Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
1641/2566 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin joku huomautti N:lle henkilötietolaista ja mitä tulee tunnistettavien kuvien julkaisuun lapsesta. Vastaus asiallinen kuten aina:

Toiveena vauva.20. toukokuuta 2017 klo 5.29

Hohhoh, mee kitisee nyt jonnekin ihan muualle ja huolehdi vaikka omalta osalta sitä lakia. Siihen pystyt ainakin vaikuttaa :)

Jos poika nosta joskus 20v päästä syytteen tosta niin sit otan vastuun siitä niinku esim ylinopeudesta ajamisesta tai mistä muustakin mitä nyt vois tulla joskus tehtyä .

Täällä netti maailmassa on noita lasten kuvia aika paljon nii voit mennä jatkamaan lakien lukua seuraavaan paikkaan :)

--

Ihmetteleekö muuten kukaan muu tuota kirjoitusvirheiden määrää N:n teksteissä?

Jotenkin ei yllättänyt yhtään, että Noora ei taaskaan voi myöntää virheitään tai ottaa vastuuta tekemisistään. Hän kuvittelee olevansa joku jumala joka saa tehdä mitä vaan haluaa ja jos joku jostain epäkohdasta huomauttaa niin vastaus on juurikin tuollainen lapsellinen "mee muualle kitisemään".

Normaali ihminen olisi varmaan kiittänyt tiedosta ja poistanut kuvat mutta koskapa se Noora mitään fiksua tekisi... ei vissiin ymmärrä sitä, että niistä kuvista voi joku muukin tehdä esim. lastensuojeluilmoituksen eikä vain lapsi aikuistuttuaan. Ja muutenkin todella ristiriitaista kirjoittaa, ettei koskaan tekisi lapselle mitään pahaa ja seuraavalla sekunnilla rikkookin jo lapsen yksityisyyden suojaa välittämättä seurauksista, joista lapsikin voi joutua kärsimään.

Normaali ihminen? Mielestäsi kaikki bloggaajat, jotka julkaisevat lasten kuvia ovat epänormaaleja. Veikkaan, että gaussin käyrällä asettuvat kuitenkin keskivaiheelle.

Vierailija
1642/2566 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois Mikko päivittää, että mitä on tapahtunut, kun Mari ei saa postausta valmiiksi. Onko erimielisyyttä sisällöstä, että kuinka paljon voi taas Mikon syyksi laittaa asioita vai mitähän ihmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2566 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Mikolle on tapahtunut?

Vierailija
1644/2566 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy Mikolta äläkä täältä keskustelupalstalta :D

Vierailija
1645/2566 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy Mikolta äläkä täältä keskustelupalstalta :D

Ei kerro

Vierailija
1646/2566 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N myy torissa Juicy Couturen laukkua aika törkeällä ylihinnalla.

Vierailija
1647/2566 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, paljonko tuo kyseinen laukku maksaa uutena?

Vierailija
1648/2566 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 130 euroa vuonna 2010. Nyt pyytää 150 euroa ja sitä edellinen hintapyyntö laukulle hänellä oli 200 euroa. Kyllähän laukut voi nostaa arvoaan ajan saatossa kun niitä ei enää valmisteta, mutta Juissi on kuitenkin Juissi eikä mikään designer bag. Lisäksi laukun kunto ei näytä säilyttäneen laukun arvoa. Se on aivan rypyssä. Voihan tuohon ostaa Samorgan sisään (Esim. Neverfull PM:lle soveltuvan), mutta kannattaako sekään, kun Samorga on melkein arvokkaampi kuin laukku itse. Minusta tässä haiskahtaa nyt kiskonta.

Vierailija
1649/2566 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 130 euroa vuonna 2010. Nyt pyytää 150 euroa ja sitä edellinen hintapyyntö laukulle hänellä oli 200 euroa. Kyllähän laukut voi nostaa arvoaan ajan saatossa kun niitä ei enää valmisteta, mutta Juissi on kuitenkin Juissi eikä mikään designer bag. Lisäksi laukun kunto ei näytä säilyttäneen laukun arvoa. Se on aivan rypyssä. Voihan tuohon ostaa Samorgan sisään (Esim. Neverfull PM:lle soveltuvan), mutta kannattaako sekään, kun Samorga on melkein arvokkaampi kuin laukku itse. Minusta tässä haiskahtaa nyt kiskonta.

N:lle vinkkiä, jos tätä ketjua luet, että mieluummin paljon kamaa myyntiin halvalla.

Esim. Itse muuton yhteydessä juuri tyhjensin kaappeja turhasta romusta, pöytävuokra oli ~50€, tuottoa sain 0,20-3€ hintaisilla tavaroilla ja vaatteille 170€.

Vierailija
1650/2566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Mikko ja Mari eronnut kun ei mitään kuulu :O

Vierailija
1651/2566 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Mikko ja Mari eronnut kun ei mitään kuulu :O

Tosiaan ei edes ole kommentteja julkaistu viikkoihin. Jos on salasana unohtunut tai jotain. Tosi outoa kyllä, että loppui kuin seinään sen jälkeen, kun ensin luvattiin uusi postaus tuota pikaa.

Vierailija
1652/2566 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt hiljaista blogeissa!

Vierailija
1653/2566 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaani kirjoitti:

Itsekin ihmettelen Mikon blogin hiljaisuutta ❔

Vierailija
1654/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaani kirjoitti:

Itsekin ihmettelen Mikon blogin hiljaisuutta ❔

Päivitys! :)

Vierailija
1655/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako blogata, jos ei ole oikein mitään kerrottavaa. Mutta hyvää lomaa vaan Mikolle, on sen ansainnut, kaikkensa tekee, että vaimo olisi tyytyväinen, raskastahan sellainen on, rahaa rahaa matkoihin ja mihin kaikkeen. Mutta taitaa olla Mikolla omavalintainen ja vapaaehtoinen tapa elää, joten mitäpä sitä ihmettelemään.

Vierailija
1656/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako blogata, jos ei ole oikein mitään kerrottavaa. Mutta hyvää lomaa vaan Mikolle, on sen ansainnut, kaikkensa tekee, että vaimo olisi tyytyväinen, raskastahan sellainen on, rahaa rahaa matkoihin ja mihin kaikkeen. Mutta taitaa olla Mikolla omavalintainen ja vapaaehtoinen tapa elää, joten mitäpä sitä ihmettelemään.

Mikolla vaimo ? Mitä multa on menny ohi :O

Luulen kyllä, että Mikko ja Mari on yhdessä matkan maksanut. Ei kai Mikolla sen enempää rahaa ole kuin Marilla?

Vierailija
1657/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen kyllä, että Mikko ja Mari on yhdessä matkan maksanut. Ei kai Mikolla sen enempää rahaa ole kuin Marilla?

Vaimo se on avovaimokin.

Minä luulen blogista lukemani perusteella, että Mikolla on enemmän rahaa, koska on töissä, mutta Mari käy koulua. Totuus voi tietysti olla jotain ihan muuta, mitä blogissa, mutta blogistahan tässä kai keskustellaan.

Vierailija
1658/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo se on avovaimokin.

Minä luulen blogista lukemani perusteella, että Mikolla on enemmän rahaa, koska on töissä, mutta Mari käy koulua. Totuus voi tietysti olla jotain ihan muuta, mitä blogissa, mutta blogistahan tässä kai keskustellaan.

Mut eikös Mikolla ole kuitenki sitä velkaa aika paljon, vai saiko jo muka maksettua kaiken...

Vierailija
1659/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo se on avovaimokin.

Mut eikös Mikolla ole kuitenki sitä velkaa aika paljon, vai saiko jo muka maksettua kaiken...

En tiedä velkasummia, mutta ei ne sairaanhoitajien palkat niin huonoja ole (päinvastoin, varsinkin, jos vuorotyötä tekee), etteikö ne opintorahan peittoa menne tullen, vaikka lainaakin lyhentäisi, vuokraa ja laskuja makselisi.

Mikä ongelma tämäkin nyt jollekulle on :D

Vierailija
1660/2566 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo se on avovaimokin.

Jospa se kuukausilyhennys on pankin kanssa sovittu sellaiseksi, että käteen jää enemmän, kuin opintotuen verran. Voi hyvää päivää taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme