Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
1021/2566 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa postauksessa sanotaan eksän pettäneen. Vaikka yleensä olen pettämistä vastaan, niin tässä tapauksessa se on ollut mun mielestä vain hyvä juttu, jos M on sen avulla saanut repäistyä itsensä irti N:stä. Olettaen siis, että tuo pettämisjuttu on totta.

On siitä pettämisestä kirjoittanut monta kertaa aikaisemminkin. Taisi jopa kertoa, että sitä on sattunut jo heidän suhteen alkuaikoina. Tiedä sitten. Ainakaan M ei omassa blogissaan ole kiistänyt asiaa millään tavalla.

Vierailija
1022/2566 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta esimerkiksi viime vuonna kun matkustin yksin Israeliin oli varmaan hypomaniaa päällä. Se itsevarmuus, uskallus ja heittäytyminen oli jotenkin outoa itseltäni. Mähän en puhunut enkä puhu edelleenkään sanaakaan englantia. En yhtään sanaa. En ymmärrä yhtään mitään ja silti oon lähtenyt maahan jossa tulli haastattelee sua tullessa ja lähtiessä ja vielä ihan yksin, ensimmäistä kertaa elämässäni. Nyt en ikimaailmassa uskaltaisi sinne lähteä ihan yksin. Samoihin aikoihin oli isojen lainojen ottoa ja suunnatonta tuhlaamista, hymyilin vaan tyhmän näköisenä parvekkeella kun tili näytti isoja kolme lukuisia numeroita. "

"Toiveena vauva.1. maaliskuuta 2017 klo 14.39

Niin siis otin lainoja, lähemmäs kynppitonneja ihan muuten vaan? Mä oon elelly satasilla tässä hetken Jun sairaslomalla oon ollu ja kyllä seki on kuule vaan onnistunut kun on ollut pakko :)"

Ei taida nuo N:n velat olla M:n syytä.. kun joskus syytti.

Ei varmaan nuo eron jälkeen otetut, mutta hänhän syytti M:a raha-asioiden sössimisestä paljon aikaisemmin.

Ylipäätään aika matalaotsaista olla täällä tietävinään asiat paremmin, kuin asianomaiset itse. Tai anonyymina syytellä ja vihjailla. Bloggaaja tekee sen omalla nimellään ja kertoo omista asioistaan.

Kyseinen bloggaaja on myös monesti jäänyt kiinni räikeistä ristiriidoista teksteissään. Totuus löytyy useimmiten sieltä välimaastosta.

Ohis.

Miten se totuus löytyy, siis lukijalle, vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2566 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs matka postaus mikon blogis.

Vierailija
1024/2566 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikoll näyttää pyyhkivän paremmin mitä N:n kanssa. Ainakin sen käsityksen saa blogista

Vierailija
1025/2566 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusimmassa postauksessa sanotaan eksän pettäneen. Vaikka yleensä olen pettämistä vastaan, niin tässä tapauksessa se on ollut mun mielestä vain hyvä juttu, jos M on sen avulla saanut repäistyä itsensä irti N:stä. Olettaen siis, että tuo pettämisjuttu on totta.

On siitä pettämisestä kirjoittanut monta kertaa aikaisemminkin. Taisi jopa kertoa, että sitä on sattunut jo heidän suhteen alkuaikoina. Tiedä sitten. Ainakaan M ei omassa blogissaan ole kiistänyt asiaa millään tavalla.

Pitäiskö kysyy

Vierailija
1026/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kysyy

Jos sua kiinnostaa, niin kysy.

Vierailija
1027/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs matka postaus mikon blogis.

matkapostaus on yhdyssana

Vierailija
1028/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari näkyy olevan kuvassa vihdoinkin =)

Vierailija
1029/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1030/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikoll näyttää pyyhkivän paremmin mitä N:n kanssa. Ainakin sen käsityksen saa blogista

Tarve todistella asiaa, on ainakin kova :D

Vierailija
1031/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät vaan pelaisi liikaa rahapelejä. Niissä ei matkakassa ensi kesälle kartu.

Vierailija
1032/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blogi on siis sympaattinen kaikessa kielellisessä kömpelyydessään, mutta vaikuttaa, ettei ole päästy irti entisestä tai ainakin katkera on. En siis tarkoita, että haikailisi entisen perään, kauniiltahan tuo uusi nainen näyttää.

Vierailija
1033/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako koville ,kun jollain menee paremmin kuin sulla ? ;)

Vierailija
1034/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko semmoinen "voivoi kun elämä on niin ikävää ja reissaaminenkin on ihan perseestä" kirjoitusmuoto kivempi ? :D

Vierailija
1035/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan Mikolla tai Nooralla ei mene blogiensa perusteella, mutta varmasti joillakin muilla menee. Olen sen verran jo elämää nähnyt, että se ei minun tunne-elämääni ainakaan negatiivisesti vaikuta.

Toivoisi vaan, että tuo Mikkokin pääsisi eteenpäin elämässä, nyt tuntuu vielä vellovan, kun peilaa kaikkea tekemistään entiseen.

Vierailija
1036/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko semmoinen "voivoi kun elämä on niin ikävää ja reissaaminenkin on ihan perseestä" kirjoitusmuoto kivempi ? :D

Jokainenhan kirjoittaa juuri niin kuin itse haluaa. Lukijat sitten analysoivat.

Vierailija
1037/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on ongelmana, kun pitää muita kommentoijia nälviä, blogistahan tämä keskustelu on.

Hanki vaikka joku harrastus, jos on tylsää tai jotain.

Vierailija
1038/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon edellinen suhde ollut varmasti traumaattinen monella tapaa.

Kestää aikansa päästä yli ja käsitellä eroa.

Joidenkin tapa käsitellä asioita on kirjoittaa niistä ja peilata entiseen elämään.

Hyvin näyttää hänellä nyt pyyhkivän.

Vierailija
1039/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikon edellinen suhde ollut varmasti traumaattinen monella tapaa.

Kestää aikansa päästä yli ja käsitellä eroa.

Joidenkin tapa käsitellä asioita on kirjoittaa niistä ja peilata entiseen elämään.

Hyvin näyttää hänellä nyt pyyhkivän.

Näyttää juu.

Vierailija
1040/2566 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä Mikon näppäimistöltä tullutta vertailua nähnyt, vai onko tuolla blogissa ollut joku teksti joka on poistunut kun en Maristakaan kuvaa löydä?

Ketju on lukittu.