Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja: Missä olet töissä ja mihin suuntauduit?

Vierailija
02.05.2016 |

Otsikossa kysymys. Mietin suuntautumis vaihtoehtoani.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla

Vierailija
2/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitoon ja huolenpitoon suuntauduin, kotihoidossa työskentelen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys- ja päihdetyö. 15 vuotta psykiatrisessa sairaalassa mielisairaanhoitajan vakanssilla.

Vierailija
4/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistosairaalassa osastonsihteerinä. Olen suuntautunut mielenterveys-, kriisi- ja päihdepuolelle :D Näiden välissä vierähti yli vuosikymmen ihan eri alan hommissa.

Vierailija
5/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoulussa. Suuntauduin lapsiin ja nuoriin. 

Vierailija
6/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysaseman vuodeosastolla. Suuntautuminen oli sairaanhoito ja huolenpito.

Vierailija
7/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun terveydenhuolto. Viihdyn erittäin hyvin, siistiä sisä- ja päivätyötä. :)

Vierailija
8/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja nuorten hoito ja kasvatus. Olen päiväkodissa töissä.

Vierailija
9/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntauduin sairaanhoitoon ja huolenpitoon. Työskentelen vanhusten tehostetun palveluasumisenyksikössä.

Vierailija
10/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys- ja päihdetyö, nykyinen työpaikka vaikeasti vammaisten päivätoiminta.

Vierailija
11/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä vastausten perusteella kiinnostaa? Kysy siitä.

Vierailija
12/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhustyö. Teen sekä vanhainkodeissa että päiväkodeissa keikkaa...

Vierailija
13/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän vaikeaa miettiä mikä olisi kivoin paikka! Kuitenkin mietin että millaista oli opiskella suun terveydenhuollossa ja löytyikö heti töitä? Myös vanhusten kanssa työskentely esim. Sairaalassa kiinostaa. Kannattaisiko silloin valita sahu vai vanhukset? Onko muutenkin järkevämpää suuntautua sahuun kuin vanhuksiin, jos jossain vaiheessa haluaisin vaikka olla töissä vanhusten kotihoidossa? Minulla ei ole kokemusta vaikeasti vammaisten kanssa työskentelystä, voisiko joku kertoa millaista työ on rankkuudeltaan?

Ap

Vierailija
14/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä missä millonki. Suuntauduin suun terveydenhoitoon.

Vierailija
15/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän vaikeaa miettiä mikä olisi kivoin paikka! Kuitenkin mietin että millaista oli opiskella suun terveydenhuollossa ja löytyikö heti töitä? Myös vanhusten kanssa työskentely esim. Sairaalassa kiinostaa. Kannattaisiko silloin valita sahu vai vanhukset? Onko muutenkin järkevämpää suuntautua sahuun kuin vanhuksiin, jos jossain vaiheessa haluaisin vaikka olla töissä vanhusten kotihoidossa? Minulla ei ole kokemusta vaikeasti vammaisten kanssa työskentelystä, voisiko joku kertoa millaista työ on rankkuudeltaan?

Ap

Hae asiakaspalvelu ja tietohallintaan ja osastosihteeriksi. Siinäkin on erilaisia paikkoja olla töissä, joissakin jopa viikonloppuja. Tulet vielä kiittämään minua, sillä kaikki muut ovat äärimmäisen raskasta paskaa, eikä ne hommat siitä ikinä muutu. Osastosihteerinä ei tarvitse haistaa paskanhajua, eikä ottaa nyrkistä. Muut hoitaa ne hommat ja sinä vaan vastaat tietokoneesi kautta osaston toiminnasta.

Vierailija
16/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkärissä missä millonki. Suuntauduin suun terveydenhoitoon.

Mitä pidät työstäs?

Vierailija
17/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sairaanhoitoon ja huolenpitoon suuntauduin, kotihoidossa työskentelen

Sama

Vierailija
18/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hae asiakaspalvelu ja tietohallintaan ja osastosihteeriksi. Siinäkin on erilaisia paikkoja olla töissä, joissakin jopa viikonloppuja. Tulet vielä kiittämään minua, sillä kaikki muut ovat äärimmäisen raskasta paskaa, eikä ne hommat siitä ikinä muutu. Osastosihteerinä ei tarvitse haistaa paskanhajua, eikä ottaa nyrkistä. Muut hoitaa ne hommat ja sinä vaan vastaat tietokoneesi kautta osaston toiminnasta.

Paitsi digitalisaatio syö työpaikat kohta eläköitymistä nopeammin... t. tähän ketjuun aikaisemmin vastannut osaastonsihteeri

Vierailija
19/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos neuvosta, mutta pidän siitä, että pystyn auttamaan ihmisiä. Vaikka sillä uhalla, että joskus saa nyrkistä. Olen kyllä saanut, eikä se lannista opiskeluintoani. Parasta esim. Vanhustyössä on huomata kuinka vanhukselle tulee hyvä mieli ihan pienestä asiasta, vaikka siitä että kyselee kuulumisia ja muita asioita.

ap

Vierailija
20/47 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ite kyllästyisin vaan istumaan koneen ääressä 8 tuntia päivässä :D

Ite valmistuin mielenterveys ja päihdetyö. Vakipaikka yksityisessä vanhusten hoivakodissa, oon tehny keikkaa myös vuodeosastolla ja kotihoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän