Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijoitellaan ihmisiä Danten helvettiin

Vierailija
03.05.2016 |

Jos joku ei tiedä mistä on kyse, niin kaavakuva on tuossa: http://plaza.ufl.edu/sora1142/Inferno.jpg

Eli luetellaan ihmisiä ja kerrotaan, että mille helvetin tasolle heidät sijoittaisit.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin ainakin kaikki sarjamurhaajat ja raiskaajat tuonne pohjakerrokseen.

Vierailija
2/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajat, joista jokainen lupasi vaaleissa, että opiskelijoiden asemaa ei heikennetä, eikä opintotukea heikennetä, sijoitetatkoon Helvetin alimmalle tasolle, joka on varattu pettureille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin 8:lle tasolle (Fraud) lähetän kaikki tekopyhät varkaat, eli veroparatiisien sijoittajat, jotka huijaamalla ovat saaneet haalittua itselleen omaisuutta ja pettäneet kansan luottamuksen. Burn Baby Burn!

Vierailija
4/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmiltä tasoilta lähtien voisi laittaa ihmisiä näin:

Breivik keskivaiheille

Stalin ehkä vähän hänen alapuolelleen

Vasemmistopuolueiden kannattajat

Mies29+1

Hitler

Kukkahattutädit

Pysäköinninvalvojat

Moderaattorit

Lastensuojelutyöntekijät

Vierailija
5/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat alimpana. Se on ihan oikein.

Vierailija
6/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi joutuu helvetissä alemmas: keskitysleirin työntekijä, joka esimiehensä käskystä suihkutti tuhansia ihmisiä kaasulla kuoliaaksi, vai P-E. Auvinen, joka ampui toistakymmentä koululaista, mutta oma-aloitteisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Dante päässyt pois helvetistä ilman Vergiliuksen apua?

Vierailija
8/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jokainen tuomitaan sillä mitalla jolla on itse tuominnut muita?

Minusta helvetti on aika ongelmainen ratkaisu sen suhteen ettei kukaan ole pelkästään varas tai pelkästään raiskaaja. Jokainen tekee paljon tekoja elämässään, myös hyviä, eikö ne kompensoi toisiaan ollenkaan?

Kaikkein järkevintä minusta on karma ja sielunvaellus. Jokainen saa takaisin tismalleen sen minkä ansaitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Dante päässyt pois helvetistä ilman Vergiliuksen apua?

Ei, ei mitenkään. Hänhän ei olisi edes päässyt helvettiin ilman Vergiliuksen apua.

Niin, ja hehän muuten poistuvat helvetistä Saatanan p*rsreiän kautta.

Vierailija
10/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhan lepsu rangaistus vaan köllötellä jään alla raajat vääristyneissa asennoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Danten helvetin kuvauksesta puuttuu aivan olennainen paikka, jonne menivät ne Dupontin insinöörit ja liikemiehet, jotka kehittivät rikkimenevät nailonsukkikset sen jälkeen kun olivat ensin kehittäneet hyvät. Ai että kun se riipii, kun julkisella paikalla huomaa, kuinka silmänpako on alkanut juosta kintussa, eikä ole vaihtosukkiksia laukussa. Siinä erityisessä rangaistuspaikassa on siitä erityispaskasta nailonista tehtyjä köysiä, joihin nämä ihmiskunnan pahantekijät ripustetaan kaulastaan. Aina, kun ovat pääsemäisillään tuskistaan, paskasta nailonista tehty köysi katkeaa ja homma aloitetaan alusta. Aina, kun saa heittää taas yhdet sukkikset roskiin, lämmittää tämä mielikuva mieltä.

Vierailija
12/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas esimerkiksi psykopatia voi olla neurologinen ongelma. Onko oikein rangaista ikuisella kadotuksella ihmistä, joka toimii rikollisesti siksi koska ei vaan kykene tuntemaan empatiaa. Siksi minäkin uskon mielummin sielunvaellukseen. Kristinuskon kaksijakoisuus ei vaan tieteellisesti tai siis loogisesti ole järkevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi