Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
1601/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän itsekästä Nooralta ettei he vietä äitienpäivää oman äitinsä kanssa koska se on Nooralle vaikeaa, vähän tulee sellainen fiilis, että "säkään et saa kun mä en saa"

Mutta mitä muutakaan voi Nooralta olettaa kuin lapsellista ja narsistista käytöstä....

Veikkaan et Mikkokin toivottais exänsä äidille onnittelut sunnuntaina vaikka en tiedä ovatko yhteydessä vai katkaissut välit, häpeäis Noora. Äidistä tollainen tuntuu ihan hirveältä, hyi kauhea ku alkoi rintaan sattua...

Vierailija
1602/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän itsekästä Nooralta ettei he vietä äitienpäivää oman äitinsä kanssa koska se on Nooralle vaikeaa, vähän tulee sellainen fiilis, että "säkään et saa kun mä en saa"

Mutta mitä muutakaan voi Nooralta olettaa kuin lapsellista ja narsistista käytöstä....

Veikkaan et Mikkokin toivottais exänsä äidille onnittelut sunnuntaina vaikka en tiedä ovatko yhteydessä vai katkaissut välit, häpeäis Noora. Äidistä tollainen tuntuu ihan hirveältä, hyi kauhea ku alkoi rintaan sattua...

Minä taas kokisin olevani maailman surkein äiti, jos vaatisin lasta juhlistamaan minua, vaikka lapsi itse olisi aivan rikki äitienpäivän takia.

Lapsettomuutta ei ymmärrä, ellei sitä ole kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uus videopostaus vihdoin!

Samaa mieltä oon, kiva että tekee videopostauksia, vähä erilaista ja uutta.

Vierailija
1604/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La-la maassa kannetaan posti Vappupäivänäkin näköjään :D

Spesiaali tapaus selvästi :D

Vierailija
1605/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kokisin olevani maailman surkein äiti, jos vaatisin lasta juhlistamaan minua, vaikka lapsi itse olisi aivan rikki äitienpäivän takia.

En mä ketään pakottais onnittelemaan, mut ei siihen maailma kaadu jos sanoo onnea. Mitään juhlia tarvi, mut se on kuitenkin sun äitis joka on työllä ja tuskalla punnannut sut alakerrastaan pihalle ja rakastanut sua ylikaiken.

Vierailija
1606/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooran työpaikalla ei oo ketää mies selvästikkää töis tai potilaana, äitejä vaan. Voi kurjuus..

Vierailija
1607/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä videopostaus, toivottavasti tekisi lisää jatkossa. Hyvää vaihtelua perinteiseen blogiin mitä muilla on.

Vierailija
1608/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava video Mikolta. Toivottavasti tulis jatkossakin välillä videota

Vierailija
1609/2566 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma-ma-ma-maniaa pukkaa taas Nortsulla :) yhtään ei väsytä eikä oikein nukkuminenkaan onnistu.

Vierailija
1610/2566 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli mieleen, eiköhän äiti jos kuka tunne myötätuntoa tuossa tilanteessa.  Eikä Noora taida olla ainoa lapsi, joten ehkä äitienpäivä ei kokonaan jää väliin hänen äidiltään.

Vierailija
1611/2566 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ketään pakottais onnittelemaan, mut ei siihen maailma kaadu jos sanoo onnea. Mitään juhlia tarvi, mut se on kuitenkin sun äitis joka on työllä ja tuskalla punnannut sut alakerrastaan pihalle ja rakastanut sua ylikaiken.

Marttyyriäidit on aika ikäviä.

Vierailija
1612/2566 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta keskustelusta bongattua :D

Sleep with nurse

3339/3064

klo 9:47 | 7.5.2017

Mikä sh testi?? Kuka testaa?? Mun mies on sh ja ei ole kyllä testattu, ei ymmärrä välillä yhtään minua eikä ole aina empaattinen.

Vierailija
1613/2566 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sleep with nurse

3339/3064

Mikä sh testi?? Kuka testaa?? Mun mies on sh ja ei ole kyllä testattu, ei ymmärrä välillä yhtään minua eikä ole aina empaattinen.

Liittyy tähän miten?

Vierailija
1614/2566 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin itse lapsettomuusaikoina vaan ajatella, että äitienpäivä on ihan tavallinen päivä muiden joukossa, ei se tee lapsettomuutta sen pahemmaksi tai paremmaksi, omaa äitiäni muistin kyllä, ei lapsettomuus poista sitä, että hän on minun äitini. Tarvitseeko asiassa oikein rypemällä rypeä, jotta saa mahdollisimman hirveän olon itselleen? Nyt mulla on lapsia jo, mutta lapsettomuutta oli melkein tuplasti kauemmin kuin Nooralla on ollut, elämän vaan täytyi jatkua ja niitä ihmelapsiakin kuitenkin joskus putkahtelee. En minä äitienpäivää juhli mitenkään suureellisesti nytkään, muistan sen joka päivä, että tämä ei ole itsestäänselvyys, tämä on ainutlaatuista. Ei pidä lisätä itse omaa tuskaansa kuvittelemalla jo etukäteen kaikkia skenaarioita, miten muut ihmiset äitienpäivänä rääpivät asiaa lapsettoman naamaan, tuskin niin edes tapahtuu. Ihan kuin Nooran mielestä muut viettäisivät äitienpäivää ihan häntä kiusatakseen.

Vierailija
1615/2566 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sleep with nurse

3339/3064

Liittyy tähän miten?

Asianomainen tietää, muut voi miettiä.

Vierailija
1616/2566 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mikon kirjoitus tyylistä. Puhuu molemmista (äidistään & marista) kauniisti.

Vierailija
1617/2566 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivän ajankohta vaihtelee eri maissa. Mikko ei vissiin sitä tiedä. Mutta ei haittaa, on niin söpö muuten ja kiva, kun selkeästi haluaa, että otetaan yhteyttä.

Vierailija
1618/2566 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskellä päivää Mari saattaa leipoa pullaa tai muuta, wow!

Vierailija
1619/2566 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivän ajankohta vaihtelee eri maissa. Mikko ei vissiin sitä tiedä. Mutta ei haittaa, on niin söpö muuten ja kiva, kun selkeästi haluaa, että otetaan yhteyttä.

Onhan se äitienpäivä monissa maissa samoihin aikoihin kuin suomessa, sitä varmaan tarkoitti.

Vierailija
1620/2566 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se äitienpäivä monissa maissa samoihin aikoihin kuin suomessa, sitä varmaan tarkoitti.

Auttais paljon, jos kirjoittais sitä, mitä tarkoittaa.

Mutta vaikka tekiskin niin, ja tulis joku väärä fakta, niin ei se oikeesti haittaa, turha selitellä mun mielestä Mikon puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän