Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Median ajojahti Chris O'neillin suhteen järkyttävää!

Vierailija
02.05.2016 |

Järkyttävää tuo median ajojahti Chris O'neillin suhteen! Nyt hän on jättänyt sormuksen pois kuulema! huh huh!
mies

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin epäsuhtainen pari, ettei tule kauaa olemaan yhdessä. Maddella varmaan joku komistus jo salarakkaana.

Vanha, pöhöttynyt, ruma Chris. Yrmeä ja viinaan menevä...

Ehkä chris on stressaantunut, koska tietää madden vihaavaan vanhempiaan ja sofiaa?

Ei pysty suojelemaan tavallaan sitä ja niiden lapsia.

Chrisista liikkuu tukholmassa juttuja, että on erittäin ystävällinen ja kohtelias. Ruotsin media ajattaa sitä ja ylistää sofiaa, koska ne ei ole koskaan tykänneet madeleinesta. 

Madden vihaavan vanhempiaan ja Sofiaa?? Höpö höpö... Chris voi olla ystävällinen, mutta aina se ei riitä... jos ei ole vetovoimaa...

Vierailija
22/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin epäsuhtainen pari, ettei tule kauaa olemaan yhdessä. Maddella varmaan joku komistus jo salarakkaana.

Miksi ihmeessä olisi, sillähän on komea aviomies joka näyttää ihan ikäiseltään. Kyllä tuolla lähiökapakoiden lähistöillä näkee niitä oikeita viinaan meneviä miehiä ja ne ei kyllä näytä yhtään samalta.. Minkähän kedon kaunein kukkanen sinä mahdatkaan itse olla..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä koskaan näytä siltä, että tykkäisi Maddesta. EN ole nähnyt yhtään kuvaa mistään hellästä hetkestä tai edes siitä, että se katselisi vaimoaan.  Mä en ihmettele vaikka ne eroaisi ihan pian. Toi ei näytä miltään rakkausliitolta. Ne ei edes teeskentele.

Vierailija
24/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris vaikuttaa alkoholistilta ja on ihan ok, jos häntä arvostellaan. Ei kuninkaalliset voi jättää tuon tason tilaisuuksissa sormusta himaan kuten tavikset. Madde luuli aikoinaan pokanneensa jonkin Mister Bigin, mutta saikin nolon ja epäedustavan vanhan juopon.

Juopolla on tuollaiset punakat kasvot ja aina lasi tai rööki kourassa.

Veikkaan eroa, jos Madde myöntää tehneensän väärän valinna.

Minulla ei ole mitään hajua siitä, onko Chris alkoholisti vai ei. Kuitenkin ihan ohiksena sanoisin, että punoitus naamalla ei ole automaattisesti alkoholismin merkki.

Itselläni on aika ajoin punoitusta kasvoissa ja joskus ihottumaakin, mutta en ole alkoholisti. Minulla on couperosa/rosacea.

Vierailija
25/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeaakohan Krisua jossainvaiheessa oikeasti potuttamaan mihin porukoihin meni sekaantumaan.

Eihän se noihin ääliö-toimittajiin ole sekaantunut.. Ja vähän alkaa vaikuttaa, että jotakuta toimittajaa se ilman jäänti harmittaa ja isosti.

Vierailija
26/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris vaikuttaa alkoholistilta ja on ihan ok, jos häntä arvostellaan. Ei kuninkaalliset voi jättää tuon tason tilaisuuksissa sormusta himaan kuten tavikset. Madde luuli aikoinaan pokanneensa jonkin Mister Bigin, mutta saikin nolon ja epäedustavan vanhan juopon.

Minulla ei ole mitään hajua siitä, onko Chris alkoholisti vai ei. Kuitenkin ihan ohiksena sanoisin, että punoitus naamalla ei ole automaattisesti alkoholismin merkki.

Itselläni on aika ajoin punoitusta kasvoissa ja joskus ihottumaakin, mutta en ole alkoholisti. Minulla on couperosa/rosacea.

Mä olen ihan yhtä punakka kun olin tunnin tänään ulkona. Ja ihan kävin lenkillä, en juonut kuin vettä.

Vierailija
27/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris on wikipedian mukaan syntynyt 1974, olin ihan varma että on kymmenen vuotta vanhempi, on niin kulahtanut ukkeli. Mutta oikeasti vähän voisi tsempata, ajaa parran eikä olla koko ajan niin yrmy näissä juhlallisuuksissa, kun appiukko kuitenkin omalta osaltaan kustantaa nuorenparin elämäntyyliä.

Se appiukko mitään kustanna. Ruotsalaiset veronmaksajat kustantaa.

Vierailija
28/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kasvot voisivat punoittaa VAIN alkoholista. Pelkästään veetutuksestakin ne voi punoittaa. On raskas päivä ja kaikenmaailman juhlallisuuksia kielellä jota ei ymmärrä. Olisi varmaan raskasta olla joku prinssinpuoliso Älämölön kuningaskunnassa ja joutua lentämään vähän väliä jonnekin juhlallisuuksiin, joita tuntikaupalla käytäisiin älämölökielellä ja lehdistö räpisisi kuvia ja analysoisi jokaista ilmettäni, kilojani, sormuksiani, punoitustani jne.jne.jne. Ei Chrisiä ole kasvatettu miksikään hovipojuksi.

Vierailija
29/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei koskaa katso Maddea ja hymyile tälle? Tavallisetkin ihmiset hymyilevät toisilleen enemmän kuin noi, joiden pitäisi edes julkisuudessa esittää onnellista avioparia. Eikä Maddekaan näytä ihastuneelle ja onnelliselle. Ja se karkaa heti takaisin maailmalle, kun se ei jaksa enempää esittää iloista. Eikä se Sofiaa varmaan mitään vihaa, käyttää sitä vaan tekosyynä, että voi lähteä tiehensä.

Vierailija
30/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisi, sillähän on komea aviomies joka näyttää ihan ikäiseltään. Kyllä tuolla lähiökapakoiden lähistöillä näkee niitä oikeita viinaan meneviä miehiä ja ne ei kyllä näytä yhtään samalta.. Minkähän kedon kaunein kukkanen sinä mahdatkaan itse olla..?

No voin kertoa että Chris näyttää ikäistään 10 v. vanhemmalta, kun taas itse näytän 10 vuotta nuoremmalta, vaikkei asia tähän millään tavalla kuulu... Sanoin heti kun näin tämän pariskunnan, etteivät tule olemaan loppuelämää yhdessä. Syön hattuni jos ovat 2 vuoden päästä yhdessä. Luultavasti ovat jo nyt kulissiliitossa, lasten takia. Maddehan eli kauan Ruotsissa yksin... kun Chris oli Lontoossa...

Vierailija
31/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ei koskaa katso Maddea ja hymyile tälle? Tavallisetkin ihmiset hymyilevät toisilleen enemmän kuin noi, joiden pitäisi edes julkisuudessa esittää onnellista avioparia. Eikä Maddekaan näytä ihastuneelle ja onnelliselle. Ja se karkaa heti takaisin maailmalle, kun se ei jaksa enempää esittää iloista. Eikä se Sofiaa varmaan mitään vihaa, käyttää sitä vaan tekosyynä, että voi lähteä tiehensä.

Oletko kärpäsenä katossa heidän arjessaan mukana? Vai sanotko näin niiden kuvien perusteella, joissa pariskunta poseeraa kameroille edustustehtävissä?

Vierailija
32/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei Chris viitsinyt käydä parturissa tai ajaa partaansa, kertoo kunnioituksen puutteesta. On jo sevästi heittänyt hanskat naulaan...

Vierailija
33/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ihan yhtä punakka kun olin tunnin tänään ulkona. Ja ihan kävin lenkillä, en juonut kuin vettä.

Niinpä. Itsellänikin ulkoilu ja esim. hermostuneisuus saa naaman punoittamaan.

Vierailija
34/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti anoppini on kirkuvanpunainen ja kaula täplillä jännittävissä tilanteissa, esim. kun tulee vieraita. Toivottavasti häntä ei luulla juopoksi, jos se käy näin helposti ja yksioikoisesti :(

Vierailija
35/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan Chrisiä sen takia, että hän uskaltaa olla sellainen kuin on. Ei nöyristele tai pidä yllä karseaa tekohymyä. Eikö Chris näyttänyt joskus suhteen alussa keskisormea paparazzeille?

Eli kusipää siis? Ei mitään tapoja. Sen ku arvostat. Minä arvostat aikuismaista ja sivistynyttä käytöstä.

Vierailija
36/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeaakohan Krisua jossainvaiheessa oikeasti potuttamaan mihin porukoihin meni sekaantumaan.

Eihän se noihin ääliö-toimittajiin ole sekaantunut.. Ja vähän alkaa vaikuttaa, että jotakuta toimittajaa se ilman jäänti harmittaa ja isosti.

Iltalehden Ylimutka näyttää ainakin kieli pitkällä etsivän merkkejä parisuhteen rakoilusta... Vaikka Chrisin ja Madeleinen käytös toisiaan kohtaan ei poikkea mitenkään siitä, miten vaikka Daniel ja Victoria esiintyivät toistensa seurassa. Ei mitään julkikähmintää ollut heidänkään välillään, eikä Danieliltakaan montaa hymyä onnistunut kameroille tallentumaan. Silti Chris on se yrmy, joka ei edes osoita hellyyttä vaimolleen kirkon käytävällä.

Vierailija
37/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen Chrisin on pakko rakastaa Madeleinea, kun tuota teatteria jaksaa. Oikeasti Chris on mun mielestä normaalein koko perheestä. Enkä ole pöhö alkkis, jos joku sitä epäilee.

Vierailija
38/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kärpäsenä katossa heidän arjessaan mukana? Vai sanotko näin niiden kuvien perusteella, joissa pariskunta poseeraa kameroille edustustehtävissä?

No eikö niiden pitäisi juurikin edustaessaan vähän teeskennellä lämpimiä tunteita enemmän? Kaikkihan sitä ihmettelee nyt kun se mies on semmonen outo hapan pökkelö.  Osaa Danielkin enemmän esiintyä vaikkei silläkään mitään prinssipuolison koulutusta ole. Mä olen sitä mieltä, että niille tulee ero ihan kohta.

Vierailija
39/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ilmeiden ruotiminen naurattaa kyllä. Ihan kivaa vaihtelua, kun noissa piireissä ei joku kiristä naamalleen kamalaa tekovirnettä heti, kun jossain vilahtaa kamera.

Vierailija
40/78 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä "välirikosta" ole Suomessakaan raportoinut kuin Iltalehti, mistä sitten ovat tietonsa saaneetkaan, sopii kysyä.