Kysy säälittävältä mieheltä mitä vain
Vastaan ihan kaikkeen paitsi tunnistamiseen johtaviin!
Kommentit (35)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2554855/mihin_havitan_n_2_dl_kaytettya_r…
Pari kysymystä: räjähtäisikö rypsiöljy jos sen polttaa nuotiossa ja haihtuisiko se avoimessa purkissa pihalla? Miehet yleensä tietää näistä asioista paremmin.
Kuka sinua säälii, sinä itse vai toiset ihmiset?
Mikä asia on parasta säälittävyydessä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet säälittävä?
Olen 24v neitsyt, minulla ei ole harrastuksia eikä kavereita.
AP
Vierailija kirjoitti:
Laitatko tonnikalaa pizzaan?
Kyllä joskus. Lempparini on special opera kotipitsasta, siinä on muistaakseni on tonnikalaa.
AP
Dear Säälittävä.
Onko pakko pyrkiä olemaan vakaa ihminen? Saako olla vähän tuulella käyvä ja mielialoiltaan herkkä,jos on kuitenkin vastuullinen ja uskoo ihmisyyteen?
Oikea rakkaus odottaa. Säästä itseäsi sille oikealle, juuri näin.
Jo tänä kesänä voit tavata vaimosi ja saada myös uusia ystäviä. Älä lannistu.
7. Ei tarvitse.
6. Ei.
10. Kyllä.
13. Häh?
15. Samaa mieltä, odotan kyllä mielenkiinnolla mitä tulevaisuudessa tapahtuu, niin en halua tappaa itseäni.
AP
Itse olin tuonikäisenä vielä täysin kokematon miesten suhteen ja olin (ja olen vieläkin) melkoisen introvertti tapaus - MUTTA: nyt kahdeksan vuotta myöhemmin olen naimisissa maailman kilteimmän meihen kanssa ja lapsemmekin menee kohta kouluun. Ja jännä juttuhan tässä on se, että nyt kun olen ns. kypsynyt, niin vientiä riittäisi, mikä taas on nostanut isetuntoani ja tehnyt minusta pikkuisen reippaamman. Joten odotas vaan, et sinä ikuisesti ole säälittävä!
Ihmisarvo ei riipu saavutuksista eikä suorituksista.
18. En usko että omalla kohdallani tapahtuu mitään tuollaista, koska olen niin säälittävä ja laiska, että en jaksa tehdä asioiden paranemiseksi mitään.
19. Mistä sitten?
AP
Miksi olet säälittävä?