Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Mieheni ei halua harrastaa kanssani mitään, edes korttipelejä

Vierailija
22.02.2006 |

vain seksi kiinnostaa jos tarjoan sitä. Aina on " huono hetki" kun ehdotan jotakin. Haluaisin yhdessä lenkille tai uimaan tai edes pelata monopolia mutta hän sanoo joka kerta " joskus toiste" . Koskaan hän ei sano mikä olisi parempi ajankohta. Kerran sain sovittua päivämäärän jolloin söisimme yhdessä illallista. No, sekin jäi sitten. Mieleni on tosi paha tästä kaikesta. Mies tekee paljon töitä ja tunnen itseni huonoksi kun " kehtaan" vaatia vielä pelihetkeä kanssani. Olisi vain mukavaa harrastaa joskus kahdestaan jotakin. Olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja meillä on 1 lapsi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse sure sitten jatkuvasti suhteen tilaa.

ap

Vierailija
22/22 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin oon samanlaisen nösverön kanssa avoliitossa. 7 vuotta takana, rakastetaan kamalasti ja itketään kun joudutaan työmatkojen vuoksi eroon..

Mää suosittelen sitä että viet kengät miehelle (lue: heität sen kengät sille) ja LÄHDETTE tuulettuun! Piste.

Ulkoilu tekee hyvää keholle ja sielulle -niin oon kuullu ja siinä on löntystellessä hyvä hetki jutella!

Mää oon joskus hankkinu Tiimarista jotain pelejä joita on sitten kerran pelattu -koska mää vaadin!

Sanot vaikka että sulla on tylsää ja lähdet kohta pettään miestä jos et saa häneltä huomioo, pissaat lattialle tai muuta yhtä sekoa -Naurat päälle kun hullu niin eiköhän se tee sun mielenterveyden vuoksi poikkeuksen! Tai lahjo: Saat seksiä jos pelataan tota kivaa lautapeliä!

Eiks uhkaus, lahjonta ja kiristys oo sopivia kasvatusmuotoja!? =D

Ei siinä ny eroa tartte heti miettiä; sanot vaan että ny mennään ja soitat johonkin väriammus-pläjäykseen ja MENETTE.. tai minigolffia tai sulkkista tai golffia! Koska sää niin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan