Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Nyt vois Mikko päivittää, että mitä on tapahtunut, kun Mari ei saa postausta valmiiksi. Onko erimielisyyttä sisällöstä, että kuinka paljon voi taas Mikon syyksi laittaa asioita vai mitähän ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mikolle on tapahtunut?
Kysy Mikolta äläkä täältä keskustelupalstalta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mikolle on tapahtunut?
Kysy Mikolta äläkä täältä keskustelupalstalta :D
Ei kerro
N myy torissa Juicy Couturen laukkua aika törkeällä ylihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, paljonko tuo kyseinen laukku maksaa uutena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 130 euroa vuonna 2010. Nyt pyytää 150 euroa ja sitä edellinen hintapyyntö laukulle hänellä oli 200 euroa. Kyllähän laukut voi nostaa arvoaan ajan saatossa kun niitä ei enää valmisteta, mutta Juissi on kuitenkin Juissi eikä mikään designer bag. Lisäksi laukun kunto ei näytä säilyttäneen laukun arvoa. Se on aivan rypyssä. Voihan tuohon ostaa Samorgan sisään (Esim. Neverfull PM:lle soveltuvan), mutta kannattaako sekään, kun Samorga on melkein arvokkaampi kuin laukku itse. Minusta tässä haiskahtaa nyt kiskonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 130 euroa vuonna 2010. Nyt pyytää 150 euroa ja sitä edellinen hintapyyntö laukulle hänellä oli 200 euroa. Kyllähän laukut voi nostaa arvoaan ajan saatossa kun niitä ei enää valmisteta, mutta Juissi on kuitenkin Juissi eikä mikään designer bag. Lisäksi laukun kunto ei näytä säilyttäneen laukun arvoa. Se on aivan rypyssä. Voihan tuohon ostaa Samorgan sisään (Esim. Neverfull PM:lle soveltuvan), mutta kannattaako sekään, kun Samorga on melkein arvokkaampi kuin laukku itse. Minusta tässä haiskahtaa nyt kiskonta.
N:lle vinkkiä, jos tätä ketjua luet, että mieluummin paljon kamaa myyntiin halvalla.
Esim. Itse muuton yhteydessä juuri tyhjensin kaappeja turhasta romusta, pöytävuokra oli ~50€, tuottoa sain 0,20-3€ hintaisilla tavaroilla ja vaatteille 170€.
Onkohan Mikko ja Mari eronnut kun ei mitään kuulu :O
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Mikko ja Mari eronnut kun ei mitään kuulu :O
Tosiaan ei edes ole kommentteja julkaistu viikkoihin. Jos on salasana unohtunut tai jotain. Tosi outoa kyllä, että loppui kuin seinään sen jälkeen, kun ensin luvattiin uusi postaus tuota pikaa.
Onpas nyt hiljaista blogeissa!
Varaani kirjoitti:
Itsekin ihmettelen Mikon blogin hiljaisuutta ❔
Vierailija kirjoitti:
Varaani kirjoitti:
Itsekin ihmettelen Mikon blogin hiljaisuutta ❔
Päivitys! :)
Kannattaako blogata, jos ei ole oikein mitään kerrottavaa. Mutta hyvää lomaa vaan Mikolle, on sen ansainnut, kaikkensa tekee, että vaimo olisi tyytyväinen, raskastahan sellainen on, rahaa rahaa matkoihin ja mihin kaikkeen. Mutta taitaa olla Mikolla omavalintainen ja vapaaehtoinen tapa elää, joten mitäpä sitä ihmettelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako blogata, jos ei ole oikein mitään kerrottavaa. Mutta hyvää lomaa vaan Mikolle, on sen ansainnut, kaikkensa tekee, että vaimo olisi tyytyväinen, raskastahan sellainen on, rahaa rahaa matkoihin ja mihin kaikkeen. Mutta taitaa olla Mikolla omavalintainen ja vapaaehtoinen tapa elää, joten mitäpä sitä ihmettelemään.
Mikolla vaimo ? Mitä multa on menny ohi :O
Luulen kyllä, että Mikko ja Mari on yhdessä matkan maksanut. Ei kai Mikolla sen enempää rahaa ole kuin Marilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että Mikko ja Mari on yhdessä matkan maksanut. Ei kai Mikolla sen enempää rahaa ole kuin Marilla?
Vaimo se on avovaimokin.
Minä luulen blogista lukemani perusteella, että Mikolla on enemmän rahaa, koska on töissä, mutta Mari käy koulua. Totuus voi tietysti olla jotain ihan muuta, mitä blogissa, mutta blogistahan tässä kai keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että Mikko ja Mari on yhdessä matkan maksanut. Ei kai Mikolla sen enempää rahaa ole kuin Marilla?Vaimo se on avovaimokin.
Minä luulen blogista lukemani perusteella, että Mikolla on enemmän rahaa, koska on töissä, mutta Mari käy koulua. Totuus voi tietysti olla jotain ihan muuta, mitä blogissa, mutta blogistahan tässä kai keskustellaan.
Mut eikös Mikolla ole kuitenki sitä velkaa aika paljon, vai saiko jo muka maksettua kaiken...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kyllä, että Mikko ja Mari on yhdessä matkan maksanut. Ei kai Mikolla sen enempää rahaa ole kuin Marilla?Vaimo se on avovaimokin.
Mut eikös Mikolla ole kuitenki sitä velkaa aika paljon, vai saiko jo muka maksettua kaiken...
En tiedä velkasummia, mutta ei ne sairaanhoitajien palkat niin huonoja ole (päinvastoin, varsinkin, jos vuorotyötä tekee), etteikö ne opintorahan peittoa menne tullen, vaikka lainaakin lyhentäisi, vuokraa ja laskuja makselisi.
Mikä ongelma tämäkin nyt jollekulle on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se kuukausilyhennys on pankin kanssa sovittu sellaiseksi, että käteen jää enemmän, kuin opintotuen verran. Voi hyvää päivää taas.
Normaali ihminen? Mielestäsi kaikki bloggaajat, jotka julkaisevat lasten kuvia ovat epänormaaleja. Veikkaan, että gaussin käyrällä asettuvat kuitenkin keskivaiheelle.