Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä takia tietämäsi/tuntemasti ihminen on saanut potkut työpaikaltaan? (Ei yt, tuotannolliset/taloudelliset syyt tms).

Vierailija
02.05.2016 |

Tuosta toisesta (http://www.vauva.fi/keskustelu/2554118/en_ymmarra_etta_mika_hinku_iltap…) ketjusta spinoffina.

Minä tiedän yhden henkilön joka sai potkut varkauden takia. Kyseinen tehdastyöläinen vei työpaikaltaan useamman tonnin edestä tavaraa.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joutunut purkamaan työsopimuksen koeajalla henkilöltä, joka ei jatkuvasta perehdytyksestä huolimatta noudattanut hygieniaohjeita, myöhästeli, ei ilmoittanut poissaoloistaan ja työvuorojen aikana lähinnä tuijotti seinää tekemättä mitään. Vaikutti haastattelussa ihan reippaalta ja skarpilta tyypiltä, mutta ensivaikutelma osoittautui sitten aika nopeasti virheelliseksi. Jonkin aikaa työyhteisössä vitsailtiin, että sai potkut tyhmyytensä takia.

Laittoipa tämä sankari vielä liiton edustajan soittamaan ja syyttämään minua asiattomasta irtisanomissyystä. Kun sanoin, että henkilö ei soveltunut työhön niin homma oli sillä selvä ja pääsihän hän sitten vielä nauttimaan karenssistakin. Oli huhujen mukaan laitettu edellisestäkin paikasta pihalle koeajalla, vaikka CV:ssä valehteli sopimuksen olleen määräaikainen (mun työhön ei kuulunut työtodistusten tarkistaminen tuolloin, tämän tapauksen jälkeen laitettiin kuulumaan).

Oli kyllä sellainen hutirekrytointi ettei tosikaan!

Öh. Tollanen rekrytoida olisi meillä entinen rekrytoija.

Vierailija
182/184 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä tyypillä oli muutenkin ilmeisesti ollut ongelmia, mutta kerran tuli töihin kunnollisessa krapulassa ja vielä vähän myöhässä. Koeajalla kun oli, sai saman tein lähtöpassit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva alisuorituminen asiantuntijatyössä, yksityissektori. Tämä usein se todellinen syy ollut, vaikka virallinen syy välillä joku muu.

Vierailija
184/184 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hidas.