Toiveena vauva-blogi
Täällä oli joitakin kuukausia sitten paljon keskustelua tästä blogista ja sen kirjoittajasta. Viime aikaiset kuulumiset näytti niin hyvältä varsinkin aiempaan verrattuna, että ajattelin aloittaa hyvän mielen ketjun tästä. Minä ainakin tulin hyvälle tuulelle, vaikka viimeisin ahmimis-postaus ei olekaan mitenkään iloinen. Mutta muutoin siellä kirjoittelee aivan kuin toinen ihminen! :)
Kommentit (2566)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKON INSTA ON AUKI!!!!
Mä ihmettelenkin, että miks ihmeessä on salainen ig, kun blogi on julkinen. No mutta kiva, että avaa elämäänsä vähän enemmän.
No olipa uutinen.
Ihana kuva blogissa. Onnellinen iskä.
Mikon blogi on kyllä auttanut mua jaksamaan omassa lapsettomuudessa, ehkä joskus minäkin saan lapsen. Ihania miesmäisiä vivahteita tulee esille blogissa ja vaikka olis ties monta kirjoitusvirhettä kirjoituksessa niin ei se haittaa. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei Nooran elämä ole enää Toiveena vauva, jos ei nyt sitten yhtäkkiä saa maanista oloa ja rupee lapsen teko hommiin.
Sehän nyt vielä puuttuis, että sais maanisen olon :D Ei oo noorasta kuulunut nyt mitään..
Ihana ultrakuva instagramissa!
Katsotaan tuleeko kummallekkaan mitään spesiaalia joulukuun takia. Noora ei oo päivittänyt hetkeen, Mikko paljon aktiivisempi ja saanut uuden vaihteen käyntiin. Mikko sais tehdä uusia vpostauksia, se on hyvä piriste.
N:n igssä joku treffi tms kuva.
Vierailija kirjoitti:
N:n igssä joku treffi tms kuva.
Hyvä, että n:llä menee paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Se muutto onkin vasta myöhemmin, mä ihan luulin, että se tapahtuu nyt kuun vaihteeseen. Ihan hyvä etteivät hätäile, kun Marikin raskaana on, niin ei tuu liikaa kuormitusta vauvalle ja hänelle itselleen.
No hyvä, tilannehan vaikutti sen yhden postauksen perusteella ihan kamalalta, ei montaakaan päivää muuttoon ja uudesta asunnosta ei varmuutta. Ajattelin jo, että onko Mikolla burnautti ja tilanne laukeamassa käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen kuva Mikosta ja lapsesta blogissaan, yllättävän paljon näkyy lapsesta. Toki ei edelleenkään kasvoista, mikä toki on ihan ymmärrettävää.
En mäkään lapsistani naamakuvia julkaisisi, on tää maailma niin sairas, että mitä vaan voi tapahtua.
Hesarin jutussa taisi naama näkyä, vai muistanko väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se muutto onkin vasta myöhemmin, mä ihan luulin, että se tapahtuu nyt kuun vaihteeseen. Ihan hyvä etteivät hätäile, kun Marikin raskaana on, niin ei tuu liikaa kuormitusta vauvalle ja hänelle itselleen.
No hyvä, tilannehan vaikutti sen yhden postauksen perusteella ihan kamalalta, ei montaakaan päivää muuttoon ja uudesta asunnosta ei varmuutta. Ajattelin jo, että onko Mikolla burnautti ja tilanne laukeamassa käsiin.
Eiköhän Mari pidä jalat maassa, jos Mikko sekoilee ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloinen kuva Mikosta ja lapsesta blogissaan, yllättävän paljon näkyy lapsesta. Toki ei edelleenkään kasvoista, mikä toki on ihan ymmärrettävää.
En mäkään lapsistani naamakuvia julkaisisi, on tää maailma niin sairas, että mitä vaan voi tapahtua.
Ei näkynyt. Oli suojattu niin että kengän takana.
Eiköhän se mainostaminen jo riitä, M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Mari pidä jalat maassa, jos Mikko sekoilee ja päinvastoin.
Se on hienoa, jos kaikki ei ole Mikon varassa, vähän sen käsityksen blogista saa, että Mikolla paljon vastuuta kun Mari raskaana ja huonovointinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt. Oli suojattu niin että kengän takana.
Minä näen kyllä naaman siinä kuvassa, en ihan kokonaan, mutta melkein.
Kaatuileekohan Mikko paljonkin, siis tota isänpäiväkorttia luin... =)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se mainostaminen jo riitä, M.
Jos ihmiset keskustelee asiasta niin haittaako se jotakin, ei tarvitse lukea, N.
Olis kiva kuulla Mikon ajatuksia siitä, että pelottaako raskaus vai onko se luottavainen, se kun on taustalla sattunut kaikkea ikävää, niin miten reagoi niihin asioihin.