Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalin työntekijän tapa tyrkyttää jäsenyyttä

02.05.2016 |

Irtisanoin kuntosalijäsenyyteni (64 €/kk) noin vuosi sitten kun jäin hoitovapaalle. Perheen taloudellisen tilanteen vuoksi on ollut pakko karsia pois kaikki ylimääräiset menot, jotta lapsi saisi olla kotihoidossa mahdollisimman pitkään. Kuntosalijäsenyys tuntuu tässä tilanteessa turhalta luksukselta, kun kuntoilla voi ilmaiseksikin.

Nyt mulle soitettiin kuntosalilta ja kerrottiin että jos aloitan jäsenyyden uudelleen saisin kuntoilla "edullisesti" 59 €/kk kunnes hoitovapaa päättyy. Vastasin että ei ole varaa. Siihen kuntosalin työntekijä vastasi tylysti, että pitäisi laittaa prioriteetit oikeaan järjestykseen ja että minä olisin parempi äiti ja puoliso, jos kävisin salilla pitämässä itsestäni huolta. Tämä työntekijä oli siis minulle täysin tuntematon ihminen, mutta ilmeisesti hänellä oli jo oma mielipide siitä millainen äiti ja puoliso minä olen.

No tuo kuntosali menetti nyt sitten lopullisesti yhden asiakkaan. Vaihdan toiseen saliin kun palaan työelämään :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta suoraan salille.

Vierailija
2/3 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin äänestän yleensä jaloilla, harvoin jaksaa valituksia tehtailla. Huonot työntekijät tulee firmoille kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös samantyyppinen loukkaava kokemus. Olin kuntosalilla tutustumassa ja sanoin, etten voi tehdä sopimusta neuvottelematta mieheni kanssa, koska hän joutuu hoitamaan lapsia joka kerta kun menen salille. Sopimuksia kauppaava henkilö tokaisi minulle, että enkö saa tehdä itse omaa hyvinvointiani koskevia päätöksiä ja mieskö nämä asiat päättää. Koin kommentin loukkaavaksi, koska yleensä tällaiset ajankäytölliset päätökset meillä tehdään yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän