Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko kohtuuttomia? Exä & sen toinen nainen

Vierailija
03.05.2016 |

Erosin poikaystävästä pari kuukautta sitten, kun yllätin hänet kaupungilla turhan läheisissä tunnelmissa häneen avoimesti ihastuneen ex-panonsa kanssa (tyttö mm. oli lähetellyt hänelle ikävöintiviestejä ja he pitivät aktiivisesti yhteyttä, miehen mukaan vain kavereina). Mitään konkreettista pettämistä ei tietääkseni tapahtunut, mutta seurasin siis sivusta hyvän tovin kuinka he halailivat ja kiehnäsivät, nainen mm. paijaili exän päätä, teki itseään tykö ja tilanne oli selkeästi enemmän kuin kaverillinen. Huomattuaan läsnäoloni mies yritti ensin väittää että näin omiani, ja ettei olisi edes tuntenut kyseistä naista. Tämä riita sitten johti eroon, kun selvisikin kuka se typykkä oli.

Nyt sitten exä tuli polvillaan anelemaan minua takaisin. Myönsi, että on eron jälkeen jatkanut seksisuhdetta tämän "kaverinsa" kanssa, muttei ole kiinnostunut hänestä muussa mielessä. Uskon tämän kyllä koska eivätköhän he olisi jo päätyneet seurustelemaan mikäli exää kiinnostaisi, mutta minua iljettää ajatus siitä että he pysyisivät yhä yhteyksissä jos antaisinkin exälle uuden mahiksen. Mies taas perusteli, ettei haluaisi menettää tätä kaveriaan kokonaan elämästään.

En ole ikinä halunnut olla sellainen ihminen, joka kiristää toisen valitsemaan "minä tai hän" -meiningillä, että jos pysyy väleissä tuon naisen kanssa niin minua ei takaisin saa. Mutta olisiko se tässä tapauksessa kohtuutonta? Miten suhtautuisitte tilanteeseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ole tyhmä. Sano tuollaiselle nahjukselle heippa äläkä katso taaksesi.

Vierailija
2/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta koska selvästikin mies haluaa pitää muijan 'varalla' eikä kaverina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa ehdottomasti minä tai hän!! Paras vaihtoehtoehto tosin on että jätä se, et ansaitse tollasta kusipäätä!

Vierailija
4/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäisenä tulee tehtyä huonoja päätöksiä joten syö ensin pizzaa ja kebabia ja päätä vasta sitten !

Hyvä ruoka parempi mieli 😃

Vierailija
5/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi h******i se on käynyt panemassa jotain toista, ja se on ok, koska hän ei kuitenkaan halua seurustella hänen kanssaan..? Yööök

Vierailija
6/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit olla tuollaisen kusipään petturin kanssa?

Ihan sama mitä se sinulle nyt lupailee kun pian jo vanha suola janottaa ja uusi...

Vierailija
7/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole selvästi päättänyt kumman teistä haluaa, vai haluaako vaan parhaat molemmista. Jos et ole valmis jatkossakin jakamaan tätä jäbää, niin ei kannata antaa mitään uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
8/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen. Miksi tyytyisit noin kehnoon mieheen. Let it go.

Vierailija
9/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi exäsi haluaa sinut tyttöystäväksi miksi ei tuota toista? Miksi hän kiehnäsi sen toisen kanssa? Mikä exääsi tuossa toisessa kiehtoo? Miksi haluaa pitää hänet tavoitettavissa? Egon hively, tunne et on kovakin saalis ja kaupungin tavoitelluin poikamies? Ootko parempaa vaimomatskua? Pistikö aikaa vaivaa rahaa sapuskaa kotitöitä teidän suhteeseen?

Pyydä vastaukset näihin niin saat vähän exäsi kuvausta asiasta. Mutta ei kai tuohon mieheen kannata sotkeutua? Etkö sinä kaipaisi kunnon ihastumista joka vie jalat alta ja olisit hulluna rakkaudesta tai ihastuksesta.

Minä tiputin pari kolme miestä kelkasta kun ihan hyvä ei riittänytkään, ehti kuitenkin vuosia menemään. Ja nyt, voi perkele jos tämän miehen olisin kävellyt ohi jos ihan hyvä olisi ollut valinta. Mahtavaa olla ilosta kuplivana ja ei mitään mikä murentaisi tunteen. Ja tunne on vaan vahvistunut, nyt tulee kymmenen vuotta mittariin. Kuvittele mikä jackpot - kymmenen vuotta ihan simona omaan mieheensä ja ei ole huteralla pohjalla.

Vierailija
10/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi voi olla sulle "minä tai hän" -tilanne? Mulle toi olisi ihan yksiselitteinen "senkun jatkat elämääsi horosi kanssa" -tilanne.

Vierailija
11/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee itsestäsi tyhmää ap! Heivaa tuollainen mulkero helvettiin elämästäsi. Tuollaisten pettureiden anelut ja porut tiedetään... Kaikkea ei voi saada!

Vierailija
12/12 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään tohon soppaan vielä juuri synnyttänyt huonokuntoinen äiti ja lapsen isä painelee se-on-vaan-kaverinsa luo. Asia paljastuu kun äiti saa puhelimeen lemmekkään viestin, missä punapää kaipaili omaa urosta luokseen (oudosti viesti tulikin juuri äidille). Siitä se pashka levähti.

Et ole ap lainkaan kohtuuton, älä suostu olemaan kenenkään vaihtoehto nro 2.

Tarinan tapauksessa uros ja punapää saivat todellakin pitää toisensa. Hyi olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi