Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan älyttömän nirso miesten suhteen

Vierailija
04.05.2016 |

Tuntuu, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä nirsommaksikin tulen. Jos nyt jäisin sinkuksi, niin en varmasti löytäisi enää miestä, jonka ns. kelpuuttaisin ulkonäön osalta.
Aina sanotaan, että iän myötä se ulkonäön merkitys vähenee, mutta mulla on kyllä käynyt ihan päinvastoin.
Vähän jopa ärsyttää, kun tulee niin kriittisesti katsottua miehiä.
Ja tämä koskee lähinnä vain vaatetusta ja yleistä tyyliä. Ei mua haittaa iso nenä tai liikakilot jne.

Kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia naiselle. Naiset ovat luonnotaan hypergamisia, ja siksi mieheksi kelpaa vain yhteiskunnan parhaimmat urokset.

Vierailija
2/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä aika nirso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "nirso" tässä yhteydessa samaa kuin ruokavaliossa? Eli "nirso" = "rajoittunut".

Olet vain päättänyt että et halua etkä tykkää, vaikka et ole koskaan rohkeasti kokeillut?

Vierailija
4/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa naiset nyt hyviä pukeutumis- ja tyylivinkkejä miehille. Mikä toimii, mikä ei toimi? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota?

Vierailija
5/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis etsitkö itsellesi miestä vai tyylikkäitä miesten vaatteita kantavaa vaaterekkiä... Oikeastaan tuo viestisi sai mieleeni, että kun tarpeeksi tai sanoisinko liian paljon viettää -osin erinomaisen ymmärrettäväti aikaa vain enempi vähempi tuttujen ihmisten seurassa, sitä erehtyy ajattelemaan, että kaikki muutkin ajattelee, ainakin suurista linjoista samalla tavalla kuin itse ja/tai enempi vähempi tutut ihmiset. -Samalla ikäänkuin uskoo tietävänsä miten ihmiset toimivat ja käyttäytyvät. - Tällöin saattanee käydä niin, että ulkoiset asiat  korostuvat.  

Vierailija
6/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset nyt hyviä pukeutumis- ja tyylivinkkejä miehille. Mikä toimii, mikä ei toimi? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota?

Puhtaus! Puhtaat hiukset, hampaat, kynnet, vaatteet, hyvä tuoksu. Säännöllinen parturi. Vaatekaapin uudistus säännöllisesti, ei samoja kasarifarkkuja ja bändipaitoja vuosikausia. Hyvät kengät, ei lenkkareita. Hyvä ryhti, suora katse, fiksu keskustelu, ei känniä, ei röökiä.

Vierailija
7/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei nyt uutista saa aikaiseksi millään.

Vierailija
8/8 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkään komeasta naamasta ja keskustelutaidosta, pukeutumisella pienempi merkitys. Onneksi aina olen onnistunut löytämään komean miehen itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi