Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Median ajojahti Chris O'neillin suhteen järkyttävää!

Vierailija
02.05.2016 |

Järkyttävää tuo median ajojahti Chris O'neillin suhteen! Nyt hän on jättänyt sormuksen pois kuulema! huh huh!
mies

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täällä kaikki ovat niin hyväuskoisia? Jo Jenkeissä asuessaan tämä pariskunta riiteli ja raivosi äänekkäästi kadulla, suhde on rakoillut jo kauan.

Chris jätti mielenosoituksellisesti sormuksensa pois, Madde koittaa hymyillä ja pitää kulisseja yllä... kun on isäpapan synttäreistä kysymys ja ei halua skandaalia. Madde-parka.

Vierailija
42/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin epäsuhtainen pari, ettei tule kauaa olemaan yhdessä. Maddella varmaan joku komistus jo salarakkaana.

Vanha, pöhöttynyt, ruma Chris. Yrmeä ja viinaan menevä...

Miksi ihmeessä olisi, sillähän on komea aviomies joka näyttää ihan ikäiseltään. Kyllä tuolla lähiökapakoiden lähistöillä näkee niitä oikeita viinaan meneviä miehiä ja ne ei kyllä näytä yhtään samalta.. Minkähän kedon kaunein kukkanen sinä mahdatkaan itse olla..?

No voin kertoa että Chris näyttää ikäistään 10 v. vanhemmalta, kun taas itse näytän 10 vuotta nuoremmalta, vaikkei asia tähän millään tavalla kuulu... Sanoin heti kun näin tämän pariskunnan, etteivät tule olemaan loppuelämää yhdessä. Syön hattuni jos ovat 2 vuoden päästä yhdessä. Luultavasti ovat jo nyt kulissiliitossa, lasten takia. Maddehan eli kauan Ruotsissa yksin... kun Chris oli Lontoossa...

Mahtava analyysi varsinkin kun juttus perustuu suomalaisen hömppälehdistön otsikoihin ja kuviin.

Ihmisten suhteen tilaa kun ei voi kuvista tai lehtikirjoituksista tietää.. Vai haluatko miten arvioisin sinut sun kirjoituksen perusteella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei koskaa katso Maddea ja hymyile tälle? Tavallisetkin ihmiset hymyilevät toisilleen enemmän kuin noi, joiden pitäisi edes julkisuudessa esittää onnellista avioparia. Eikä Maddekaan näytä ihastuneelle ja onnelliselle. Ja se karkaa heti takaisin maailmalle, kun se ei jaksa enempää esittää iloista. Eikä se Sofiaa varmaan mitään vihaa, käyttää sitä vaan tekosyynä, että voi lähteä tiehensä.

Oletko kärpäsenä katossa heidän arjessaan mukana? Vai sanotko näin niiden kuvien perusteella, joissa pariskunta poseeraa kameroille edustustehtävissä?

No eikö niiden pitäisi juurikin edustaessaan vähän teeskennellä lämpimiä tunteita enemmän? Kaikkihan sitä ihmettelee nyt kun se mies on semmonen outo hapan pökkelö.  Osaa Danielkin enemmän esiintyä vaikkei silläkään mitään prinssipuolison koulutusta ole. Mä olen sitä mieltä, että niille tulee ero ihan kohta.

Eiväthän he ole niissä kissanristiäisissä edustamassa parisuhdettaan.

Vierailija
44/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin epäsuhtainen pari, ettei tule kauaa olemaan yhdessä. Maddella varmaan joku komistus jo salarakkaana.

Vanha, pöhöttynyt, ruma Chris. Yrmeä ja viinaan menevä...

Miksi ihmeessä olisi, sillähän on komea aviomies joka näyttää ihan ikäiseltään. Kyllä tuolla lähiökapakoiden lähistöillä näkee niitä oikeita viinaan meneviä miehiä ja ne ei kyllä näytä yhtään samalta.. Minkähän kedon kaunein kukkanen sinä mahdatkaan itse olla..?

No voin kertoa että Chris näyttää ikäistään 10 v. vanhemmalta, kun taas itse näytän 10 vuotta nuoremmalta, vaikkei asia tähän millään tavalla kuulu... Sanoin heti kun näin tämän pariskunnan, etteivät tule olemaan loppuelämää yhdessä. Syön hattuni jos ovat 2 vuoden päästä yhdessä. Luultavasti ovat jo nyt kulissiliitossa, lasten takia. Maddehan eli kauan Ruotsissa yksin... kun Chris oli Lontoossa...

Mahtava analyysi varsinkin kun juttus perustuu suomalaisen hömppälehdistön otsikoihin ja kuviin.

Ihmisten suhteen tilaa kun ei voi kuvista tai lehtikirjoituksista tietää.. Vai haluatko miten arvioisin sinut sun kirjoituksen perusteella

Sulla näyttää menevän pahasti tunteisiin kun olen eri mieltä Madden ja Chrisin liitosta. Iltalääke!

Madde on kuin edesmennyt Diana, kaunis ja rakkaudettomassa suhteessa. Toisin päin vaan, uskon että Chris palvoo Maddea, mutta Madde ei rakasta.

Vierailija
45/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkujaankaan oo tykännyt Chrisistä. Naama ihan turvonnut. Selvästi juo alkoa ihan liikaa eikä Madde ja perhe-elämä paljon kiinnosta.

Vierailija
46/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsimällä etsii, löytää kyllä. Jos alettaisiin ruotia Danielin ilmeitä! Aika vakavanoloinen hänkin on, katsooko vaimoaan?? Missä sormus, missä hymy, missä iloisuus?? Tai vaikka ketä... ainahan sadasta kuvasta saa valittua viisi oikein epäedustavaa ja vaikka sellaista, jossa pariskunta juuri sattumalta ei katso toisiaan jne.

Varmaan jos tehtäisiin kaksi juttua:

1. Chris ja Madde eivät katsoneet tosiaan, eivät hakeutuneet toistensa seuraan

2. Onnelliset Madde ja Chris säteilivät kuninkaan juhlallisuuksissa

Kummastakin aiheesta saisi yllinkyllin kuvamateriaalia, kun valitsisi vaan sopivat kuvat. Olen tästä varma. Ruotsin kuninkaallisista vaan nyt tarvitaan tällaisia juttuja Victorian ja Danielin / Sofian ja Carl Philipin onni versus Madden ja Chrisin onnettomuus, muuten menee raportit kai liian tylsäksi hymistelyksi???

Minusta aika törkeää.

Näiden juttujen takia tuo pariskunta on minusta nykyään sympaattinen, tunnen myötätuntoa...

Vierailija
47/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei koskaa katso Maddea ja hymyile tälle? Tavallisetkin ihmiset hymyilevät toisilleen enemmän kuin noi, joiden pitäisi edes julkisuudessa esittää onnellista avioparia. Eikä Maddekaan näytä ihastuneelle ja onnelliselle. Ja se karkaa heti takaisin maailmalle, kun se ei jaksa enempää esittää iloista. Eikä se Sofiaa varmaan mitään vihaa, käyttää sitä vaan tekosyynä, että voi lähteä tiehensä.

Oletko kärpäsenä katossa heidän arjessaan mukana? Vai sanotko näin niiden kuvien perusteella, joissa pariskunta poseeraa kameroille edustustehtävissä?

No eikö niiden pitäisi juurikin edustaessaan vähän teeskennellä lämpimiä tunteita enemmän? Kaikkihan sitä ihmettelee nyt kun se mies on semmonen outo hapan pökkelö.  Osaa Danielkin enemmän esiintyä vaikkei silläkään mitään prinssipuolison koulutusta ole. Mä olen sitä mieltä, että niille tulee ero ihan kohta.

Eiväthän he ole niissä kissanristiäisissä edustamassa parisuhdettaan.

Just näin. Voin just kuvitella, miten av-mammat tällä hetkellä repisivät pelihousujaan, jos vaikka C-P ja Sofia olisivat vähän näyttäneet suhteensa tilaa papan seitsenkymppisillä.

Vierailija
48/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan raskasta olla joku prinssinpuoliso Älämölön kuningaskunnassa ja joutua lentämään vähän väliä jonnekin juhlallisuuksiin

Ei Chrisiä ole kasvatettu miksikään hovipojuksi.

Pakotettiinko hänet naimisiin?

Vierailija
49/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinisilmäinen uskoo, ettei Chris ole alkkis tai että ainakin hänellä on jonkinlainen alkoholiongelma. Mistäkö tiedän? No olen tarjoilijana ollessani harjaantunut tunnistamaan juopon... samoin olen itsekin ollut hieman viinaanmenevä joten "kyllä juoppo juopon tunnistaa".

Chris on aina baarissa tai drinkki kourassa kaikissa juhlatilaisuuksissa ja niiden päätteksi hänen kasvonsa ovat tosiaan punakat. Hän on myös pöhöttynyt ja turvonnut. Hän tuli omiin häihinsäkin suoraan baarista ja riensi heti ryyppämään niiden jälkeen (mikä toki ymmärrettävää, mutta hänellä liiankin kiire hakemaan lisää alkoholia kun edellinen annos ei enää vaikuta ja tarvii krapularyypyn myös selkeästi).

Kukaan muu tästä perheestä ei vaikuta alkkikselta.

Vierailija
50/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itseasiassa, ne kylläkin ON edustamassa tuolla juurikin parisuhdettaan, että kansalla on katseltavaa ja ihmeteltävää. Sitähän tuon koko kuninkallisorganisaation touhu on. Viihdettä kansalaisille.  Nyt ne esittää avioparia, jolla ei mene hyvin. Totta tai ei. Luultavasti totta.

Vierailija
51/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei vicin ukon yrmeää ilmeestä kirjoitettu vaikka sillä oli oma lapsi sylissä

Vierailija
52/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan raskasta olla joku prinssinpuoliso Älämölön kuningaskunnassa ja joutua lentämään vähän väliä jonnekin juhlallisuuksiin

No herranen aika! Tuo edustaminen ei ole yhtä kuin avioliitto! Se on yksi osa tätä liittoa, mutta osa, joka ei istu hänelle yhtään, eikä tarvitsekaan - hänellä ei ole virallista asemaa Ruotsin hovissa. Itsellänikin on vähän vastaava tilanne (ei toki kuninkaallinen ;), mutta olen silti onnellisesti naimisissa.

Vierailija
53/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis itseasiassa, ne kylläkin ON edustamassa tuolla juurikin parisuhdettaan, että kansalla on katseltavaa ja ihmeteltävää. Sitähän tuon koko kuninkallisorganisaation touhu on. Viihdettä kansalaisille.  Nyt ne esittää avioparia, jolla ei mene hyvin. Totta tai ei. Luultavasti totta.

Eivät he edusta parisuhdettaan, vaan Ruotsin kuningashuonetta.

Vierailija
54/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haastattelu muutti kyllä käsitykseni Chrisistä. Mielestäni sopivat hyvin toisilleen. Mediasta saa kyllä aika negatiivisen kuvan kys. henkilöstä.

Vierailija
55/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ilmeiden ruotiminen naurattaa kyllä. Ihan kivaa vaihtelua, kun noissa piireissä ei joku kiristä naamalleen kamalaa tekovirnettä heti, kun jossain vilahtaa kamera.

Jotenkin niin suomalaista. Heti jos joku hymyilee, se on vain tekohymy tai tekovirhe. Iloinen ihminen aina teeskentelee, yrmy on aito ja oikea.

Vierailija
56/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herranen aika! Tuo edustaminen ei ole yhtä kuin avioliitto!

Enhän minä niin väittänytkään. Hän on kuitenkin itse valinnut mennä naimisiin naisen kanssa, jonka perhe ei ole ihan tavallisimmasta päästä. Aikuinen Chris oli kun tapasivat, joten luulisi miettineen, onko hänestä prinssipuolisoksi, vai aikooko kulkea vain omia polkujaan. Tuossa avioliitossa edustaminen kuuluu kuitenkin kuvioihin. Jos ei sitä kestä, ei ota kuninkaallista puolisoksi.

Vierailija
57/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herranen aika! Tuo edustaminen ei ole yhtä kuin avioliitto!

Enhän minä niin väittänytkään. Hän on kuitenkin itse valinnut mennä naimisiin naisen kanssa, jonka perhe ei ole ihan tavallisimmasta päästä. Aikuinen Chris oli kun tapasivat, joten luulisi miettineen, onko hänestä prinssipuolisoksi, vai aikooko kulkea vain omia polkujaan. Tuossa avioliitossa edustaminen kuuluu kuitenkin kuvioihin. Jos ei sitä kestä, ei ota kuninkaallista puolisoksi.

Olisit heti argumentoinut noin kuten tuossa yllä nyt teitkin. Tuollainen kuka pakotti-heitto oli vain typerä. Ja typerää oli myös alkaa jälkeenpäin sanoa, etten väittänytkään ym. nillitystä. Kannattaa perustella kantansa järkevästi alunperinkin, eikä heittää vain tyhmiä välihuutoja, ihan vain vinkiksi.

Vierailija
58/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Chrisiä sen takia, että hän uskaltaa olla sellainen kuin on. Ei nöyristele tai pidä yllä karseaa tekohymyä. Eikö Chris näyttänyt joskus suhteen alussa keskisormea paparazzeille?

Eli kusipää siis? Ei mitään tapoja. Sen ku arvostat. Minä arvostat aikuismaista ja sivistynyttä käytöstä.

Itse kun joutuisit tuohon tilanteeseen, niin mielesi saattaisi muuttua. Olisiko sinusta kivaa, kun paparazzit vainoaisivat sinua joka paikkaan, etkä saisi edes lomalla olla rauhassa? Ehkei Chris halua itsestään mitään salaa otettuja kalsari/alastonkuvia lehtiin.

Vierailija
59/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei vicin ukon yrmeää ilmeestä kirjoitettu vaikka sillä oli oma lapsi sylissä

Hyshys!Ei Victoriasta tai Danielista sovi puhua tuollaista!Hehän ovat pyhimyksiä!Hyshys!

Vierailija
60/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusilme on kuulemma aika vittumainen ja kyllästynyt, vaikka olisikin iloinen ja tyytyväinen. Ei kaikki jaksa vetää tekoilmettä.