Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveena vauva-blogi

Vierailija
03.05.2016 |

Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)

Kommentit (2566)

Vierailija
2401/2566 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005446007.html

Hyvä isät!

Vierailija
2402/2566 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Toiveena vauva olisi voinut olla nimeltään Pakkomielteenä vauva.

Siinä on ihminen joka ei kyllä yhtään mieti millaista mahdollisen lapsen elämä tulisi olemaan.

Vaikea oli uskoa noita tarinoita edes todeksi!

Huh huh ja ihmiset kirjoittelee että toivottavasti onnistut jne. Todellinen ystävä sanoisi, että laita ensin elämäsi kuntoon ja hoida itsesi.

Lapsi tai vauva ei ole mikään kiva lelu jonka ensisijainen tarkoitus on tuottaa iloa naiselle. Se on ihan oikea ihminen jolle pitää antaa hyvät mahdollisuudet tasapainoiseen, onnelliseen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/2566 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005446007.html

Mikko on kyllä syötävän ihana mussukkainen. Lisää videoita, joissa Mikko kuvaa itseään ja tarinoi youtubeen, pliis :)

Vierailija
2404/2566 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveena Mikko

Vierailija
2405/2566 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tyttö askarteli kortin myös bioisälleen, kun ei edes tainnut olla bioisän tapaamisviikonloppu.

No mitäs moiset mulle kuuluu, loppujen lopuksi . Ihmetyttää vain.

Hesarin juttu oli fiksu, siinä ei ollut samaa outoutta, kuin blogissa jossain määrin, kaikki "maailman paras iskä" mukit ja jutut oli himmattu asiaankuuluvasti.

Vierailija
2406/2566 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tyttö askarteli kortin myös bioisälleen, kun ei edes tainnut olla bioisän tapaamisviikonloppu.

Hesarin juttu oli fiksu, siinä ei ollut samaa outoutta, kuin blogissa jossain määrin, kaikki "maailman paras iskä" mukit ja jutut oli himmattu asiaankuuluvasti.

Kyllä ainakin mun lasten päiväkodissa tehtiin samanlaiset kortit ja lahjat bioisälle ja isäpuolelle.

Vierailija
2407/2566 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It’s a boy!!

Vierailija
2408/2566 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveena Mikko

Noora kehui aikoinaan mikkoa unelma isäksi, eli varmasti voisi olla toiveena mikko!

Vierailija
2409/2566 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2410/2566 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin teksti oli todella hyvä!

Vierailija
2411/2566 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It’s a boy!!

Pääasia kaikkien kannalta, että terve. Tai mehän ei tiedetä mitä Noora oikein toivoo. Matkan jälkeen niin masensi, sattuiko saapumaan juuri sinä päivänä, kun julkaistiin tieto sukupuolesta.

Vierailija
2412/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuo Nooran akkujen lataus oikein onnistui m ja m:n raskauden takia. Onhan toi hemmetin raskasta aikaa!

Vierailija
2413/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu tuo rakenneultra, eihän se loppupeleissä varmaan perheelle ole mitään väliä kumpi sukupuoli sieltä tulee. Mikolle varmaan tärkeintä ja upeita on se, että lapsi on terve ja elossa. Harmittaa, kun ei päässyt mukaan, mutta onneksi sukupuoli näkyi ja kätilö sen kertoi!

Vierailija
2414/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän tuo Nooran akkujen lataus oikein onnistui m ja m:n raskauden takia. Onhan toi hemmetin raskasta aikaa!

Kuinka niin raskasta? Miksi noitten raskausjuttujen häntä tulisi hetkauttaa?

Ei ehkä kannata seurata niin tarkkaan exän elämää, erostakin jo lähes kaksi vuotta, että loma menisi sen takia pilalle. 

Vai seuraako monikin oikeasti niin tarkkaan exiensä kuulumisia vuosien jälkeen erosta?

Vierailija
2415/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta seuraamisesta en tiedä, mutta veikkaan, että jonkunlaista seuraamista on nooran suunnalta, tai ainakin ollut. Käsikädessä meni ylä alamäet nooralla jos mikolta tuli jotakin ihania juttuja..

Vierailija
2416/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta seuraamisesta en tiedä, mutta veikkaan, että jonkunlaista seuraamista on nooran suunnalta, tai ainakin ollut. Käsikädessä meni ylä alamäet nooralla jos mikolta tuli jotakin ihania juttuja..

N taisi sanoa että avioero oli paras mahdollinen ystävänpäivälahja, ja sitä ennen sanoi että jos "joku tästä suhteesta lähtee niin se olen minä". Puhumattakaan niistä asioista joita M:n mukaan on tälle sanonut päin naamaa.

Omien sanojensa mukaan kumpikin osapuoli on nyt onnellisempi kuin aikoihin, loppu hyvin kaikki hyvin. Melkoista masokismia jos haluaa väkisin aiheuttaa itselleen pahaa mieltä seuraamalla toisen osapuolen blogin hyviä uutisia.

Vierailija
2417/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, että Mikko päivittää blogiaan!

Vierailija
2418/2566 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N taisi sanoa että avioero oli paras mahdollinen ystävänpäivälahja, ja sitä ennen sanoi että jos "joku tästä suhteesta lähtee niin se olen minä". Puhumattakaan niistä asioista joita M:n mukaan on tälle sanonut päin naamaa.

Omien sanojensa mukaan kumpikin osapuoli on nyt onnellisempi kuin aikoihin, loppu hyvin kaikki hyvin. Melkoista masokismia jos haluaa väkisin aiheuttaa itselleen pahaa mieltä seuraamalla toisen osapuolen blogin hyviä uutisia.

Samaa mieltä ja erosta on jo aikaa pitkä aika...elämässä eteenpäin vain!

Vierailija
2419/2566 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja melkoista ilkeyttä joiltakin kommentoida Nooralle Mikon kuulumisista.

Vierailija
2420/2566 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis blogista saa käsityksen, että joutuvat entisestä asunnosta lähtemään (tai ovat irtisanoneet itse ilman tietoa seuraavasta) ihan just, (kuun lopussa) ja uusia asuntoja katselivat vielä. Toivottavasti saavat, minkä haluavat, onhan toi ihan hirveä stressi raskaana olevalle tuollainen epävarmuus asunnosta, siinä voi olla stressihormonit koholla ja vaikuttaa sikiöönkin, mitä näitä uusimpia tutkimuksia aiheesta lukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme