Mitä sille kiropraktikolle kävi?
Mihin on voinut puristautua noin pahasti. Järkky juttu
Kommentit (37)
Mä luulen kanssa, että jäi hierontapöydän mekanismin väliin. Seuraavana tullut asiakas sitten löysi?
Olisiko joku lihava asiakasvierinu päälle. Olen itsekin lihava.
Miten siihen hierontapöytään voi jäädä niin väliin, että henki menee?? Mulle tuli mieleen että joku painava hylly/kaappi on kaatunut päälle, ehkä lyönyt päänsä samassa rytäkässä tms.
Luulin ensin, että se väänsi potilaan hengiltä mut se kuolikin itse.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi hylly kaatua päälle?
Helpostikin ellei ole niillä sellaisilla turvaremmeillä seinässä kiinni.
Onko tästä ollut useampikin keskustelu?
En ole huomannut aiempaa keskustelua.
Btw: onhan tässä minta mahdollisuutta, vaikka jäänyt hissin oven väliin. Ainmutta se ei olekaan työtapaturma.
Missä menee työtapaturma-määritelmän raja? Pitääkö olla työtehtävän aikana vai voiko esim. kahvihuoneessa jäädä puristuksiin?
Ehkä vei roskia ja putosi jätepuristimeen. Mistäpä tun voisi arvata.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut aiempaa keskustelua.
Btw: onhan tässä minta mahdollisuutta, vaikka jäänyt hissin oven väliin. Ainmutta se ei olekaan työtapaturma.
Missä menee työtapaturma-määritelmän raja? Pitääkö olla työtehtävän aikana vai voiko esim. kahvihuoneessa jäädä puristuksiin?
Kolari töihin mennessäkin on työtapaturma.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä työtapaturma kiropraktikolle??
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä on kyse? Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä työtapaturma kiropraktikolle??
On jos se tapahtuu työpaikalla.
Eilen, vai oliko jo launtaina, oli edellinen vastaava työtapaturma jossa ihminen jäi puristuksiin ja kuoli. Onko työpaikat muuttunet aiempaa vaarallisemmiksi (säästetään liikaa) vai eikö ihmiset enää keskity siihen mitä ovat tekemässä?
Joo ei vanhaan hyvään aikaan ollut työtapaturmia.
Ammatin huomioiden veikkaan sähköpöytää. Täytyy olla jokin vanha malli, koska uusissa tuo puristuksiin jääminen ei pitäisi mekanismin vuoksi olla enää mahdollista. Ihmettelen kyllä miten vanhassakaan pöydässä voi jäädä niin pahasti puristuksiin, että menehtyy - olen kuullut aiemmin että raajoja on jäänyt puristukseen, mutta ei hengenvaarallisesti. Olisiko pöytä jäänyt jumiin ylös ja henkilö työntänyt ylävartalonsa sinne alle tarkistaakseen pöytää ja pöytä alkanut rullata alas. Ikävä juttu. :(
Onko kellään enempää tietoa tapahtumista?
Varmaan pää jäi siihen hoitosänkyyn kiinni tai sai sähköiskun kahvinkeittimestä?