Vaikeuksia löytää ulkoisesti sopivaa kumppania
Eli ongelmana on, että erittäin harva vastakkaisen sukupuolen edustajista miellyttää silmää. Joo joo, olen pinnallinen paska jne jne, mutta kyllähän ulkonäöllä on kaikille ainakin jotakin merkitystä. Ja näin on ollut ihan pienestä lapsukaisesta pitäen, että kiinnostun lukumäärällisesti hyvin pienestä joukosta. Joten en usko että mitkään median luomat mielikuvatkaan ovat tähän asiaan vaikuttaneet.
Miten teillä muilla, oletteko painineet samojen ongelmien kanssa? Ne jotka ovat, niin oletteko onnistuneet löytämään kumppanin kaikesta huolimatta? Oletteko hyväksyneet tilanteen ja vain tyytyneet johonkuhun ulkonäöstä huolimatta.
Kommentit (11)
Ihan sama miltä näyttää, kunhan luonne ja arvot täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miltä näyttää, kunhan luonne ja arvot täsmää.
Tämä eikä ole ollut ongelmaa. Mieluummin näin
Oon ihan samanlainen. Näin ollen ihastun keskimäärin viiden vuoden välein! Siinä välissä voin kohdata satoja tuhansia miehiä, mutta he voisivat yhtä hyvin olla vaikka katupylväitä: Väistän kadulla, mutta en huomioi sen enempää.
En ymmärrä näitä "luonne ja arvot merkkaavat" -ihmisiä. Ehkä he eivät ole kokeneet kunnon intohimoa ja sellaista fyysistä vetovoimaa, että se kumoaa kaikki luonnonlaitkin. Sen kerran koettuaan ei huoli enää muusta.
Mulla on sama, mutta sillä erolla että oikeasti saatan kiinnostua hyvin eri tyyppisistä ihmisistä ulkoisesti. Eli kaikki ei välttämättä ole yhtään stereotyyppisen komeita tai jotain, mutta minun silmää miellyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan samanlainen. Näin ollen ihastun keskimäärin viiden vuoden välein! Siinä välissä voin kohdata satoja tuhansia miehiä, mutta he voisivat yhtä hyvin olla vaikka katupylväitä: Väistän kadulla, mutta en huomioi sen enempää.
En ymmärrä näitä "luonne ja arvot merkkaavat" -ihmisiä. Ehkä he eivät ole kokeneet kunnon intohimoa ja sellaista fyysistä vetovoimaa, että se kumoaa kaikki luonnonlaitkin. Sen kerran koettuaan ei huoli enää muusta.
Ihana luonne ja luottamus miehessä peittoaa mennen tullen ulkoisesti komean ulkokuoren. Pelkkä ulkoisen olemuksen tuoma fyysinen vetovoima on niin hataralla pohjalla, ettei suhde perustu oikein mihinkään pidempiaikaiseen tai syvempään. Kun mies hurmaa älyllään, puheillaan ja teoillaan, siinä on jalat alta ja toinen näyttää todella komealta.
En nyt itsekkään osaisi sanoa hyvännäköisiä näyttelijöitä jne en koe montaakaan ihmistä hyvännäköisenä, mutta kun tutustun ja jos tykkään henkilöstä niin kyllä alan myös pitänään komeana.
On ap:llä ongelmat... Nähdäkseni on kaksi vaihtoehtoa, kun on noin nirso: joko ottaa sen vähemmän silmää miellyttävän tai sitten on kokonaan ilman. Valinta on sinun ihka omasi, ap.
Tosin väitän, että ap ei ole koskaan ollut rakastunut. Nimittäin kun rakastuu, siinä ei ulkoisilla tekijöillä ole mitään merkitystä. Ap on toistaiseksi tuntenut vain ihastumista ja himoa, ei todellista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
On ap:llä ongelmat... Nähdäkseni on kaksi vaihtoehtoa, kun on noin nirso: joko ottaa sen vähemmän silmää miellyttävän tai sitten on kokonaan ilman. Valinta on sinun ihka omasi, ap.
Tosin väitän, että ap ei ole koskaan ollut rakastunut. Nimittäin kun rakastuu, siinä ei ulkoisilla tekijöillä ole mitään merkitystä. Ap on toistaiseksi tuntenut vain ihastumista ja himoa, ei todellista rakkautta.
Rakastuminen tapahtuu ajan kanssa, mutta mitenkäs siihen asti päästään, jos tutustumiseenkin vaaditaan oikea ulkonäkö?
Olen samanlainen, mutta mies. Ikää vasta 21. 99% vastakkaisen sukupuolen edustajista on sellaisia, että joku ulkonäköjuttu on pielessä. Pidän vain lihavuudesta, varsinkin huomattavasta (bmi 40+, oikeastaan 50+). Useimmat ovat liian laihoja ja/tai vääränmuotoisesti lihavia. Kasvot ja hiukset eivät myöskään useimmiten miellytä, eikä pukeutumistyyli. Olen ollut teininä parisuhteessa tytön kanssa, jonka bmi oli 27. Pukeutuminen ja kasvot, hiukset eivät miellyttäneet, eikä luonne yms. En enää tykkää yhtään blondeista, vain ruskeahiuksisista ja mieluiten kokonaan/puoliksi Välimeren alueelta lähtöisin olevista.
M21
Mä en tyytyis mihinkäänkiiltokuvaan luonteesta huolimatta.