Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-

03.05.2016 |

8: Ketju ei ole minusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen mun perfektionisti kaveri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopputulos on sama, eikä ole itse tekemässä, toisen tekemiseen puuttuja ei kehitä vaan lähinnä kontrolloi.

Vierailija
4/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekotapa on joka askareessa väärin, se on kontrollointia. Jos tekotapa on väärin satunnaisissa teoissa, mielipide ero

Vierailija
5/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se havaittu väärin tekeminen ulottuu vähän joka asiaan ja varsinkin jos vielä korjausliikkeen jälkeenkin on väärin tehty, niin totta hitossa on kontrollointia.

Vierailija
6/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku huomauttelee minua typerästä arkiaskareesta, niin alan puhumaan valittajalle hitaasti ja juntisti, tyyliin näin: "noooo... en mie nyt oikeen tiijä, jokkainen taaplailoo tavallaa. Laittoin näitä sukkaloisii mielestännii hyvinkii yksvärisii vaa yhteen koneellissee ja laittoin tuota kirjopyykkäysainetta palleroissee. Kyl tuo nuapurikkii kuule sano peseväns kaiken miten sattuu ni eihän tiä ny mualimaa kaaja tääkää vai mitä kuomaseni. Meehän nyt siitä ku mää nyt tässä vielä laitan toisenkii koneellise"

Vierailija
7/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kontrollointia, jos toinen tekee asiat "juosten kusten" enkä ole tyytyväinen?

Vierailija
8/13 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, alat hoksata. Sinun pakonomainen syömisen kontrolli on vastaisku tämän ihmisen kontrollointiyrityksille. Että jos on muusta saa päättää niin ainakin omasta kehosta.

Vierailija
9/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä sä puhut?

Vierailija
10/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oikeasti on väärä tapa, niin ei ole kontrollointia. 

Jos isket värjäävät vaatteet kuuteenkymppiin valkoisten kanssa, niin syytähän siinä on huomautukseen. 

Vierailija
11/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen mun perfektionisti exä. Häntä riepoi suunnattomasti jos tiskikone oli väärin täytetty. Saattoi purkaa sen jäljiltäni ja täyttää uudelleen. Minunkin tavallani ne tiskit tulivat puhtaaksi, en vain ollut kiinnostunut asettelemaan niitä sinne puolta tuntia. Tämä vain yksi esimerkki, sama päti pyykkeihin, siivoamiseen, yms. yms. minun vaatteisiini, kampaukseeni, ajankäyttööni - monella tapaa kontrolloiva ja vaikea ihminen.

Vierailija
13/13 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen mun perfektionisti exä. Häntä riepoi suunnattomasti jos tiskikone oli väärin täytetty. Saattoi purkaa sen jäljiltäni ja täyttää uudelleen. Minunkin tavallani ne tiskit tulivat puhtaaksi, en vain ollut kiinnostunut asettelemaan niitä sinne puolta tuntia. Tämä vain yksi esimerkki, sama päti pyykkeihin, siivoamiseen, yms. yms. minun vaatteisiini, kampaukseeni, ajankäyttööni - monella tapaa kontrolloiva ja vaikea ihminen.

Sama kokemus. On vain yksi tapa tehdä asiat oikein. Ja kontrolloiva ja vallanhaluinen muillakin osa-alueilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme