Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestänne naisten vastuu peräkammarin poikien hyvinvoinnista?

Vierailija
04.05.2016 |

Jos nyt unohdetaan ne syyttelyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aikuinen vastaa omasta hyvinvoinnistaan. Sitä aikuisuus on.

t. mies

Vierailija
2/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Peräkammarin pojan pitää ottaa itse niskasta kiinni ja tehdä asioille jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No ei kai sitä ole ollenkaan, miksi olisi? Tietysti niillä tahoilla, jotka ammattinsa puolesta auttavat peräkammarin poikia, siis jos johonkin apua hakevat ja tarvitsevat, on ammatillinen vastuu auttaa, olivatpa sitten miehiä tai naisia. Mutta en nyt millään hoksaa, mikä vastuu mulla olisi vaikka tuosta naapurustossa asuvasta peräkammarin pojasta.

Vierailija
4/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äitihän sen poikansa on sinne peräkammariin museoinut, eli aika suuri vastuu.

Vierailija
5/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä. Äiteinä.

Ne on naiset, jotka niitä poikia/miehiä kasvattaa. 

Vierailija
6/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vastuu? Ei mikään. Ei yhtään mikään. Luitko, lassukka? Ei vastuuta. Nada. Vittu zero.

Vierailija
7/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä olen vastuuta kantanut monen muunkin naisen puolesta, sen verran monta peräkammarin poikaa olen tavannut.

Vierailija
8/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä sivusta seuranneena, niin on sillä äidilläkin osuutensa. Hirmuisen dominoiva ja kaikki pojan nuoruuden tyttöystävät tyrmäsi täysin ts. käytännössä kielsi seurustelun. Ei tuo poika enää kellekään kelvannut yli kolmekymppisenä. Kuoli pian äitinsä jälkeen, n. 50-vuotiaana, kun ei osannut yksin elää (ryyppäsi vain).

Vierailija
9/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppinen kuin peräkammarin poikien vastuu vaikkapa etelä-amerikkalaisten naisten hyvinvoinnista.

Vierailija
10/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokut passaa pilalle. Yksikin kantaa voileipiä poikaressukan (23v) huoneen ovelle, hoitaa pyykit, hoitaa kaiken, poika vaan pelaa yöt läpeensä, ei työtä, ei mitään.

Vierailija
11/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ellei se ole minun poika (ja ei ole, olen lapseton) niin miksi minulla olisi sitä kohtaan yhtään mitään vastuuta? Eipä se peräkammarinpoikakaan minun hyvinvoinnistani huolta kanna :D

Vierailija
12/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äitihän sen poikansa on sinne peräkammariin museoinut, eli aika suuri vastuu.

Niin, ja isä on hyväksynyt tämän

Vierailija
13/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan isälläkö ei ole siitä vastuuta? Ja oli lapsuus minkälainen tahansa, on aikuisena vastuussa omasta elämästään.

Vierailija
14/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien, niin isän kuin äidinkin, tehtävä on kasvattaa lapsestaan itsenäinen ja omillaan toimeentuleva. Jos koko ajan pelätään pahinta eikä lapsen anneta epäonnistua, niin kuka siinä pystyy kasvamaan aikuiseksi. Osalla näistä peräkammarin pojilla ja -tytöillä voi olla mt-ongelmia, mutta ei kaikilla ja se on muutenkin eri juttu.

Vierailija
15/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla tasan nolla.

Vierailija
16/16 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien, niin isän kuin äidinkin, tehtävä on kasvattaa lapsestaan itsenäinen ja omillaan toimeentuleva. Jos koko ajan pelätään pahinta eikä lapsen anneta epäonnistua, niin kuka siinä pystyy kasvamaan aikuiseksi. Osalla näistä peräkammarin pojilla ja -tytöillä voi olla mt-ongelmia, mutta ei kaikilla ja se on muutenkin eri juttu.

Kommentoija on todellakin oikeassa. Jos on vanhempana niin kyvytön kasvattamaan lapsestaan itsenäistä aikuista, niin ehkä olisi kannattanut jättää se lapsenteko välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi