Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui rumaksi, epäseksikkääksi läskiksi yli vuosi sitten

perusmamma
04.05.2016 |

enkä vieläkään ole päässyt siitä yli. Päinvastoin, seksihalut HÄNTÄ kohtaan ovat kuolleet. Muuten kyllä panettaa ihan normisti useamman kerran viikossa.
Haukkuessaan hän oli kännissä ja on jälkeenpäin selitellyt, että mitä sä otat paineita kännisen puheista. Hän on myöskin sanonut, ettei todellakaan ajattele minusta niin. MUTTA SE EI VAKUUTA. Vaikka haluaisinkin uskoa, niin en vain pysty.
Nyt ollaan sitten siinä tilanteessa, että etsiskelen miestä jolta saisin hyväksyntää. Aion salasuhteeseen ja jos kaikki muuten natsaa, niin jätän mieheni.

Ongelma on nyt siinä, että en halua mieheni enää koskevan minuun. En enää pysty teeskentelemään sängyssä. Jo pelkkä ajatus hänen kosketuksestaan saa inhon pintaan.
Mies on tänään laittanut pari vihjailevaa viestiä, että olis menossa Alkoon ja että on tulossa romantiikkaa kun on pitkä viikonloppu. Meillä on kummallakin perjantaikin vapaata.
Tänä iltana teeskentelypano onnistuu, kun ollaan kännissä. Aamulla hoitelen asian suikkarilla MUTTA MITEN NÄMÄ MUUT PÄIVÄT?
Kertokaa please miten olette onnistuneet harrastamaan seksiä inhotuksesta huolimatta? Aikaisemmin olen fantasioinut miestäni hääräämässä jonkun julkkiskaunottaren kanssa, mutta sekään ei enää toimi. Nykyään minua lähinnä itkettää kun mies nai minua. Olen toistaiseksi saanut sen verhottua muka kiihottuneisuuteen mutta kiinni jääminen on lähellä.

Seksistä kieltäytyminen on sitten kokonaan pois kuvioista. Sitä raivoa ja murjotusta ei katsele kukaan. Pääsemme kaikki huomattavasti helpommalla, kun mies saa pillua -näin karkeasti ilmaistuna.

Pikaisia neuvoja siis kaivattaisiin...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko annat anteeksi hänen sanansa tai jätät hänet. Itse olisin ennemmin jättämisen kannalla. Miehesi kuulostaa melko kypsymättömältä, mutta toisaalta sinäkin taidat olla pitkävihainen.

Vierailija
2/35 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi olen antanut jo aikoja sitten MUTTA alitajunta ei vaan unohda. Olemme muuten ihan ok mutta sänkyhommat ei minua enää kiinnosta HÄNEN KANSSAAN. En ole vapautunut ja joudun näyttelemään seksin aikana alusta loppuun. Yritän suoriutua niin, että mieheni koskee minuun mahdollisimman vähän. Käytän salaa liukuvoidetta, koska en kostu enää lainkaan jne. 

Haluaisin kovasti, että asiat palaisi ennalleen mutta kohta on jo vuoden ollut näin, eikä paluuta entiseen ilmeisesti enää ole.

Minulla on ollut pientä sutinaa uuden työkaverini kanssa. Ei mitään seksuaalista mutta sellasta kivaa pientä vipinää. Tulee ihan nuoruus mieleen, kun töihin on niin kiva mennä ja ilmapiiri on sellainen "herttainen".

Pohdimme erästä asiaa, johon työkaveri löysi vastauksen. Hän soitti minulle kotiin ja olin tosi iloinen. Hän olisi voinut odottaa maanantaihinkin mutta hyvä ettei odottanut.

Kesäromanssia pukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ne kännit huomennakin, jos se siitä on kiinni.

Vierailija
4/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki muut monimutkaiset ratkaisut salasuhteesta pakkoseksiin ovat sinusta parempia vaihtoehtoja kuin puhua miehesi kanssa tästä kasvotusten? Tuohan on ihan järjetöntä: ei se, että tuollaiset sanat ovat sinua loukanneet, vaan se, että haaveilet karkaavasi salasuhteeseen ja teeskenteleväsi nauttivasi seksistä miehesi kanssa, vaikka koko ajatus saa sinut voimaan pahoin. 

Jos sinulla ei ole aikomustakaan ratkaista tätä tilannetta hedelmällisesti miehesi kanssa, miksi olet koko suhteessa? Ymmärrän toki loukkaantumisen, mutta tuolla toiminnalla satutat vain itseäsi enemmän kuin miehesi ikinä.

Vierailija
5/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi olen antanut jo aikoja sitten MUTTA alitajunta ei vaan unohda. Olemme muuten ihan ok mutta sänkyhommat ei minua enää kiinnosta HÄNEN KANSSAAN. En ole vapautunut ja joudun näyttelemään seksin aikana alusta loppuun. Yritän suoriutua niin, että mieheni koskee minuun mahdollisimman vähän. Käytän salaa liukuvoidetta, koska en kostu enää lainkaan jne. 

Haluaisin kovasti, että asiat palaisi ennalleen mutta kohta on jo vuoden ollut näin, eikä paluuta entiseen ilmeisesti enää ole.

Minulla on ollut pientä sutinaa uuden työkaverini kanssa. Ei mitään seksuaalista mutta sellasta kivaa pientä vipinää. Tulee ihan nuoruus mieleen, kun töihin on niin kiva mennä ja ilmapiiri on sellainen "herttainen".

Pohdimme erästä asiaa, johon työkaveri löysi vastauksen. Hän soitti minulle kotiin ja olin tosi iloinen. Hän olisi voinut odottaa maanantaihinkin mutta hyvä ettei odottanut.

Kesäromanssia pukkaa. 

Minusta sinä hajotat itsesi tuolla toiminnalla. Ensinnäkin, jos olet antanut asian miehellesi anteeksi, ja olette käsitelleet asian, et voi kostaa sitä salasuhteilla ja muilla tällä tavoin jälkikäteen. Jos taas et ole antanut anteeksi, ettekä ole keskustelleet asiasta miehesi kanssa, asia täytyy käsitellä - jos siis haluat ylipäätään jäädä suhteeseen. Ja jos et halua, miksi sinä säädät salasuhteilla, kun voisit yhtä hyvin istua alas ja todeta tilanne miehellesi ihan ääneen? 

Vai onko sinun tarkoituksesi tehdä miehellesi vähintään yhtä paha olo, kuin minkä hän aiheutti sinulle vuosi sitten? Ja tarkemmin ajateltuna: onko se kauhean reilua, jos mies ei ole enää toistanut käytöstään, ja olette käyneet asian läpi? Haluaisitko sinä, että sinulle kostettaisiin asioista, jotka olet tehnyt kauan aikaa sitten, ja jotka olette jo yhdessä selvittäneet?

Vierailija
6/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei paranna mitään. Se että mies ei ottaisi tunteita huomioon ja vähättelisi "mitä sä otat paineita kännisen puheista" veisi mullakin seksihalut mieheen lopullisesti. Ja veikin exän kanssa. Vaihtamalla parani.

Vierailija
7/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä ne kännit huomennakin, jos se siitä on kiinni.

Mitä hyötyä siitä olisi, joillakin idiooteilla kännäämisellä paikataan mitä vaan, sääliksi käy reppanoita.

Vierailija
8/35 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko?

Vierailija
9/35 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäromanssia pukkaa. 

Minusta sinä hajotat itsesi tuolla toiminnalla. Ensinnäkin, jos olet antanut asian miehellesi anteeksi, ja olette käsitelleet asian, et voi kostaa sitä salasuhteilla ja muilla tällä tavoin jälkikäteen. Jos taas et ole antanut anteeksi, ettekä ole keskustelleet asiasta miehesi kanssa, asia täytyy käsitellä - jos siis haluat ylipäätään jäädä suhteeseen. Ja jos et halua, miksi sinä säädät salasuhteilla, kun voisit yhtä hyvin istua alas ja todeta tilanne miehellesi ihan ääneen? 

Vai onko sinun tarkoituksesi tehdä miehellesi vähintään yhtä paha olo, kuin minkä hän aiheutti sinulle vuosi sitten? Ja tarkemmin ajateltuna: onko se kauhean reilua, jos mies ei ole enää toistanut käytöstään, ja olette käyneet asian läpi? Haluaisitko sinä, että sinulle kostettaisiin asioista, jotka olet tehnyt kauan aikaa sitten, ja jotka olette jo yhdessä selvittäneet?

Ohhoh! Törmäsinpä tähän vanhaan tekstiini, täällä pitkästä aikaa surffatessani. Olen siis tämän ketjun aloittaja perusmamma.

Käsittelimme huonoksi panoksi haukkumis-asiaa (nyt jo ex-)mieheni kanssa. Mutta vaikka hän kuinka perui puheitaan ja yritti vähän kehuskellakin sänkytaitojani, ei se asiaa parantanut VALITETTAVASTI!

Olisin sydämestäni halunnut taas nauttia seksistä ex-mieheni kanssa mutta kun korvien väli teki tenän, niin ei siinä mikään auttanut. Yritin hokea itselleni, että ex-mieheni edelleen himoitsee ja rakastaa minua, mutta en vaan saanut kroppaani vakuuttuneeksi.

Lopullinen niitti suhteellemme oli, kun ex-mies kännissä kertoi, että hän silloin ajatteli näin koska oli nettisuhteessa huomattavasti nuorempaan naiseen! Mutta että hän pian huomasi naisen olevan tyhjäpää, jolla ei ollut muuta annettavaa kuin typerät juttunsa ja siihenkin ex-mies kyllästyi..... Että kyllä minä se kaikista paras olen..... Jostain syystä se vaan ei yhtään lohduttanut.... Päinvastoin aloin miettimään, että koskahan tulee seuraava nettityttöystävä ja minä muutun taas huonoksi..... Ex-miehen mielestä ei ole pettämistä, että "vähän chattaa" neitojen kanssa netissä. Kun ei hänellä ole aikomustakaan tavata heitä. 

No joo.... kertoohan sekin jotain, että exän piti netissä etsiä seuraa....

Olemme olleet puolivuotta erossa. Minulla on jo uusi mies, joka on vakuuttunut että olen varmaan tehnyt eroottisia elokuvia. Minulla kun on kuulemma siihen viittaavat taidot ja kroppa ;-)

En kaipaa exää. Hän yrittää epätoivoisesti pitää yhteyttä. Hän on sitä mieltä, että me vielä palaamme yhteen.... En siis enää vastaa hänen puheluihinsakaan. Jouduimme melko paljon taipailemaan pesäeroa tehdessämme, mutta nyt on lusikat jaettu ja homma paketissa.

Ex-mies oli minun elämäni rakkaus. Surettaa että tässä kävi näin. Toivoisin, että aika vielä kultaa muistot. On niin ikävää ajatella, että kaikki ne vuodet tuntuvat tällä hetkellä hukkaan heitetyltä haisevalta paskakasalta.

Vierailija
10/35 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. 2:sta asiasta. Ensiksikin että olet törmännyt tökeröön juoppoon junttiin (että osaat tulevaisuudessa vältellä niitä) ja että olet päässyt siitä eroon !

Nämä tosielämän tarinat on joskus aivan uskomattomia ! Minullakin vähän saman lainen kokemus. Mies kännissä nimitteli ja haukkui. Se mikä sai minut lopettamaan suhteen oli kun se kehui vieraita naisia. Miehellä oli vähän erektio ongellmaa ja se saattoi kertoa ettei voinut nousta autosta kun marketin edessä ollut mansikanmyyjä oli niin hyvän näköinen että alkoi niin kovasti seisomaan eikä meinannu veltostua millään ! Minun kanssa touhutessa veltostui kyllä kesken hommailujenkin eikä meinannu kangistua millään !

Ei niin suurta rakkautta olekkaan että tällasten kanssa kannattaa jatkaa !

Vierailija
11/35 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiösiiderivalaat täällä vaihta kokemuksiaan

Vierailija
12/35 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiösiiderivalaat täällä vaihta kokemuksiaan

Määrittele Lähiösiiderivalas.

Asuu lähiössä? Juo siideriä? On ylipainoinen?

Minä asun haja-asutusalueella, juon skumppaa, enkä lääkärini mukaan ole ylipainoinen.

Vierailija
13/35 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/35 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas näkee. Nainen on herkkä olento.

Sanoppas miehelle että olet ruma, läski, huonomunainen juoppo niin mitä se vastaa? "okei, saanko silti sulta pillua?" Ja tämä on ihan tosielämässä koettua :-)

Silläpä nämä miesreppanat ei ymmärrä, mistä nainen kimmastuu "kun sille vähän kännissä sanailee". Varsinkin, kun myöhemmin mies vielä peruu puheensa....

Miehen näkökulmasta asia on sillä kuitattu. Mitä niitä märehtimään. Päinvastoin nyt vasta naisen olisikin syytä pyllistää, että hyvä-pano imago naisella säilyy, kun se on taas suosiollisesti annettu.

Naisen herkkä sielu taas on saanut niin parantumattoman haavan, ettei sitä korjaa mikään muu, kuin uusi hellä rakastaja joka hellästi rakastelemalla hoitaa haavan umpeen. 

Ja niinhän tässäkin tarinassa on käsittääkseni käynyt? Ex-mies runkkailee yksin kotona ja kännissä soittelee entiselle muijalleen. Jonka itsepintaisesti kuvittelee vielä tulevan takaisin.

Tämä olisi tragikomedia, ellei naiset olisi niin herkkiä. Naisen syvä loukkaantuminen tekee tarinasta traagisen, koska jos nainen mitenkään pääsisi loukkaantumisensa yli, tämä pari jatkaisi onnellisena. Seuraavaan tölväisyyn...... jonka taas uunoturhapuro selittelisi kuntoon.... jne.

Vierailija
15/35 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva saada tähänkin keskusteluun sitä miesnäkökulmaa! Olisi hyvä tietää, mitä miehen päässä liikkuu kun se känniuhoissaan haukkuu naistaan? Tyytymättömyyshän sieltä taustalta selkeästi paistaa, mutta mitä mies luulee saavuttavansa sillä että nimittelee kumppaniaan huonoksi panoksi, rumaksi tai tyhmäksi? 

Eikös tällainen käytös johda AINA jonkilaiseen parisuhdekriisiin? 

Ymmärtäisin käytöksen, jos mies haluaisi oikeasti eroon naisestaan. Mutta kun lähes aina eron koittaessa, mies yrittää epätoivoisesti saada sitä naista takaisin.....

Tämä vaan ihan tällaisena sivustaseuraajan huomiona.

Sellaisenkin huomion olen tehnyt, että se rumaksi ja huonoksi panoksi haukuttu nainen lähes aina löytää uuden rakkauden, kun taas se haukkuva örveltäjä päätyy ryyppääväksi sinkuksi.....

Vierailija
16/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

körökörökirkkoon kirjoitti:

Olisipa kiva saada tähänkin keskusteluun sitä miesnäkökulmaa!

Noo, mies olen mutta en minä hauku, enkä sano mitä sattuu, enkä oikein ymmärrä tai siis hyväksy ihmisiä jotka sanovat jotain ja sitten "eivät tarkoittaneet". Riitely ja huutelu on huonosti kasvatettujen lasten sekä idioottien juttuja.

Kun tuossa oli ketju siitäkin, niin en myöskään piereskele seurassa enkä sietäisi naista joka sitä harrastaisi. Onkohan piereskelyllä ja haukkumisella (kännissä tai riidan aikana) korkea korrelaatio? Mutuna sanoisin että on. Palstan termein noi on niitä WT-piirteitä.

Vierailija
17/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

körökörökirkkoon kirjoitti:

Olisipa kiva saada tähänkin keskusteluun sitä miesnäkökulmaa!

Noo, mies olen mutta en minä hauku, enkä sano mitä sattuu, enkä oikein ymmärrä tai siis hyväksy ihmisiä jotka sanovat jotain ja sitten "eivät tarkoittaneet". Riitely ja huutelu on huonosti kasvatettujen lasten sekä idioottien juttuja.

Kun tuossa oli ketju siitäkin, niin en myöskään piereskele seurassa enkä sietäisi naista joka sitä harrastaisi. Onkohan piereskelyllä ja haukkumisella (kännissä tai riidan aikana) korkea korrelaatio? Mutuna sanoisin että on. Palstan termein noi on niitä WT-piirteitä.

Ohhoh! Mitenkäs asut henkilön kanssa saman katon alla, jos et aio itse tai siedä kumppanin piereskelyä? Normi ihminen pieraisee keskimäärin 20 kertaa/vrk.... Jos vietät kotioloissa n. 14 tuntia vrk ja vkl 2 vrk putkeen, niin miten olet pierasematta 48 tuntia?

Vanha suomalainen sanonta: Tunnet kumppanisi vasta kun pieru tulee tutuksi.....

Vierailija
18/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näkökulma : Joskus sitä vaan kyllästyy siihen kalkattavaan pihtaavaan akkaan joka kuvittelee että voi kontroloida miestään pimpallaan. Kun seksittömyytä kestää tarpeeksi pitkään tulee kalsarikännissä lauottua vähän kärjistettyjä totuuksija. 

Eiköhän tuo huonoksi panoksi nimittely ole lähinnä sellanen "pidä tunkkis" reaktio ? Eihän se varmaan asiaa mitenkään etiäpäin vie mutta ei sitä aina jaksa tai edess osaa olla niin laskelmoiva että tietää mitä seuraa mistäkin tekosestaan.

Kyllä se pistää vihaksi kun maanantaisin työkaverit ja jopa vanhat äijät kehuskelee viikonlopun saanti kertojen määrällä. Eikä meikäläisellä ole muuta kerrottavaa kuin miten monta tuntia valittiin uusia verhoja eri marketien kodintekstiiliosastoilla .

Vierailija
19/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin heti tuollaisen miehen.

En myöskään sanoisi (saati ajattele) miehestäni noin rumasti.

Vierailija
20/35 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menisi naisille tuollaisia laukomaan edes kännissä.

En tiedä minkälaisia alkoholi tai itsevarmuusongelmia ex-miehelläsi oli/on ja en tiedä suhteenne kommunikaation tasosta mitään selvinpäin.

Jos mietin itseäni samanlaisten kommenttien kohteeksi ja olisin vielä jotenkin epävarma itsestäni (esim. miehuuteni koosta) niin en varmaan kovin helpolla hetkeen syttyisi. Tietty toista pitää osata lukea ja jos mimmi kiihottuneena kertoisi haluavansa niin haukut luultavasti unohtuisivat suht nopeasti. ¨'

Omasta mielestäni asiat pitää puhua läpi vaikka ero tulisi.

T.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä