ainakaan meillä.

Vierailija
2/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suhtautuisin kuten sinä. Aika kurjaa jos ei edes omassa kodissa saa syödä joskus herkkuja. Eri asia tietysti jos nämä ruoat on varattu tiettyyn tilaisuuteen / jollekin tietylle henkilölle ja joku toinen syö ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin puhuttelun miehelle. Muistuttaisin, että elämässä on isoja asioita ja pieniä asioita ja tämä on niitä pieniä, joista ei raivota. Tai jos mies ottaa tuon linjan, niin osaan minäkin nipottaa olemattomista - miehelle!

Vierailija
4/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kai varastaminen on väärin, vaikka varastaisi vain limuja ja popparia. Selvästikään niitä ei ole teillä ilman lupaa saanut ottaa.

Oletat, että lapsi ei voi tupakoida tai käyttää alkoholia ilman teidän lupaanne, vaikka varastaa teiltä.. Tuskin on niin tyhmä, että niiden roskia jättäisi huoneeseensa.

Vierailija
5/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis kyllä niiden ottaminen oli luvatonta. Lapsilla on kuukausiraha, jolla voivat halutessaan ostaa ylimääräisiä herkkuja ja muuten keittiössä olevia herkkuja syödään joskus yhdessä eikä salaa huoneessa. Se isompi asia taisi olla, että lapsi on SM-tason urheilija, eikä tuo nyt ollut ihan valmentajan ohjeiden mukaista sapuskaa. Minusta se nolo hetki, kun isänsä löysi nuo vaatekaapista olisi kuitenkin ollut ihan riittävä rangaistus, ei olisi enää tarvinnut muuta.

ap

Vierailija
6/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo nyt on ihmeellistä, jos ei 15-vuotias saa itse ottaa syötävää kotinsa kaapista. Ja juuri mitä tahtoo? 

Onko provoilua? 

Vierailija
7/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliesimerkki siitä, kuinka aiheuttaa lapselle häpeää luonnollisista tarpeista. Opettaa salailemaan, todennäköisesti myös valehtelemaan silloin kuin voi nahkansa pelastaa. 

Meillä on myös teinejä. Meillä saavat syödä omien tarpeidensa mukaan. Kenellekään ei ole tullut mitään tarpeita syödä suklaata, vaikkapa ennen ruokaa. Kun on normaali suhtautuminen syömiseen, niin tulee tässä suhteessa terveitä lapisa. 

En ihmettelisi, vaikka joskus vielä näkisit poikasi syömishäiriöisenä tuon kyttäämisen vuoksi ja jonkun valmentajan puheita korostaen. 

Vierailija
8/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo nyt on ihmeellistä, jos ei 15-vuotias saa itse ottaa syötävää kotinsa kaapista. Ja juuri mitä tahtoo? 

Onko provoilua? 

No ei tietenkään saa syödä mitä vain. Tottakai kaapeissa on riittävästi terveellistä ruokaa: hedelmiä, vihanneksia, leipää päällisineen, viiliä, jogurttia, rahkaa, raejuustoa, pähkinöitä, puuroaineita, oikeaa ruokaa ja aineksia sellaisen laittamiseen, ym. joita saa syödä niin paljon kuin haluaa (mutta ei ihan milloin haluaa, mm. jos kohta on oikea ruoka).

Mutta ei meillä kellään ole lupa omin päin syödä herkkuja: keksejä, karkkeja, sipsejä, limuja, herkkujuustoja, tms., vaan niitä syödään vain harvoin yhdessä kun on herkuttelun aika.

ap

Vierailija
9/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saanut viedä ruokaa omaan huoneeseen, mutta syynä olivat ruoan perässä tulevat hiiret.

Vierailija
10/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pisteet isälle. Näitä lässyjä vanhempia, jotka eivät tue nuoren tavoitteita NHL:ään pääsyyn kyllä riittää. Ja jos ei pääse NHL:ään, vanhemmat eivät saa niitä miljoonia, joita he kuvittelevat saavansa. Hyi ap!

Jääkiekkovalmentaja, jolla on näyttöä.

Vierailija
11/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu minun kotiin tuollaiset säännöt, ei tarvitse hävetä syömisiään ikinä ja muutenkaan raivoaminen ei ole tapa kommunikoida. 

-mies

Vierailija
12/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhjä limpparipullo, micropopcorn -pussi ja karkkipussi. Kaikki siis tyhjiä ja luvatta keittiöstä pöllittyjä.. Ja lapsi on ihan nolona.

Niin, ja minä yritin pidätellä naurua ja olen tyytyväinen, ettei löytynyt kaljapulloja, tupakkaa tai huumeruiskuja...

Minkälainen kasvattaja sinä olet?

Miksi sinä pidättelit naurua? Eikö asia ollut teidän vanhempien yhteinen linja? Vaikuttaa kyllä provolta, kun tulit tänne tirskumaan vai onko uusperhe, missä poika on miehen edellisestä liitosta?

Vierailija
13/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just urheiluvouhotus tekee perheistä riitsisia. 90% ajasta kuskataan pentuja harkkoihin ja odotetaan NHL miljoonia. Eletään lasten kautta ettei ne saa edes syödä mitään.

Vierailija
14/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko provoilua? 

No ei tietenkään saa syödä mitä vain. Tottakai kaapeissa on riittävästi terveellistä ruokaa: hedelmiä, vihanneksia, leipää päällisineen, viiliä, jogurttia, rahkaa, raejuustoa, pähkinöitä, puuroaineita, oikeaa ruokaa ja aineksia sellaisen laittamiseen, ym. joita saa syödä niin paljon kuin haluaa (mutta ei ihan milloin haluaa, mm. jos kohta on oikea ruoka).

Mutta ei meillä kellään ole lupa omin päin syödä herkkuja: keksejä, karkkeja, sipsejä, limuja, herkkujuustoja, tms., vaan niitä syödään vain harvoin yhdessä kun on herkuttelun aika.

ap

Keneltä se lupa pitää  anoa jos vaikka töissä kahvitauolla tekisi mieli ottaa kahvileipää?

Vierailija
15/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu minun kotiin tuollaiset säännöt, ei tarvitse hävetä syömisiään ikinä ja muutenkaan raivoaminen ei ole tapa kommunikoida. 

-mies

Tätä mieltä minäkin olen.

Vierailija
16/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, melkoiset natsisäännöt. Ei kuulosta kivalta kodilta.

Vierailija
17/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilkaa itse ja antakaa lasten elää. Telkassa on tullut futisvanhempia ja työtoverini ompeli töissäkin paljetteja tytön jääluisteluhameeseen. Tällä oli 11 harkkaa/viikko.

Patrik laineen äitikin selvästi elää pojan kautta mutta ne taitaa olla lähellä NHL rahaa jo. Tadapaksut perheet voisi antaa lasten syödä rauhassa.

Vierailija
18/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, melkoiset natsisäännöt. Ei kuulosta kivalta kodilta.

Sama itsellekin tuli mieleen.

Vierailija
19/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 15v pitäisi keskittyä kouluun ja lukioon elämää varten. Harva elää urheilulla. Taidetta musiikkia jne mukaan.

Vierailija
20/24 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixis on dokkari Trophy Kids, voi luoja mitä touhua :/ Sekovanhemmat koutsaa lapsiaan ja raivoaa, skitsoilee ja huutaa heille naama punaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän