Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
141/2566 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön ihminen. Hylkää eläimet.

Ylimielinen ihminen. Vastailee ilkeästi ja luulee olevansa parempi ihminen kuin kommentoijat.

Vierailija
142/2566 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kissat itelleen, kun M ei ollut loman aikana hoitanut koiria.. Kuitenkin M tekee terapian aikana sen toisen duunin hommat.. O.o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
144/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat kotona ja ig:ssä kuva. Kaikkein halvinta Pirkka kissanruokaa kissoille. Voi luoja!! Eihän tuo ole edes ruokaa. Eikö ole varaa ostaa kunnon ruokaa kissoille. No näkee ettei edes itse syö terveellisesti saati eläimet.

Vierailija
145/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi herran jumala aikusten ihmisten kirjotuksia!! aikusia luulen olevan kirjotusten takana? Ei voi kyllä enää muuta ku nauraa.... Mitä te ihmiset siitä saatte jos toiselle olette ilkeitä ja kirjottelette törkeyksiä? Miksi sitä blogia pitää lukea jos kaikki päivitykset ottaa niin päähän? Ymmärrän et joskus tulee päivityksiä mistä ei samaa mieltä ole,mutta täällä on aivan sama mitä on blogiin kirjotettu niin hirvee raivo päällä ihmisillä.

Toiset sanoo et toivottavasti ei ikinä saa lasta mut ite mietin et herran jumala jos noiden törkeyksien kirjoittajilla on lapsia niin onpa kyllä melkonen kasvatus malli lapselle.

Tästä ei kenenkään nyt tarvi nokkaansa vetää hernepussia vaan ihan ihmettelen mitä te ihmiset hyödytte tälläsesta mollaamisesta???

Vierailija
146/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi herran jumala aikusten ihmisten kirjotuksia!! aikusia luulen olevan kirjotusten takana? Ei voi kyllä enää muuta ku nauraa.... Mitä te ihmiset siitä saatte jos toiselle olette ilkeitä ja kirjottelette törkeyksiä? Miksi sitä blogia pitää lukea jos kaikki päivitykset ottaa niin päähän? Ymmärrän et joskus tulee päivityksiä mistä ei samaa mieltä ole,mutta täällä on aivan sama mitä on blogiin kirjotettu niin hirvee raivo päällä ihmisillä.

Toiset sanoo et toivottavasti ei ikinä saa lasta mut ite mietin et herran jumala jos noiden törkeyksien kirjoittajilla on lapsia niin onpa kyllä melkonen kasvatus malli lapselle.

Tästä ei kenenkään nyt tarvi nokkaansa vetää hernepussia vaan ihan ihmettelen mitä te ihmiset hyödytte tälläsesta mollaamisesta???

Vedä henkeä välillä ja ota vaikka kuppi kahvia. Hyvää Jussia!

Vierailija
147/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 150: Tietenkään blogia ei ole pakko lukea, mutta toisaalta jos nettiin kirjoitat provosoivia tekstejä, niin on todennäköistä että jossain vaiheessa joku älähtää. Itse entisenä lapsettomana olen tyrmistynyt kun blogia kehutaan kaunistelemattomana lapsettomuuden äänenä (vai miten simpukka olikaan kuvaillut) ja blogissa mm.toivotaan keskenmenoa raskaana oleville.

Vierailija
148/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kukaan lukenut Meidän perheen artikkelia ko pariskunnasta? Yritin kirjastossa käydessä vilkaista, mutten löytänyt sitä marraskuun numerosta ja joulukuun numeroa ei ollut.

Vierailija
149/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten kukaan lukenut Meidän perheen artikkelia ko pariskunnasta? Yritin kirjastossa käydessä vilkaista, mutten löytänyt sitä marraskuun numerosta ja joulukuun numeroa ei ollut.

Mikäs haastattelu/artikkeli se on?

Vierailija
150/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs haastattelu/artikkeli se on?

Joku haastattelu heidän lapsettomuudestaan.

Vierailija
151/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kommentista suuttua tarvi. Edelleen kirjoitin siihen et ei kenenkään tarvi herneitä nokkaan siitä vetää vaan ilmaisin mielipiteeni joistaki kommenteista ja kysyin syytä mitä ihmiset moisesta käytöksestään hyötyy? :D

Todella tiedän sen et ku julkisesti kirjottaa niin tietenki pitää olla valmis vastaanottamaan kritiikkiä ja kovastikkin mut itteä alko naurattaan ku luki nuita kommentteja niin ihan sama mitä oli blogin pitäjä kirjottanu niin jo siitä hirveitä kirjotuksia kirjotettiin. Ei sovi lukijoille et menee huonosti ja ei myös hyvä ole sekään et tulee pirteempiä päivityksiä.

Jokainen joka lapsettomuuden on käyny läpi tai käy läpi niin käy sen omalla laillaan ja se herättää jokaisessa omanlaisen katkeruuden. Toisille se ei tuota katkeruutta ollenkaan,mutta musta tuollaiset järettömät kirjotukset et ettet ansaitse ikinä lasta ja kylläpä on kirjottaja itsekäs ku antaa jyrsijänsä pois ja kyllä on itsekäs ku piettää niin monia eläimiä ynm. ynm. ynm... niin sellaset on kyl todella tyhmien ihmisten kirjotuksia. Jokainen meistä elää elämänsä tyylillään ja kaikkia ei tosiaan voi miellyttää eikä totta tosiaan tarvi. Ite oon käyny lapsettomuus hoidot läpi joten voin omalta osaltani sanoo et ne helposti aiheuttaa katkeruutta ja vääryyden tunnetta. Sellaset ei voi niiden hoitojen rankkuutta arvioida tai sanoa mitä ajatuksia niiden pitäis herättää jos ei niitä läpi ole käynyt.

Mut kaikesta huolimatta hyvää juhannusta teille kaikille :)

Vierailija
152/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kommentista suuttua tarvi. Edelleen kirjoitin siihen et ei kenenkään tarvi herneitä nokkaan siitä vetää vaan ilmaisin mielipiteeni joistaki kommenteista ja kysyin syytä mitä ihmiset moisesta käytöksestään hyötyy? :D

Todella tiedän sen et ku julkisesti kirjottaa niin tietenki pitää olla valmis vastaanottamaan kritiikkiä ja kovastikkin mut itteä alko naurattaan ku luki nuita kommentteja niin ihan sama mitä oli blogin pitäjä kirjottanu niin jo siitä hirveitä kirjotuksia kirjotettiin. Ei sovi lukijoille et menee huonosti ja ei myös hyvä ole sekään et tulee pirteempiä päivityksiä.

Jokainen joka lapsettomuuden on käyny läpi tai käy läpi niin käy sen omalla laillaan ja se herättää jokaisessa omanlaisen katkeruuden. Toisille se ei tuota katkeruutta ollenkaan,mutta musta tuollaiset järettömät kirjotukset et ettet ansaitse ikinä lasta ja kylläpä on kirjottaja itsekäs ku antaa jyrsijänsä pois ja kyllä on itsekäs ku piettää niin monia eläimiä ynm. ynm. ynm... niin sellaset on kyl todella tyhmien ihmisten kirjotuksia. Jokainen meistä elää elämänsä tyylillään ja kaikkia ei tosiaan voi miellyttää eikä totta tosiaan tarvi. Ite oon käyny lapsettomuus hoidot läpi joten voin omalta osaltani sanoo et ne helposti aiheuttaa katkeruutta ja vääryyden tunnetta. Sellaset ei voi niiden hoitojen rankkuutta arvioida tai sanoa mitä ajatuksia niiden pitäis herättää jos ei niitä läpi ole käynyt.

Mut kaikesta huolimatta hyvää juhannusta teille kaikille :)

Vierailija
153/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuttanut mielensä marsujen suhteen?

"Nyt tuntuu kodikkaalta, rauhalliselta ja täydelliseltä. Mulla on mun eläinlauma koossa. Tästä kokoonpanosta puuttuisi enään se lapsi. Mutta ilman lastakin tää lauma on nyt kokonainen. <3  "

Vierailija
154/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuttanut mielensä marsujen suhteen?

"Nyt tuntuu kodikkaalta, rauhalliselta ja täydelliseltä. Mulla on mun eläinlauma koossa. Tästä kokoonpanosta puuttuisi enään se lapsi. Mutta ilman lastakin tää lauma on nyt kokonainen. <3  "

Veikkaisin että marsuille ei ole vielä löytynyt kotia.

Vierailija
155/2566 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
156/2566 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirjoittaa uusimman postauksen kommenteissa, että ex-miehen uusi suhde on laastarisuhde. Aika törkeää kommentointia...

Vierailija
157/2566 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt oikeastiiiiiii?

Toiveena vauva.25. kesäkuuta 2016 klo 20.36

No suoraan mikon suusta "häntä ahdistaa ja ällöttää" tää kyseinen ihminen.. Että eiköhän ei laastari ollu :D

Vierailija
158/2566 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt oikeastiiiiiii?

Toiveena vauva.25. kesäkuuta 2016 klo 20.36

No suoraan mikon suusta "häntä ahdistaa ja ällöttää" tää kyseinen ihminen.. Että eiköhän ei laastari ollu :D

Jäin itsekin vähän haavi auki, että mitä kaikkea voi toisesta kirjoittaa julkisesti..

Vierailija
159/2566 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulee ja kuvittelee tietysti olevansa jotenkin haluttukin nainen....... :D

Vierailija
160/2566 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ex-mies ja uusi tyttöystävänsä todennäköisesti vielä lukevat nuo kommentit blogista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi