Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suretti taas kauppamatkalla

Vierailija
04.05.2016 |

Kävellessäni kauppaan vastaan tuli selvästi ylipainoinen äiti kauppakasseja kantaen, ja mukanaan ehkä ekaluokkalainen, ylipainoinen poika, jolla oli kädessään sellainen perhekokoinen nakkipaketti, mistä mussutti nakkeja mennessään.

Ymmärrän, että kaupassa käydessä ostaa lapselle jotain välipalaa/herkkua välillä, mutta että tuollainen iso nakkipaketti?!? Ja vaikkei poika vetäisikään kaikkia kerralla, niin mikä perhanan herkku/välipala on paketillinen nakkeja? Ei ihme, että sekä äiti että poika olivat isoja. Surullista, kun poika taatusti saa esim. koulussa kuulla painostaan, tai vähintään häpeää sitä itse, mikä ajaa masennukseen ja etsimään lohtua ruuasta. Pirullinen kierre valmiina jo tuossa iässä, koska vanhemmat syöttää muksuilleen mitä sattuu. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattele jos sillä ois ollu litran jätskipaketti kädessä ja ois snickersillä lapannut sitä jätskiä naamaansa!

Vierailija
2/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan nyt vaan, ettei se asia sinun murehtimisella mihinkään muutu. Keskity omiin lapsiin, jos niitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:::::::::::D

Vierailija
4/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei normaalipainoisenakaan saa välttämättä naista, joten sama se vaikka nauttiikin herkuista

Vierailija
5/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hitto sentään. Meillekin ostettiin juuri eilen jätti-iso broilerinakkipaketti, sieltä saa käydä nappimassa välipalaa halutessaan. Kaikki ollaan ihan normaalipainoisia, kolmevuotias lapsemmekin.

Vierailija
6/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nakit nyt pahimmasta päästä kai ole. Ei mikään terveysruoka tietenkään, mutten nyt yöunia tuosta menettäisi tai aaveelle tulisi valittamaan. 

Vierailija
7/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on iso ja poika aivan valtava. Syöttää sille kaikkea skeidaa ja ihan vakavissaan pohtii samalla, onko kilpirauhasessa vikaa kun poika vaan lihoo!

Vierailija
8/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan tajua mitä ja paljonko on "normaalia" syödä. Olen tavannut perheen, jossa vanhemmat laittavat lapselleen ruokaa yhtä paljon kuin itselleen ja vieressä vahtivat, että kaikki tulee syödyksi. Lapsi syö tai itkee ja syö. Tähän minun olisi varmasti pitänyt jotenkin puuttua, mutta en tiedä miten? Mitä siihen voi sanoa, jos perhe ei ole tuttu? Voiko edes tutuille sanoa? Vai pitääkö huolehtia vain omista lapsista kuitenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi