Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivalle ilman henkkariii auttakaa urpoo

Urpo
03.05.2016 |

Moikka! Oon lähös tälleen ex tempore risteilylle huomenna lasten kaa, ja oon toki varauksen teon yhteyshenkilö. Varasin myös buffetit, jotka maksoin vasta nyt verkkopankissa, eli pitää tehä lähtöselvitys tiskillä ilmeisesti ja näyttää ruoista kuittia. Nyt mä sit kuitenkin bonjasin vasta että mun passi on mennyt vanhaks pari päivää sitten, shiiiit, eikä mulla oo muuta henkkaria tai esim ajokorttii. En käy usein laivalla joten mahtaakohan onnistuu sinne pääsy. Skidit on innoissaan, vituttais jos jäätäis rannalle. Kyseessä on 23 h risteily Tukholmaan, jossa ei edes astuta Ruotsin puolelle. Auttakaa urpoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eka alapeukku tulikin jo kuten mammapalstalla saattaa odottaa ja toki on ansaittukin, mutta arvoistaisin vinkkejä ja kokemuksia, kannattaako heittää hanskat tiskiin ja jäädä kotisohvalle piereskeleen vai yrittää kuiteski?

Vierailija
2/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei passia ei henkkaria -> ei matkaa. Varstaan matka js vasta sit ruvetaan miettimään matkustusasiakirjoja. Jep jep.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Ruotsi vaatii passin kaikilta pakolaistilanteen vuoksi.

Vierailija
4/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu. Ruotsi vaatii passin kaikilta pakolaistilanteen vuoksi.

Mistä lähtien? Tammikuussa ei kysytty kertaakaan henkkareita.

Vierailija
5/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei passia ei henkkaria -> ei matkaa. Varstaan matka js vasta sit ruvetaan miettimään matkustusasiakirjoja. Jep jep.

Onneksi sinä täydellinen ihminen et koskaan erehdy. Tää palsta ei ikinä petä. :'D

Vierailija
6/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi passia. Lapsille riittää kelakortit.

Vierailija
7/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi passia. Lapsille riittää kelakortit.

Kiitti vastauksesta. :) Passia ei tosiaan tarvita, mutta pitää pystyä todistamaan henkilöllisyytensä, enkä tiiä et riittääkö 2 pv sit vanhaksi mennyt passi (jossa kyllä ihan ajanmukainen kuva, en oo niin paljoo vanhentunut) sellaiseksi kun ei oo tota ajokorttia tai esim. kuvallista kelakorttia. Lapsilla on kyllä passit ja kelakortit. Niistä oon sentään kyennyt huolehtii. :) Mut kiitos asiallisesta vastauksesta!

Vierailija
8/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat ne liput siitä itsepalvelukoneelta, ÄLÄ TISKILTÄ. Tää varten tulostat sen matkavarauksen paperille ja näytät sen viivakoodin ja tadaa se tulostaa liput.

Kuitenkin henkilökunta voi tarkistaa esim. Satunnaistarkastuksessa passin mut aika epätoden näköistä. :)

Vierailija
9/9 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat ne liput siitä itsepalvelukoneelta, ÄLÄ TISKILTÄ. Tää varten tulostat sen matkavarauksen paperille ja näytät sen viivakoodin ja tadaa se tulostaa liput.

Kuitenkin henkilökunta voi tarkistaa esim. Satunnaistarkastuksessa passin mut aika epätoden näköistä. :)

Kiitti sullekin :) Siltä tiskiltä mä aattelinkin ne yrittää ostaa. Ongelmana on vaan se, et tilasin buffet ruoan asiakaspalvelun kautta ja maksoin laskulla (yritin tilata ne netistä mutta ei onnistunut kun yks jonka piti tulla meidän mukaan ei päässytkään ja se on sillä varauksella ja oisin joutunut maksaan senkin ruoat) joka ei välttättä oo ehtinyt rekisteröityyn sit huomiseen mennessä, siks asiakaspalvelusta sanotttiin että tarvitsee kuitin lähtöselvitystä varten verkkopankista ja epäilen et sen takii joutuu sinne tiskille :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi