Vierailija

Ihan ensiksi sanon että tämä ei ole trolli, ihan tosissani olen.

Kävin äsken kakalla ja punnasin siinä sitten ihan huolella ja yhtäkkiä alkaa tuntumaan siltä niin kuin pimpistäkin alkaa työntämään ulos. No, katsoin sitten jalkojeni väliin ja tampoonihan se siellä. Ei jumalauta mä järkytyin!

Laitoin noin 3-4 viikkoa sitten kun menkat olivat ihan loppusuoralla, tampoonin. Sitten kännissä harrastettiin seksiä (tai oikeastaan vain käsi- ja suupeliä) miehen kanssa ja pyysin häntä katsomaan onko tampooni vielä sisälläni, kun en muistanut olinko ottanut sen pois vai en. No hän katsoi ja sanoo ettei täällä mitään näy (ilmeisesti oli mennyt narua myöten sisälle) ja unohdin asian sitten. Nyt kun se tuli ulos, se oli ihan keltaisessa mömmössä. Olen miettinytkin miksi alapääni on haissut niin pahalta viime aikoina.

Onkohan tämä vaarallista? Pitäisikö mennä lääkäriin, vai ylireagoinko vain? Pelästyin ainakin hirveästi..

• ylös 9
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Todella vaarallista. Monella on aikuisten oikeasti lähtenyt vähemmästäkin henki, kun tampoonissa on alkanut kasvaa väärät pöpöt. Keltainen erite kertoo juuri vääränlaisesta bakteeristosta. Tuloksena mm. märkäkohtu. Muuten tuntuu kyllä todella ihmeelliselle, ettei mies huomaisi tamponia tortussa, kun itselleni tuntuu kierukkaa käyttävän naisen lyhyeksi leikatut narutkin hemmetin pahalta terskassa...

• ylös 15
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen löytänyt myös tampoonin sisälläni pari päivää menkkojen jälkeen, ja kerran kesken menkkojen huomasin että siellä oli ollut kaksi tamponia. :D seksiä en ole kuitenkaan tampoonin kanssa onnistunut vielä harrastamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule oireita niin tuskin tarvitsee lääkäriin mennä.

Jos haju on voimakas ja oikeasti tosi paha niin silloin on syytä mennä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen löytänyt myös tampoonin sisälläni pari päivää menkkojen jälkeen, ja kerran kesken menkkojen huomasin että siellä oli ollut kaksi tamponia. :D seksiä en ole kuitenkaan tampoonin kanssa onnistunut vielä harrastamaan.

No jo olette huonomuistisia ja huolimattomia naisia!

Vierailija

Tamppooni saa maksimissaan olla sisällä 8tuntia tai voi iskeä vaikka mitä tulehduksia jotka pahimmillaan vie hengen. Mitäpä luulet että tulisi tehdä jos tampooni on ollut kuukauden sisällä ja pillu haisee kuolemalle? Ei varmaan ainakaan kannata lääkäriin mennä. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.