Poikaystäväni postaa alastonsuomeen kuvia peniksestään
Elikä seurustelukumppanillani on alastonsuomessa tunnukset ja laittaa sinne peniksestään kuvia näytille, ei siis kuvaa omaa naamaansa laisinkaan, joten häntä sieltä ei voi tunnistaa. Ei tee tätä minulta mitenkään salassa vaan ihan meidän aktin jälkeen tai jopa siinä ennen saattaa kaivaa puhelimen taskustaan ja pyytää minua odottamaan hetkisen - ottaa siinä sitten kuvia kalustaan ja myöhemmin postaa ne alastonsuomeen. Onkohan tällainen kovin normaalia? Sikäli hyvä asia on, että tosiaan kuvat ovat vain ja ainoastaan hänen kalustaan, joten kukaan ei häntä sieltä tunnistamaan pysty, onko siis ihan harmitonta? Toisaalta minua häiritsee se, että ei ole kovin kiihottavaa siinä juuri ennen seksiä, kun toinen keskeyttää ja kaivaa jostain puhelintaa kuvaa varten. Se jotenkin niin latistaa tunnelman ja mun on sitten vaikea kiihottua uudelleen.
Kommentit (9)
On niin törkeää, että, jos laitat miehen nimimerkin, käyn AS:ssa pitämässä hänelle moraalisaarnan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Miksi tekee tätä?
Tekee tätä koska on kuulema hänen "harrastuksensa", jotenkin kokee että toteuttaa taiteellista itseään ja nauttii eroottisten asioiden kuvaamisesta. kuulostaa kyllä miehen suusta jotenkin omituiselta?
Minunkin ex teki tätä, tosin salasi koko asian. En ymmärrä mitä se niillä kuvilla haki. Pillu sille ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin ex teki tätä, tosin salasi koko asian. En ymmärrä mitä se niillä kuvilla haki. Pillu sille ei kelvannut.
Voi luoja, tuo varsinkin oli perseestä ettei kertonut sinulle! Meillä asiaa ei ole salailtu mitenkään mutta en vaan millään saa käsiteltyä tätä asiaa...
Kyllä on sairasta.