Haluamani kengät on loppuunmyyty. Mitä tehdä?
En voi ymmärtää. Olin nettishoppailemassa lempisivuillani, ja olin lisännyt ostoskoriin maailman kauneimmat kengät. Ja nyt tänään olin menossa tilaamaan niitä, niin ne oli LOPPU!
En voi käsittää tätä. Miten minulle voi käydä näin? Mielestäni olen ihmisenä kokenut tarpeeksi pahoja asioita, mutta sitten vielä tämä!
Miten minun kuuluisi nyt toimia? Miten päästä tästä traagisesta asiasta yli?
Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia?
Kommentit (19)
Tämä on juuri tätä. Ostoskoriin lisätyt tuotteet tulisivat olla yksinomaisesti sinulle varatut. Kauan olit varannut ja pähkäillyt ostoa? Yritä vielä löytää liikkeestä, jos siellä olisi vielä oikeaa kokoa tarjolla!!!! tsemppiä ja hyvää kevättä :)
hei, olen koittanut käydä katsoa liikkeestä. Mutta niitä ei löytynyt :( Kauhee dilemma..
Mä tilasin Ranskasta kengät, joita kuolasin, kun ei muualta tahtonut löytyä :)
Amputoi jalat ja jatka pyörätuolilla.
Ooooooooooo, alat harjoittamaan meditointia ja askeettista elämää. Ilman kauniita kenkiä.
Ja ajattele Afrikan lapsia jotka vaeltaa Eurooppaan ilman mitää kenkiä, ei ole edes rumia.
Dont worry, kohta löydät kauniimmat. Tämä on onnenpotku.
Mulle kävi samoin. Ei voi mtn, rahat säästyvät kuitenkin.
Tuskin edes tarvitsit niitä kenkiä, vaikka varmasti halusit ja ansaitsit ne.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin Ranskasta kengät, joita kuolasin, kun ei muualta tahtonut löytyä :)
Kiitos vinkistä! aloitan kansainvälisen metsästyksen! :)
Voi hyvä persaus taas. On ihmisillä ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Ooooooooooo, alat harjoittamaan meditointia ja askeettista elämää. Ilman kauniita kenkiä.
Ja ajattele Afrikan lapsia jotka vaeltaa Eurooppaan ilman mitää kenkiä, ei ole edes rumia.
Jalat kovettuu jos joutuu paljon kävellä ilman kenkiä.. Silloin ei edes Schollin raspi riitä.. Rälläkällä
Googlaa merkillä ja mallilla löytyykö muualta.
Laita sähköpostia tälle firmalle mistä olisit ne tilannut, että onko niitä vielä kuitenkin heillä tai ovatko tilaamassa lisää.
Epätoivoinen yritys, joka voi toimia: Laita Toriin ilmoitus, että ostaisit just sellaiset.
Kysy joltain toiselta samaa merkkiä myyvältä liikkeeltä voisivatko he tilata liikkeeseensä sinulle sellaiset kengät.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa merkillä ja mallilla löytyykö muualta.
Laita sähköpostia tälle firmalle mistä olisit ne tilannut, että onko niitä vielä kuitenkin heillä tai ovatko tilaamassa lisää.
Epätoivoinen yritys, joka voi toimia: Laita Toriin ilmoitus, että ostaisit just sellaiset.
Kysy joltain toiselta samaa merkkiä myyvältä liikkeeltä voisivatko he tilata liikkeeseensä sinulle sellaiset kengät.
Kiitos näin teen! Helpottaa heti, kun saa vertais tukea! xx
Vierailija kirjoitti:
Amputoi jalat ja jatka pyörätuolilla.
Tälläiset typerät kommentit jätän omaan arvoon.
Miten ette näe että tämä oli vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Miten ette näe että tämä oli vitsi?
Miehet...
Ja niitä kenkiä ei löydy mistään muista kotimaisista tai ulkomaisista nettiputiikeista tai kivijalkakaupoista?