naiset joilta pääsee emätin " pieruja" on...
Kommentit (36)
joku lääkäri väitti asia oleva juuri toisinpäin...
Ap:lla ei taida olla vielä edes kokemusta seksistä tai niistä emättimistä ;)
Helmikuun Cosmopolitanissa oli tälle vaivalle täysin luonnollinen selitys. Itsellänikin pääsee joskus tällaisia, vaikka harrastan aktiivisesti lantionpohjajumppaa ja muutenkin liikuntaa 4-5 kertaa viikossa.
Siis meisseli työntää ilmaa emättimeen sopivasta asennosta... Ei hätää ei siihen kuole se on vaan ilmaa ja kuuluu kiva ääni eikä haise pahalle...
T: iiro
vaikkapa vähän kuivat paikat, voi ilmaa mennä emättimeen, oli se pieni tai iso.Pitääkö vedellä niin pitkiä vetoja, ap pienimuna, häh?
Emätinpierut ei todellakaan johdu väljästä pillusta tai löysästä kalusta.Tottakai tavaraan pääsee ilmaa,ku sitä rassataan.Mun neljästä avopuolisosta,on kaikilta kuulunut näitä ääniä.Mitä enemmän vaihdellaan asentoja,sitä enemmän " lärisee" ...
tulipas huono olo itselle kun luki aiheen aloittajan kirjoituksen.
minä en huomannut synnytystä ennen emätinpieruja kuin seksin aikana " takaapäin" asennossa, silloinkin havoin.
4kk:tta sitten synnytin alateitse ja tuntuu tosiaan, että väljähän tämä on :( mies ei ole valittanut, mutta itse olen huomannut eron.
" pieruja" pääsee ihan jalkoja levittäessa tai tehdessä juuri jotain liikettä jossa joutuu haarojaan vähänkin levittelemään.
yhdynnässä nämä ovat jo rutiinia ja aina kuuluu jos jonkin näköistä pörinää.
onko tälläisessä tapauksessa kun " pieruja" pääsee muutenkin kuin yhdynnän aikana ns. väljä vehje?
ei niitä ole vuosiin ilmaantunut, eikä ole mies valittanut löysyyttä...
juu,jos tohon provoon tarttuu,ni..niitä vaan sattuu,kuten mälli lentää silmään mulla aikoinaan 16 v tyttökaveri ja siinä suhinassa pääsi ilmaa ja naurettiin vedet silmissä,pojat paljon autoista puhuu,mut eivät näköjään tiedä sitä,et kun mäntä ja sylinteri kohtaa paine pakenee..; )
Kun isolla volyymilla pumppaa tiukasta pillusta ilmat pois, niin ihan varmasti pillu haukkoo ilmaa, kun tyhjiö poistuu pillua raottaessa. Tämä varsinkin takaa naidessa.
Ps. Edellisen kynän omistaja ei näistä asioista mitään tiedä, kun ei ole päässyt kokemaan.
No ei ole! Ilma menee sinne miehen pumpatessa. Löysä loora ei vissiin ihan tähän mäntäasiaan ole omiaan? Meillä ilmaa menee kun miehellä penisrengas, jossa kiveslenkki jolloin työnnöllä ilmaa pumppaa sisälle. Joskus takaapäin sama kuvio kun oikein huolella pistelee tyveä myöden..
Emätinpierut niitä tulee joka pimpistä jossakin elämän vaiheessa.
Ei mikään vakava asia.
Ei todellakaan...
Ja ihan sama onko synnyttänyt vai ei.
Hienoa, muistakaa jumpata iästä riippumatta niitä lantionpohjalihaksia ettei iäkkäämpänä sitten vaivaa (virtsan karkailut yms).
Jo 5+5min / vrk riittää aamulla ja illalla kun tekee.
Ja miehet kans, kunnolla kun treenaa oppii myös sivuttain liikuttamaan penistään.
Johtunee naisen rakenteesta. Minä olen aina treenannut paljon ja tiedän tietyt asennot joissa mulla menee helposti ilmaa emättimeen. Näin oli jo ihan nuorena yläasteikäisenä tyttönä.
Mulla saattaa jossain asennossa mennä ilmaa, mutta nykyisin osaan sitä jo välttää. Olen jo 35v ja uusi mieheni kuulemma pelkää kovasti panna liian lujaa kun ajattelee satuttavansa kun tunnun niin tiukalta. Ei varmaan koko ajan puhuisi tiukkuudesta jos ei olisi tosissaan. Joten ei taida siinä olla vika.
enpä ole tiennyt. Olen ureheillut koko ikäni ja myös alapäätä treenannut tarmokkaasti. Emätinpieruja pääsee silti kun mies on tullut takaapäin. Minun on kyllä vaike a uskoa tota väitettä. Taitaa olla provo jo lausemuodosta päätellen.