Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
1361/2566 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on jauhettu mikon sosiaalisesta isyydestä ja kauhisteltu toimintaa niin kyllähän noorakin aika äiti roolia ottaa kun hoitaa kaverinsa lasta niin paljon.

Tuskin hän kuitenkaan äitinä esiintyy, jos siis oikea äiti on samassa huushollissa.

Mikon tyttöystävä on yksinhuoltaja, mutta Mikolla on kuitenkin niin hyvät välit bioisän kanssa, että voi kirjoittaa tämän lapsesta vapaasti ja leikkiä isää.  Eikö nykyään ole aika harvinaista, että jos bioisä on lapsen elämässä mukana ja välit ovat hyvät, niin äiti on kuitenkin yksinhuoltaja. Vastaileekohan Mikko kaunistellen tai muutellen asioita. Saahan niin toki tehdä. Ilmeisesti tyttöystävän edellinen mies ei ollut lapsen isä sitten, jos olivat molemmat tahoillaan katastrofaalisessa suhteessa ennen kun alkoivat keskenään olemaan.

No joo, ei kuulu mulle, mutta vähän  silti kiinnostaa, sen verran mielenkiintoinen virtuaalisoppa :D

Voishan sitä vaikka kysyä Mikolta niitä juttuja mitkä kiinnostaa , ettei tarvis täälä vaan arvuutella :D

Mutta vastaako totuuden mukaisesti, sitä ny arvuuteltiin, kun on hiukan ristiriitaista.

Jos ristiriidalla tarkoitat sitä että miksei Marilla ja lapsen isällä ole yhteishuoltajuutta vaikka ovat hyvissä väleissä? Syynähän voi olla esimerkiksi se, että asuvat eri paikkakunnilla ja on helpompaa jos ei tarvitse molempien nimiä esim. päiväkodin papereihin.

Eli Marilla ollut joku toinen katastrofaalinen parisuhde lapsen isän, jonka kanssa on hyvät välit, jälkeen?

Vierailija
1362/2566 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö päiväkotipapereihin riitä lähivanhemman nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2566 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mua luullaan Nooraksi tai Nooran kaveriksi/tutuksi.

Onko oikeasti niin vaikea uskoa, että jonkun ihan ulkopuolisen mielestä Mikon blogi on outo veto.

En siis ole tuo läheltä seurannut, mutta muuten kummastellut Mikon motiiveja ja toimintatapoja.

(läheltä seurannut kyllä vahvisti sen, mitä itsekin olen rivien välistä lukenut ja millainen vaikutelma on tullut)

Vierailija
1364/2566 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti niin vaikea uskoa, että jonkun ihan ulkopuolisen mielestä Mikon blogi on outo veto.

En siis ole tuo läheltä seurannut, mutta muuten kummastellut Mikon motiiveja ja toimintatapoja.

(läheltä seurannut kyllä vahvisti sen, mitä itsekin olen rivien välistä lukenut ja millainen vaikutelma on tullut)

Jos niihin motiiveihin lähdetään niin etkö muka ole kummastellut Nooran motiiveja koskaan?

Vierailija
1365/2566 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on jauhettu mikon sosiaalisesta isyydestä ja kauhisteltu toimintaa niin kyllähän noorakin aika äiti roolia ottaa kun hoitaa kaverinsa lasta niin paljon.

Tuskin hän kuitenkaan äitinä esiintyy, jos siis oikea äiti on samassa huushollissa.

Mikon tyttöystävä on yksinhuoltaja, mutta Mikolla on kuitenkin niin hyvät välit bioisän kanssa, että voi kirjoittaa tämän lapsesta vapaasti ja leikkiä isää.  Eikö nykyään ole aika harvinaista, että jos bioisä on lapsen elämässä mukana ja välit ovat hyvät, niin äiti on kuitenkin yksinhuoltaja. Vastaileekohan Mikko kaunistellen tai muutellen asioita. Saahan niin toki tehdä. Ilmeisesti tyttöystävän edellinen mies ei ollut lapsen isä sitten, jos olivat molemmat tahoillaan katastrofaalisessa suhteessa ennen kun alkoivat keskenään olemaan.

No joo, ei kuulu mulle, mutta vähän  silti kiinnostaa, sen verran mielenkiintoinen virtuaalisoppa :D

Voishan sitä vaikka kysyä Mikolta niitä juttuja mitkä kiinnostaa , ettei tarvis täälä vaan arvuutella :D

Mahtaako vastata kaikkiin totta.

Sitähän ei koskaan saada tietää puhuuko tässä kukaan totta mitä tuonne kirjoittaa.

Vierailija
1366/2566 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" palapelien kokoamiseksin lisäksi,  leivotaan kuunvaihdetta "

hihihihi

Olisko kihlajaiset tulossa, kyllä nyt Mikkoa viedään.

Näyttää seksi ainakin luistavan jos ei mikään muu :DDD.

Vierailija
1367/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niihin motiiveihin lähdetään niin etkö muka ole kummastellut Nooran motiiveja koskaan?

En näe samanlaista tarkoitushakuista toiseen ihmiseen liittyvää motiivia siinä, miksi on alkanut blogata. Myös yksittäisten kirjoitusten motiivit, niitä ei ole yritetty verhota joksikin muuksi, mitä ovat. Siksi niissä ei ole kummasteltavaa.

Vierailija
1368/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" palapelien kokoamiseksin lisäksi,  leivotaan kuunvaihdetta "

hihihihi

Olisko kihlajaiset tulossa, kyllä nyt Mikkoa viedään.

Näyttää seksi ainakin luistavan jos ei mikään muu :DDD.

Ainakin se on mielessä.

Vierailija
1369/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari on vielä niin nuori, että vähän voisi antaa armoa, jos on epäkypsyyttä toiminnassa. Mustasukkaisuuden tunteet ovat hyvä kasvun paikka ihmisenä, jos käyttää hyödykseen.

Ja keskittyy siihen, mitä itsellä on, eikä siihen, mitä miehen entisellä puolisolla on.

Vierailija
1370/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari on vielä niin nuori, että vähän voisi antaa armoa, jos on epäkypsyyttä toiminnassa. Mustasukkaisuuden tunteet ovat hyvä kasvun paikka ihmisenä, jos käyttää hyödykseen.

Ja keskittyy siihen, mitä itsellä on, eikä siihen, mitä miehen entisellä puolisolla on.

Mistäs tämä nyt tuli, että Mari olisi mustasukkainen ? Onko hänelläkin nyt joku oma blogi ?

Vierailija
1371/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon teksteistä ei käy ilmi et nyksä olis mustasukkanen? Saisko perustelua tälle mustis väitteelle?

Vierailija
1372/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulle ainakin käy ilmi, että blogin tarkoitus on pönkittää nykyistä tyttöystävää, joka lienee kovin epävarma. Ja tuo yksi läheltä seuranneen kommentti vahvisti asian.

Vierailija
1373/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minulle ainakin käy ilmi, että blogin tarkoitus on pönkittää nykyistä tyttöystävää, joka lienee kovin epävarma. Ja tuo yksi läheltä seuranneen kommentti vahvisti asian.

Uusin päivitys, menee jo hiukan överiksi. Olisiko ihan tosissaan nyt pahoitettu mieli tästä keskustelusta. Anteeksi mun puolesta rauhaa ja rakkautta vaan sinne siniseen taloon.

Vierailija
1374/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kukaan ei pönkitä kenenkään egoa paremmaksi? Oon ehkä tyhmä mutta ei vaa aukea tuo pönkittäminen mitenkää tekstistä.

Vierailija
1375/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava teksti miko blogissa mun mielestä. Kaikki saa olla mitä mieltä vaan, mutta vähä kurkistusta enemmän niiden elämään taas ja mikon näkökulmasta.

Vierailija
1376/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kukaan ei pönkitä kenenkään egoa paremmaksi? Oon ehkä tyhmä mutta ei vaa aukea tuo pönkittäminen mitenkää tekstistä.

ok, mielipiteethän on ihmisillä erilaisia, ei se ole älykkyydestä edes riippuvaista. Intuitiosta, elämänkokemuksesta ja ihmistuntemuksesta ja kyökkipsykologiasta ehkä, jos nyt jostakin.

Mikähän tuon viimeisen päivityksen sai aikaan, tavallaanhan se vahvistaa näitä palstaspekulaatioita.

Vierailija
1377/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyseisen pariskunnan jokin aikasitten Kaaren prismassa. Olivat onnellisen näköisiä ja btw se yllätys voi hyvinkin olla ihan mitä vaan, joku veikkasi raskautta, mahdollista ku näin livenä. Toki en voi sanoa varmaksi kun olin aika kaukana enkä aatellutkaan näyttää naamani niille. Mut onnea pariskunnalle, jolkoon tuuli myötäinen elämässänne :)

Vierailija
1378/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok, mielipiteethän on ihmisillä erilaisia, ei se ole älykkyydestä edes riippuvaista. Intuitiosta, elämänkokemuksesta ja ihmistuntemuksesta ja kyökkipsykologiasta ehkä, jos nyt jostakin.

Mikähän tuon viimeisen päivityksen sai aikaan, tavallaanhan se vahvistaa näitä palstaspekulaatioita.

Tai sitten sä tunnet ne paremmin kun muut av mammat täällä :D

Vierailija
1379/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava teksti miko blogissa mun mielestä. Kaikki saa olla mitä mieltä vaan, mutta vähä kurkistusta enemmän niiden elämään taas ja mikon näkökulmasta.

Joo, mukavahan tätä on seurailla. Toivottavasti pääsee ulkomaille lomalla, kun Noorakin matkustelee aika paljon.

Vierailija
1380/2566 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sä tunnet ne paremmin kun muut av mammat täällä :D

En kyllä tunne muuten, kuin blogien kautta ja nettihaastatteluiden.

Mutta olen varmaan vähän vanhempi, kuin muut tämän ketjun mammat (ja pappa.)

Elämä opettaa kaikenlaista, myös ihmisten käyttäytymisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi