Jos mies ehdottaa luonaan saunailtaa, tarkoittaako se automaattisesti seksiä?
On tavattu vasta muutama kerta ja aina jossain julkisella paikalla. Nyt ehdotti lähiajoille saunailtaa. Onko tarkoitus nyt saada seksiä vai ihan vaan muuten saunomista?
Kommentit (18)
Voiko noin naiiveja naisia olla olemassa. Ja aamulla sitten vingut kun munaa tuuppasikin.
Ei tietenkään, on ihan ok mennä miehen kämpille, ottaa pari olutta. Saunoa sen miehen kannsa, hassusti vaahdottaa toinen toisensa ja pestä puhtaaksi. Siirtyä makuuhuoneeseen, suudella kiihkeästi, alastomana tietysti. Sitten kun mies yrittää tulla sisään on aivan oikein sanoa että ei mua huvita nyt! Jokaisella naisella on tietysti oikeus päättää itse.
Jos ei tee mieli seksiä, ei kannata mennä.
Ikävää kun naisille ei voi sanoa suoraan mitä haluaa. Ei tarvitsisi keksiä mitään "saunailta" sepityksiä.
Minä ainakin Panisin Naiseni saunan jälkeen leikkaamaan ruohoa.
Minä ehdotin treffeille kylpemistä yhdessä ja kyllä ilman muuta ajattelin että siihen liittyy seksi. Mutta olen kyllä nainen..
voi sitä saunoa vastakkaisen sukupuolen kanssa, ilman että se johtaa seksiin. valitettavasti emme tunne tapailemaasi miestä, joten emme voi tiedää hänen tarkoitusperiään.
Jos olette kaksistaan ilta päättyy seksiin,
Jos muita mukana ei välttämättä.
Oletko valmis sänkyyn hänen kanssaan? Jos et en suosittele yhteistä saunaa
Ehkä kyse on vain saunaillasta ja mies onpyytänyt pari kaveriaankin mukaan. Saunotte yhdessä kaveriporukassa alasti, vedätte kännit ja puhutte autoista ja naisista. Eikä kukaan edes katsele tissejäsi. Olisitko silloin tyytyväinen?
Kyllä tässä on kyse lähinnä siitä, että mies näköjään haluaa arvioida kroppasi ilman peittäviä vaatteita. Jatko riippuu siitä, kuinka kroppasi roikkuu, tai roikkuuko. Vaikuttaa "ulkokultaiselta" eli pinnalliselta mieheltä. Sori suora mielipiteeni, mutta melko fakta juttu. T. M50
Saunominen on saunomista ja seksi on seksiä. Miksei voisi ihan vaan saunoa, vaan nainen on heti "naiivi" jne. jos ei heti anna kun kerran alastikin ollaan!!11 Jos ei aikuinen mies uskalla pillua tuon paremmin pyytää niin minä ainakin läimisin löylykauhalla munille tuollaista "miestä".
No avautuvatko haarasi automaattisesti? Toki miehellä saattaa olla toiveita, mutta kaipa sinullakin joku päätösvalta illankulussa on.
Yksi kaveri kertoi kerran hinanneensa ei-niin-tasokkaasta baarista mukaansa naisen joka oli jo puolispurgun asteella. Kaveri sitten kertoi että oli ensimmäiseksi laittanut ämmän kylpyyn jotta olisi edes vähän mukavampi nussia...
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri kertoi kerran hinanneensa ei-niin-tasokkaasta baarista mukaansa naisen joka oli jo puolispurgun asteella. Kaveri sitten kertoi että oli ensimmäiseksi laittanut ämmän kylpyyn jotta olisi edes vähän mukavampi nussia...
...ja sitten haistoit smegmaista munaasi fantasiasi päätteeksi.
^Noh, tarina on kuitenkin tosi. Tämä kaveri ei ollut tunnettu kaikkein tasokkaimmista hoidoista, mutta ainakin sai aina pillua. Määrä ratkaisi eikä laatu. Siiderivalaat need love too.
Vierailija kirjoitti:
Saunominen on saunomista ja seksi on seksiä. Miksei voisi ihan vaan saunoa, vaan nainen on heti "naiivi" jne. jos ei heti anna kun kerran alastikin ollaan!!11 Jos ei aikuinen mies uskalla pillua tuon paremmin pyytää niin minä ainakin läimisin löylykauhalla munille tuollaista "miestä".
Mitä luulet että tapahtuu, jos mies kysyisi suoraan naiselta että hei, voitaisiinko naida? Uskoisin että mies saisi samantien pervon tai sian leiman otsaan. Kävisi kyllä mulle tosi hyvin jos voisi suoraan puhua, mutta uskoisin että se olisi liikaa monelle naiselle.
No kyllä siinä tod.näk. taka-ajatus muustakin kuin pelkästä peseytymisestä on.