Mammografia ja kiinteät B-kupin rinnat, onko paha?
Kipua pelkään, kun rinnat tahtoo muutenkin olla arat :(
Kommentit (10)
Ei mulla ole ollut mammografia noilla spekseillä. Puristaa kyllä, mutta kipua ei tunnu ja kestää vain lyhyem aikaa. Voitko yrittää ajoittaa kuvausta kuukautiskierron sellaiseen saumaan, jolloin aristus yleensä vähäisempää?
Ap, ihan kuin olisit kirjoittanut minun ajatukseni. Meinasin tehdä aloituksen samasta, sillä olen menossa ekaa kertaa mammografiaan. Mietin, että miten tällaiset kiinteät, tiukat olemattomat tissit saadaan litistettyä lasilevyjen väliin. Auts....
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ollut mammografia noilla spekseillä. Puristaa kyllä, mutta kipua ei tunnu ja kestää vain lyhyem aikaa. Voitko yrittää ajoittaa kuvausta kuukautiskierron sellaiseen saumaan, jolloin aristus yleensä vähäisempää?
Siis ei ole ollut paha piti sanomani.
Terv. 2
Mites sit tälläset roiskeläpät?! Millon ekan kerran mammoon?? Oon 35
No juuri kävin ja ei llut paha. Puristus kestää vain pari sekuntia. Molemmat rinnat kahdesta eri kulmasta. Ja kiinteä rintakudos mullakin lääkärin mukaan.
Kävin noin kuukausi sitten, ei oikeastaan sattunut yhtään. Itselläni isot roiskeläpät:) Tuntui vähän kun puristus hellitti että lähteekö rinnat irti ja tipahtaa lattialle:)
Vierailija kirjoitti:
En voi odottaa, kun on epäily kyhmystä ja kipuakin on :( Kipu on tosiasia, mutta kyhmy ei ole varma, kun on tiiviit rinnat. Huomenna on mammografia ja ultraääni. Jos tulee vielä neulanäytteen otto, niin mahtavatko tehdä senkin tuossa samassa, minulla ei ole käsitystä näistä.
Vierailija kirjoitti:
No juuri kävin ja ei llut paha. Puristus kestää vain pari sekuntia. Molemmat rinnat kahdesta eri kulmasta. Ja kiinteä rintakudos mullakin lääkärin mukaan.
Kiitos rohkaisusta :)
Hop