Oikeasti, miksi niin moni nainen pilaa naamansa nykyään näillä järkyttävillä ankkahuulilla? :/
https://www.instagram.com/p/BEmB6_wFhJP/?taken-by=jessicaruokola
https://www.instagram.com/p/BEoiA1vQ2rP/?taken-by=cc.cheyenne&hl=fi
Tuossa nyt kaksi tunnettua esimerkkiä. JA MIKSI JOKU AMMATTILAINEN EDES SUOSTUU TUOLLAISET TEKEMÄÄN? :O
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia paasasin siitä, miten lasten ei pitäisi antaa lukea Aku Ankkaa, kun menevät kauneuskäsitteet ihan pieleen ja kohta haluavat olla itse olla ankkoja. Samoin kävi jo Barbieiden ja He-Manien kaa. Mitä sain silloin osakseni? Silmien pyörittelyä, naurua, pilkkaa ja hulluksi haukkumista, mutta loppujen lopuksi se olen minä joka sain viimeisen naurun.
Tämä oli paras! :'DD
Muotikin on tulossa siihen pisteeseen, että kohta kävellään ilman housuja.
Kävin just Venäjällä ja oli oikeiden hätkähdyttävää kadulla kun jokaisella naisella oli jonkinlaiset ankat huulilla. Aivan eri mittakaavassa kuin Helsingissä.
Sisäisesti huvitti kun venäläinen tuttavani sanoi sitten pitkään mua katseltuaan, että "sä olet aika kaunis". Olen luomu, keski-ikäinen, hillitysti meikkaava suomalaisnainen.
Eli kun tarpeeksi alkaa ympärillä pyöriä ankkaleidit, niin meidän luomujen ihailu vaan kasvaa :D
Jessica Ruokola on wannabe Lattari :D Isot huulet, kulmat, tummennettu iho. Kriisi itsensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ainetta se on, millä julkkikset tekevät itselleen hamsteriposket? Esim. Madonna. Tom Cruisenkin posket pyöristyivät melkoisesti taannoin.
Onko se tuota samaa, mitä laitetaan huuliin vai implantteja?Osaako kukaan sanoa, että mitä noilla hamsteriposkilla haetaan? Yritetäänkö niillä aikaansaada joku nuorentava lapsenpyöreys? Vai yritetäänkö niillä aineilla täyttää rypistyviä kasvoja, jolloin lopputulos on väkisin tuollainen pullistunut?
Pitääkö joku ihan oikeasti noita keinotekoisia hamsteriposkia kauniina? Vai ajatteleekohan henkilö itsekin, että mitä sitä tuli tehtyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh...Joissain tapauksissa ymmärtäisin huulien täyttämisen, (vrt. Herttuatar Kate), mutta muuten kyllä aivan kamalat. Tekee ihan kipeää katsoa...
Nainen ei voi olla kaunis ja/tai itse tyytyväinen ulkonäköönsä ilman pulleita huulia?
Naisten on tapana kiinnostua itsensä muokkaamisesta. Mm. normaalit pillukarvat eivät ole enää naiselliset vaan pitää saada tilalle lapsellinen posliini.
Pillukarvoissa ei ole mitään normaalia. Ethän anna muidenkaan karvojesi rehottaa luonnontilassa siistimättömänä.
mä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ohuet huulet on tyylikkäät niin naisella kuin miehellä. Toki jos luomusti on paksut huulet niin yleensä sopii kasvonpiirteisiin ja luomuhuulet ovat aivan erinäköiset kuin botoxilla tehdyt.
Luomusti täyteläiset huulet ovat minusta aina paljon kauniimmat kuin ohuet huulet. Varsinkin sellaiset, jotka ovat niin ohuet, että näyttää ettei ole huulia lähes ollenkaan. Olen aina miettinyt, että kuinka sellaisen kanssa voi pussailla? Et pussaile huulia, kun niitä ei ole, vaan ihoa?? yök. Mutta nämä ovat tietty makuasioita. Jonkun mielestä täyteläiset huulet ovat kamalat. Juu en tykkää osan tummaihoisten henkilöiden huulista. ovat joillakin luonnostaan turbokokoa. Ohuthuuliset näyttää jotenkin vihaisilta tms.
Elämäni tähän asti paras suutelija oli lähes huuleton mies. :D
Uino on kans hyvä esimerkki. Oli ennen niin luonnonkaunis ja pysäyttävän näköinen, nykyään näyttää järkyttävältä drag queenilta.
Vierailija kirjoitti:
Ja loppujen lopuksi nuo kaikki huulensa täyttäneet näyttää ihan samalta toistensa kanssa! Samaan sarjaan menee myös mm Rosanna Kulju, Sara Chafak, Sofia Ruusila ja Miss Suomen perintöprinsessa mikä lie Ahl...jotain... Kaikkien suut samanlaisia. Enemmän sääntö kun poikkeus, että täytettä laitetaan tietyissä piireissä... Ja luulevat ilm itse näyttävänsä todella hyvältä?!
Huulten lisäksi tissit näyttävät näillä kaikilla samalta Tiina Jylhän virolaiselta halpisklinikalta haetuilta. Kaikki poseeraavat samalla tavalla. Kaikki postaavat saliselfieitä. Huomatkaa myös minkätasoisia kommentteja neideille satelee instassa toisilta botox-silikoni-fitness -beibeiltä ja ääliömiehiltä, jotka eivät todennäköisesti saa pildeä tosielämässä.
Ihan käsittämätön trendi. Mutta kai sille tulee itse sokeaksi eikä enää lainkaan näe miten hirveältä näyttää. Vähän niinkuin 2000-luvun alun itserusketustrendi. Naiset kulkivat kadulla kirjaimellisesti oransseina eivätkä itse ilmeisesti enää nähneet sitä, koska olivat totuttaneet silmänsä pikkuhiljaa syvenevään oranssiin sävyyn peilikuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja Linda Juholakin :(
Mitä?!?!?! Onko oikeasti? Ettei vain meikkaisi niitä silleen ja korostaisi asennolla tms?
Nyt on pakko mennä instaan tutkimaan !!!!
Vierailija kirjoitti:
Uino on kans hyvä esimerkki. Oli ennen niin luonnonkaunis ja pysäyttävän näköinen, nykyään näyttää järkyttävältä drag queenilta.
Tämä on kyllä totta.. Oli vielä reilu vuosikin sitten ihan jees kaunotar, mutta nyt kyllä on menty metsään ja pahasti. Mutta pääasia kai että itse viihtyy ja mies vielä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on edes keksinyt, että jättimäiset pusuhuulet on kauniit? Jos jollain luonnostaan sellaiset on, niin sopivat yleensä muutenkin kasvoihin. En ikinä antaisi pistää botoxia naamaani, ajan kanssa lopputulos vain pahenee.
Miten botox tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lukea ip-lehdistä tai naistenlehdistä yhden ainoan jutun, jossa naurettaisiin ääneen näille huulille tai ylisuurille epämuodostuneille tisseille. Jonkun 70-vuotiaan näytteijän kiritysleikkauksista en nyt niin välitä, mutta joku voisi kyseinalaistaa nuorten kauniiden naisten ulknäön pilaamisen. Kysymällä suoraan näiltä naisilta, että onko minäkuvasi vääristynyt.
Edes yhden.
Että se toimittaja ei hymistelisi, vaan kysyisi, miksi sinulla on tuollaiset huulet? Luuletko että ne ovat hyvännköiset? Etkö ymmärrä, että tuollaisille huulille nauretaan takanapäin? Miksi pilaat ulkonäkösi noin nuorena? Jne. Puhumattkaan siitä, millaisen mallin nämä muoviääliöt nuorille tytöille itsestään antavat!
Toimittajat ja "toimittajat" hei. Kuka uskaltaa? Vai ovatko kaikki toimittaja niin täysin rahoittajien talutusnuorassa.
Sitä ajatusmaailmaa, joka näillä tietyillä mimmeillä on, avasi hyvin Suvi Pitkänen: "jos joku puhuu pahaa, se on vaan kateellinen, ja kateus pitää ansaita". Eli kaikki kritiikki, jos sanotaan, että nyt meni överiksi, vain vahvistaa näiden harhaa.
Uskon, että täyteaineita fiksusti käyttäneitä ei erota kukaan. Sama botuliinin kanssa. Mulla on pienimmällä mahdollisella annoksella pistetty sibeliusryppyjen kohta. Se on vaan vähemmän rypyssä, ei halvaantunut. Ja kulmakarvat toimivat ja ovat alkuperäisillä paikoillaan.
Halvaantuneet naamat pinkeiksi täytettyine poskineen... hyi ja hui.
Vierailija kirjoitti:
Katea kylläkin pidetään kaunottarena ihan vain asemansa takia, olihan Dianakin "uskomattoman kaunisblaablaa" (Diana oli sentään persoonallisen näköinen). Ihan sievä hän on mutta hyvin tavallisella ja mitäänsanomattomalla tavalla, ja siinähän ei ole mitään vikaa.
Vähän ilkeästi sanottuna tyypillinen brittiläinen "hevosnaama". Naisilla on briteissä tyypillisesti hevosnaama, miehillä hörökorvat ja huono purukalusto. Jos mainittuja piirteitä ei ole, niin sitten on jotain muuta etnistä perimää.
Miehenä en ole ikinä ymmärtänyt brittien kauneushehkutusta heidän näyttelijöistään, laulajistaan tai kuninkaallisista. Kauneusihanteet lienevät niin erialsia. Mutta kuitenkin yleisesti joitakin kansoja pidetään "hyvännäköisinä". Britit eivät sitä pääosin kyllä ole.
Kun itseään tuijottaa tarpeeksi peilistä, siihen sokeutuu. Vasta muutaman vuoden päästä monet neidit saattavat katsoa itseään vanhoista kuvista että hetkinen, miltäs minä näytinkään.
Itse en ole huultentäyttöä vastaan, mutta monella näkee nykyään niin täyteen paisutettuja, muhkuraisia huulia että silmiin sattuu. Tämä yhdistettynä vielä kivikasvoiseen ilmeeseen. Iloinen hymy on paljon kauniimpi kuin duckface!
Isojen kumihuulien hankkijat eivät ole mitään yhteiskunnan älymystöä. Näillä on omat piirit, oma käsitys "luksuksesta" ja oma käsitys kauneudesta. Kuten joka kuplassa. Menepä jonnekin yliopiston filosofian luennolle, ja yritä bongata naisten joukosta yksikin jolla on jättimäiseksi täytetyt turpeat tekohuulet.
Nämä vartaloaan rajusti fiksailevat pyörivät omissa "tauskiluksus"-porukoissaan, missä kaikilla on flashyt ja trashyt vaatteet, isoja logoja esillä ja vessan peilistä otettuja kaverikuvia.
Itse olen sitä mieltä, että jos he kokevat olevansa tuon näköisinä kauniita, niin he saavat tehdä itselleen ihan mitä haluavat.
Mielestäni väärin olisi, jos me kaikki yrittäisimme sopeutua muiden kauneuden ihanteisiin. Jokaiselle ihmiselle eri lookit on "kauniita" ja "viehättäviä". Se, mikä sinusta on rumaa saattaa olla kaunista jollekkin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää
Miksi tämä sai alapeukkuja? Kuinka usein miehet runkkaavat harmaahiirulaisen instagramkuville ja kuinka usein suihinottohuulille? Kaikilla ankkahuulilla taitaa olla mies.
1. Harmaahiirulaisen ja ankkahuulisen instspyllistäjän välimaastoon mahtuu paljon erilaista kauneutta
2. En edes tahtoisi, että jotkut amistauskit ja tempparikundit runkkaisivat kuvilleni
Tämä oli paras! :'DD