Anttilan "Ankkalinna": mauttomuuden huippu
Walt Disney varmaan kääntyisi haudassaan jos tietäisi millaista roskaa Anttila on ankoista saanut aikaan
LASTENLEHTI ja koko perheen tavaratalo. Vien rahani jatkossa muualle. En osaa kuvitella että esim. Stockmann lähtisi tälle linjalle. Mikki on melaveikko, Aku on munaton, Iines on pihtari ja tyrkky. Hauskaa? Eikö lapsilla ole oikeutta lapsuuteen enää ilman että seksi (ja noin alatyylisenä vielä) sotketaan lasten sarjakuviin?
Kommentit (21)
Aivan käsittämätöntä skeidaa. En ymmärrä, missä mättää, ja miten tuollaisen annetaan tapahtua? Tietääköhän se uusi ulkomainen omistaja, mitä firman nimissä täällä touhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätöntä skeidaa. En ymmärrä, missä mättää, ja miten tuollaisen annetaan tapahtua? Tietääköhän se uusi ulkomainen omistaja, mitä firman nimissä täällä touhutaan?
Jos tietää niin on taatusti oikeusjuttu edessä.
Aivan järkyttävä mainos.. huhhuh. Olen sanaton. Ei kyllä naurattanut..
Ihme hiekkavittuja taas liikenteessä.
Kerrassaan matalamielistä Ankkalinnan rivoksi tekemistä. Typeryyden huippu. Tahtoisin nähdä tyypit, jotka tästä "upeasta mainoksesta" varmaan palkitaan.
Tämä viimeistelee sen, minkä "erinomanlainen" aloitti eli en käy enää Anttilassa. Samaa p*skaa kuin "halpuuttaminen."
Tää mainos varmaan vetoaa niihin, joiden mielestä Cheek tekee hyvää musaa.
Ai, mun mielestä oli ihan hauska. Överihän se oli, mutta niin sen kuuluukin olla..
Siis mitä helvettiä mä just katsoin, miten tää liittyy Anttilaan :D
Mikä idea tässä nyt oli mainoksena Anttilalle... Sketsiohjelman täytteenä varmaan menisikin.
Nojoo, ei nyt itseänikään naurattanut, mutta eipä naurata putoukset, snl:ät yms. Samaa tasoa tuon kanssa, joten en nyt näe syytä kauhistua.
Mielen köyhyyttä. 15 vuotta sitten tuo olisi voinut olla jännääkin, tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä mä just katsoin, miten tää liittyy Anttilaan :D
Siellä on ilmeisesti myyjiä, jotka keskittyvät töiden sijasta p...n jauhamiseen, jotka palvelevat epäkohteliaasti asiakkaita (erityisesti lapsia) ja eivät ymmärrä mistään mitään. Lisäksi kannattaa varoa kovaotteisia vartijoita.
Ja kiitos kyllä. Pysyn poissa em. lafkasta.
Mammuleiden pimppiraget :DDdddddd
Siis todella typerä mainos. Suomalainen komedian osaaminen on näinä vuosina pohjamudissa ...
Walt Disney tuskin kääntyisi haudassaan, mutta huono ja jotenkin ihan oksettava mainos.