Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antihistamiini raskaana olevalle

Vierailija
02.05.2016 |

Oletteko käyttäneet antihistamiinitabletteja raskausaikana? Vasta sain plussan testiin enkä oo ollu yhteydessä mihinkään. Mulla on vaikea koivuallergia, jota siedätyshoito on vähän helpottanut. En tiedä selviänkö keväästä pelkillä silmätipoilla ja nenäsuihkeella mutten haluais vauvallekaan haittaa. :( Inhottava tilanne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cetiritsiini on turvallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setiritsiini on ok raskausaikana.

Vierailija
4/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ollut muutaman kuukauden raskaana, kun tuli paha siitepölykevät ja tarvitsin allergialääkettä. Apteekista sitä ei suostuttu myymään vaan pyysivät käymään lääkärissä. Sieltä sain reseptin.

Vierailija
5/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ollut muutaman kuukauden raskaana, kun tuli paha siitepölykevät ja tarvitsin allergialääkettä. Apteekista sitä ei suostuttu myymään vaan pyysivät käymään lääkärissä. Sieltä sain reseptin.

Miten ne apteekissa näkivät "muutaman kuukauden" raskauden?

Vierailija
6/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne apteekissa näkivät "muutaman kuukauden" raskauden?

Mitäs luulet? Avasin suuni ja sanoin farmaseutille "olen nyt x kuulla raskaana ja tarvitsisin allergialääkettä".

Vierailija
7/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 IU/päivä D-vitamiinia ja kalaöljykapseli per päivä poistivat heinäallergiani lähes täysin (jotain minimaalista niiskutusta kesäisin vielä jäljellä) kuutisen vuotta sitten eikä ole tullut takaisin tällä kuurilla oltuani. 25 vuotta sain tuostakin riesasta kärsiä ja lekureilla ei tosiaan ollut tarjota muuta kuin joko siedätyshoito tai antihistamiineja, vaikka tutkimuksia noiden kahden suotuisista allergiavaikutuksista on ollut ainakin 80-luvulta asti. Akneenkin jouduin ihan itse keksimään epätyypilliset lääkkeet, vaikka tuli käytyä useammallakin ihotautilääkärillä, joten alkaa menemään hiljalleen usko näihin "ammattilaisiin". Kaipa ne uudet tai erikoiset hoidot joutuu käymään jonkin kymmenien vuosien leviämisprosessin läpi ennen yleistä käyttöönottoa tai jotain.

Vierailija
8/8 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kyllä apteekissa kiellettiin noi nenäsuihkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän